AnonymBruker Skrevet 22. februar #41 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette stemmer jeg i med. At det står så dårlig til med kvaliteten på menn har jeg forstått. Men herlighet, det er virkelig ikke så veldig bra på kvaliteten hos damene heller. TS, anbefaler deg å ha app som et artig tillegg fremfor å satse på det. Dette kommer fra en mann som matcher med så og si alle damene jeg liker, og jeg er svært kresen. Etter å ha møtt et høyt antall av dem, så er konklusjonen soleklar. 90 prosent av disse damene ville jeg hatt null interesse for å date om jeg hadde truffet dem på «vanlig» vis, 9 prosent er interessante nok, 1 prosent er virkelig bra. Du går virkelig ikke glipp av noe med innhold. Og den ene prosenten er en lidelse å lete etter der inne. Anonymkode: 2dd96...418 Hvordan er de som er bra som du har møtt? Er det personligheten, at de har masse kunnskaper og interesser? Og hvordan er de som ikke er bra? Lurer bare siden jeg er der inne selv. Vil jo være en interessant person. Har en fin personlighet, men vet ikke om noen kanskje hadde syntes jeg var litt kjedelig. 😕 Anonymkode: 114d9...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #42 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du leser det som du vil. Men det er ikke det som står der. Anonymkode: 2dd96...418 Du kan jo utdype hva du mente var mudder og søppel da? Anonymkode: 92833...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #43 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 18.00): Nå er jeg vel eldre enn deg (40), men kvinne her med blondt, langt hår, høy og normalvektig, ser helt okei ut med fint smil og holder meg godt. Har en okei profil om hvem jeg er og hva jeg interesserer meg for. Null interesse for meg og 😅 Har jo hørt menn sveiper på "alt" men ikke meg i hvert fall 😄 Har i over et år droppet apper og vært mye ute og vært sosial i stedet, men det er jo umulig der og. Alt jeg tiltrekker meg er gifte menn som vil ha sex 😝 Anonymkode: 92833...7b0 Om jeg hadde vært på datingprofiler og sett deg, så hadde sweipet deg til høyre, garantert. Og ikke fordi jeg er gift og vil ha sex, men fordi du høres ut som en nydelig frøken som jeg kunne tenkt meg å dele livet med... Anonymkode: 96684...eb5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 22. februar #44 Del Skrevet 22. februar Har aldri brukt eller vært interessert i å bruke en datingapp. I mine øyne kun for desperate mennesker som jeg vet jeg med glans skal styre unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #45 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om jeg hadde vært på datingprofiler og sett deg, så hadde sweipet deg til høyre, garantert. Og ikke fordi jeg er gift og vil ha sex, men fordi du høres ut som en nydelig frøken som jeg kunne tenkt meg å dele livet med... Anonymkode: 96684...eb5 Men det er ikke sikkert hun hadde sveipet deg til høyre. Anonymkode: 114d9...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #46 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men det er ikke sikkert hun hadde sveipet deg til høyre. Anonymkode: 114d9...ae8 Dèt er jeg smertelig klar over. Men hun kan ikke si at hun ikke hadde fått interesse mot seg. Anonymkode: 96684...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #47 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 17.02): Lurer på hva som skjer. Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen, får ikke noen likes? Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer? Blir faen så lei.... Anonymkode: 3d3d1...f5f Sånn er det å være mann. Kvinner kan velge og vrake, menn kan ikke. Sånn er det på byen også. Går en kvinne ut på byen for å få pikk, så får hun pikk. Går en mann på byen for å få fitte, så får han ikke fitte. Og det er derfor kvinnfolk blir kalt horer når de ligger rundt. Samme opplegget. Anonymkode: c6563...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #48 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Om jeg hadde vært på datingprofiler og sett deg, så hadde sweipet deg til høyre, garantert. Og ikke fordi jeg er gift og vil ha sex, men fordi du høres ut som en nydelig frøken som jeg kunne tenkt meg å dele livet med... Anonymkode: 96684...eb5 Ikke bruk frøken, kall oss damer. Frøken er litt...som om vi skal underlegge oss dere. Damer og menn er likeverdige. Anonymkode: 39dcb...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #49 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke bruk frøken, kall oss damer. Frøken er litt...som om vi skal underlegge oss dere. Damer og menn er likeverdige. Anonymkode: 39dcb...88f Jeg liker å bli kalt frøken 🤷♀️😊 Anonymkode: 92833...7b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #50 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bruk frøken, kall oss damer. Frøken er litt...som om vi skal underlegge oss dere. Damer og menn er likeverdige. Anonymkode: 39dcb...88f I min verden er damer og menn så likeverdige at ordbruk på dette nivået ikke har noe underliggende motiver, slik du henger på ordene. Men greit, skal ta det til etterretning. Anonymkode: 96684...