Gå til innhold

Dritt lei dating app helvete

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og aldri vært på app. Hvordan jeg opererer? Jeg lever her og nå. Jeg ønsker å treffe en i det virkelige liv. Apper er helt uaktuelt for meg. Det er ikke slik jeg vil bli kjent. Er fullstendig klar over at siden jeg ikke bruker apper er sjansen ganske stor for å bli alene resten av livet. Jeg har vært gift og har store barn så sånn sett ingen panikk. 

Anonymkode: 603f7...794

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er det ikke deg, men inntrykket profilen gir andre. Du kan være kjekk flott og alt på stell, men en profil kan ha masse mangler… 

- mange menn smiler ikke eller ler ikke på bilder, mange menn beskriver seg kun i emojier, mange menn har kun solbriller på, mange menn virker selvbetatte i profilen. Noen er ekstremt oppstilt på bilder uten tegn til personlighet..

lista går on and on…

Gi deg selv lov til å eksperimentere litt med hvordan du framstiller deg selv på profilen din. Hva utstråler den forutenom at du «har pakka»? 

Anonymkode: 69b48...14a

• Liker 2
Skrevet

Mange menn ødelegger for seg selv ved å ikke skape trygge relasjoner og opptre voksent. Dersom du er seriøs og liker å bli kjent med damer med hensikt at du ønsker deg et forhold, tror jeg sjansene er gode dersom du tør å initiere kontakt og være ærlig. Dersom du er en "lurendreier" som spiller for å oppnå sex tror jeg du kan gi opp med en gang. Opp til deg. 

Anonymkode: 2f1a0...1c1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fint smil og bra høyde.   Hva har vi til felles.. møtt mange slike, stortsett ikke seriøse, kun interessert i puling ved behov. 

Anonymkode: 4b2dd...bf5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Lurer på hva som skjer.

Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen,

får ikke noen likes?

Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer?

Blir faen så lei....

Anonymkode: 3d3d1...f5f

Åpne øynene, Det er få ekte kvinner der inne. Vanskelig å få likes fra kvinner som ikke er der inne. 

Anonymkode: 2b12c...5c7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 17.02):

Lurer på hva som skjer.

Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen,

får ikke noen likes?

Blir faen så lei....

Fin smil og bra høyde? Jaha? Jeg blir ikke interessert uten å vite noe om deg 

Anonymkode: 35632...906

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 17.02):

Lurer på hva som skjer.

får ikke noen likes?

Blir faen så lei....

Det må være noe med bildene og profilteksten som fenger meg. Jeg liker svært svært få på Tinder. Mest fordi jeg ikke har kapasitet til å skrive med 20-30 matcher om gangen. 

Det høres helt sykt ut, jeg er enig, men det er en av grunnene til at jeg ikke sender ut mange flere likes. 

Det betyr ikke under noen omstendighet at jeg ikke ville likt deg. Det er nok helt tilfeldig hvem som kommer opp i bunken den dagen. Hvem som har likt meg osv. 

Du har uflaks i ett vanskelig marked bare. 

Jeg blir like forundret over at det er så mange som slutter å skrive midt i.. eller bare sender ett par emojier 😄👍 og forventer jeg skal dra samtalen videre. 

Det er mange sløve kvinner og menn der ute. Du må ikke ta det personlig 

Anonymkode: 00fe8...708

Skrevet

Jeg er en kvinne, middels på utseende, ser etter en normal og snill mann. Men det er så mye utlendinger på tinder (sikkert grei enkelte av de, men jeg ønsker å treffe en som er norsk), menn som var der sist jeg var inne for 3 år siden, mindre pene, eller de med masse motorsykler eller modellbilder. Ønsker bare å treffe en snill og ordentlig mann.

Anonymkode: 114d9...ae8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er en kvinne, middels på utseende, ser etter en normal og snill mann. Men det er så mye utlendinger på tinder (sikkert grei enkelte av de, men jeg ønsker å treffe en som er norsk), menn som var der sist jeg var inne for 3 år siden, mindre pene, eller de med masse motorsykler eller modellbilder. Ønsker bare å treffe en snill og ordentlig mann.

På Hinge kan du sortere ut utlendinger. 

Anonymkode: 746a7...15c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 16.53):

Åpne øynene, Det er få ekte kvinner der inne. Vanskelig å få likes fra kvinner som ikke er der inne. 

Anonymkode: 2b12c...5c7

Dette stemmer jeg i med. At det står så dårlig til med kvaliteten på menn har jeg forstått. Men herlighet, det er virkelig ikke så veldig bra på kvaliteten hos damene heller. 
TS, anbefaler deg å ha app som et artig tillegg fremfor å satse på det. Dette kommer fra en mann som matcher med så og si alle damene jeg liker, og jeg er svært kresen. Etter å ha møtt et høyt antall av dem, så er konklusjonen soleklar. 90 prosent av disse damene ville jeg hatt null interesse for å date om jeg hadde truffet dem på «vanlig» vis, 9 prosent er interessante nok, 1 prosent er virkelig bra. Du går virkelig ikke glipp av noe med innhold. Og den ene prosenten er en lidelse å lete etter der inne.

Anonymkode: 2dd96...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 20.38):

Ute på byen med alkohol har jeg iallfall erfaring med at der finner man ikke så mye seriøst. Og hvis man skal på show ol, må man jo ha venner å gå dit med. Det har jeg også lite av.. Blir vanskelig da.

Mange synes det er rart å gå et sted alene, men jeg syns det ikke. Jeg har ikke så mange venner selv, men jeg har ingen problemer med gå alene på en show, konsert ol. Min erfaring er at hvis du er åpen for det, vil du komme i kontakt med andre, også når du gå alene. 

Anonymkode: 46a46...cda

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det må være noe med bildene og profilteksten som fenger meg. Jeg liker svært svært få på Tinder. Mest fordi jeg ikke har kapasitet til å skrive med 20-30 matcher om gangen. 

Det høres helt sykt ut, jeg er enig, men det er en av grunnene til at jeg ikke sender ut mange flere likes. 

Det betyr ikke under noen omstendighet at jeg ikke ville likt deg. Det er nok helt tilfeldig hvem som kommer opp i bunken den dagen. Hvem som har likt meg osv. 

Du har uflaks i ett vanskelig marked bare. 

Jeg blir like forundret over at det er så mange som slutter å skrive midt i.. eller bare sender ett par emojier 😄👍 og forventer jeg skal dra samtalen videre. 

Det er mange sløve kvinner og menn der ute. Du må ikke ta det personlig 

Anonymkode: 00fe8...708

Er du av de som har et ti talls matcher de gangene du har vært på dating apper? Skjønner det blir slitsomt…

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette stemmer jeg i med. At det står så dårlig til med kvaliteten på menn har jeg forstått. Men herlighet, det er virkelig ikke så veldig bra på kvaliteten hos damene heller. 
TS, anbefaler deg å ha app som et artig tillegg fremfor å satse på det. Dette kommer fra en mann som matcher med så og si alle damene jeg liker, og jeg er svært kresen. Etter å ha møtt et høyt antall av dem, så er konklusjonen soleklar. 90 prosent av disse damene ville jeg hatt null interesse for å date om jeg hadde truffet dem på «vanlig» vis, 9 prosent er interessante nok, 1 prosent er virkelig bra. Du går virkelig ikke glipp av noe med innhold. Og den ene prosenten er en lidelse å lete etter der inne.

Matcher du med ALLE damer du liker… Heldig du da som bare kan velge å vrake i et hav med damer. Håper for deg at det er mange damer som liker å matcher deg tilbake.

Skrevet

Tips for menn på Tinder:

Ikke poser med en fisk.

Ikke poser med en dame eller en kjendis.

Ikke ha for «glatte» og polerte bilder, men heller ikke bilder kun med solbriller og vær naturlig, smil osv.

Ikke skriv « hater drama», « ikke sveip hvis du ikke gidder å svare», «spør hvis du lurer på noe» og lignende som virker bittert, passivt aggressivt eller tafatt.

Ikke ha bilder i bar overkropp foran speilet eller vis frem muskler som på en bodybuilder konkurranse. 
Blant annet!

Anonymkode: 2c0f1...560

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tips for menn på Tinder:

Ikke poser med en fisk.

Ikke ha for «glatte» og polerte bilder, men heller ikke bilder kun med solbriller og vær naturlig, smil osv.

Ikke skriv « hater drama», « ikke sveip hvis du ikke gidder å svare», «spør hvis du lurer på noe» og lignende som virker bittert, passivt aggressivt eller tafatt.

Ikke ha bilder i bar overkropp foran speilet eller vis frem muskler som på en bodybuilder konkurranse. 
Blant annet!

Skrevet

Tips for menn på Tinder:

Ikke poser med en fisk.

Blant annet!

Skrevet

Tips for menn på Tinder:

Ikke poser med en fisk.

Blant annet!

Skrevet
Coachshinny skrev (1 time siden):

Matcher du med ALLE damer du liker… Heldig du da som bare kan velge å vrake i et hav med damer. Håper for deg at det er mange damer som liker å matcher deg tilbake.

Så og si alle jeg liker matcher jeg med ja. Tydeligvis ville nok mange ønsket å være i min posisjon, men poenget her er at det er et helt ubrukelig utvalg på disse appene. Visst ser mange flotte ut, men man skal ikke grave dypt på en date med disse damene før man treffer bunnen og finner ut at det der ikke er annet enn mudder og søppel. 
Jeg tenker damene er heldige som så enkelt kan ekskludere menn ved at menn sender dick pics eller på andre måter viser seg frastøtende før første møte. Da slipper dere å kaste bort vedifull tid

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så og si alle jeg liker matcher jeg med ja. Tydeligvis ville nok mange ønsket å være i min posisjon, men poenget her er at det er et helt ubrukelig utvalg på disse appene. Visst ser mange flotte ut, men man skal ikke grave dypt på en date med disse damene før man treffer bunnen og finner ut at det der ikke er annet enn mudder og søppel. 
Jeg tenker damene er heldige som så enkelt kan ekskludere menn ved at menn sender dick pics eller på andre måter viser seg frastøtende før første møte. Da slipper dere å kaste bort vedifull tid

Oi, damer som er mudder og søppel? Det er ord jeg aldri hadde brukt om en mann uansett hvor kjip han var. 

Anonymkode: 92833...7b0

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Oi, damer som er mudder og søppel? Det er ord jeg aldri hadde brukt om en mann uansett hvor kjip han var. 

Anonymkode: 92833...7b0

Du leser det som du vil. Men det er ikke det som står der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...