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #51 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er de som er bra som du har møtt? Er det personligheten, at de har masse kunnskaper og interesser? Og hvordan er de som ikke er bra? Lurer bare siden jeg er der inne selv. Vil jo være en interessant person. Har en fin personlighet, men vet ikke om noen kanskje hadde syntes jeg var litt kjedelig. 😕 Anonymkode: 114d9...ae8 De som er bra er åpne, trygge, vennlige, ærlige, tar ansvar for seg selv og sitt liv. De har et liv de liker godt eller er i stand på egenhånd å gjøre de endringer som trengs for å skape et fint liv for seg selv. De ser altså ikke etter en mann for å gjøre livet godt, om det så gjelder en mann med penger - fordi penger betyr alt, mann med status - fordi de vil sole seg i glansen osv. De ser med andre ord etter kjærlighet, fremfor en som er verdig kroppen hennes. Dette er ikke noe incell gossip. Hvor mange en dame har ligget med bryr meg fint lite. En bra dame er en bra dame uavhengig av dette. Men en bra dame har også bearbeidet alle sine gamle sår, lært seg å håndtere sin bagasje. For vi har alle bagasje når vi kommer opp i årene. Det jeg som regel møter på er damer som har guarden hevet herfra til månen. At øynene som ser på meg bærer fullstendig preg av sine tidligere vonde opplevelser. Damer som vil ha alt jeg har å tilby, gjerne tenkt veldig nøye gjennom hva de vil ha i en mann, men ingen anelse hva de selv har å tilby meg, som om kroppen skulle holde i massevis. Kyniske damer, grenseløse damer, frekke damer. Møter selvsagt også damer som ser helt annerledes ut enn de ser ut i virkeligheten. Felles for dem er veldig tynne verdisett, liten evne til å ta initiativ og vise interesse (med mindre det er snakk om det overfladiske, fæle ekser, alt som kan klages over eller som fremstår negativt). Mange er glad i spill og manipulasjon. For meg fremstår disse som forvirrede, skremte damer, helt blottet for personlighet da de ikke evner å være seg selv. De vil ha en trygg og selvsikker mann - men stiller selv som damer med både dårlig selvtillit og selvfølelse. De vil ha en mann med penger - men selv stiller de bare med utgifter. De vil ha en mann med høy status - men selv stiller de venneløs. Som et prinsipp tenker jeg at alle har rett til å søke, og bør søke akkurat hva de vil ha, uavhengig av hva som er viktig for dem. Men det gjør også apper helt forferdelige for det formålet som er å finne et forhold. For man må nødvendigvis (med mindre man er veldig heldig) møte utrolig mange uinteressante mennesker. Damer møter kåte dick pics menn, og menn møter tomme, enkle damer. Hvorfor? Min hypotese er at det er på disse appene slike mennesker har en real sjans til å komme i kontakt med andre mennesker Anonymkode: 2dd96...418 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #52 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan jo utdype hva du mente var mudder og søppel da? Anonymkode: 92833...7b0 Det er en henvisning til verdisettet og tankesettet de bærer rundt på. Som helt klart er et resultat av tidligere erfaringer som preget dem sterkt da, og som de fortsatt lar prege seg den dag i dag. I stedet for å ta imot hjelp til å finne seg selv igjen blir de gledelig med den negative spiralen nedover. Mudder og søppel er hva man finner på bunnen av en død fjor, hvor det en gang var yrende liv er det nå bare søppel og mudder grunnet manglende evne til å faktisk ta vare på seg selv. Anonymkode: 2dd96...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. februar #53 Del Skrevet 22. februar Det er ikke det at det er null interesse for meg, det er bare det at de som viser interesse ser ut som små skogtroll. Av den litt overvektige, skitne, potetneseaktige typen. Nei, får heller være singel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en henvisning til verdisettet og tankesettet de bærer rundt på. Som helt klart er et resultat av tidligere erfaringer som preget dem sterkt da, og som de fortsatt lar prege seg den dag i dag. I stedet for å ta imot hjelp til å finne seg selv igjen blir de gledelig med den negative spiralen nedover. Mudder og søppel er hva man finner på bunnen av en død fjor, hvor det en gang var yrende liv er det nå bare søppel og mudder grunnet manglende evne til å faktisk ta vare på seg selv. Anonymkode: 2dd96...418 Synes ikke den forklaringen hjalp akkurat, tanke- og verdisett som mudder og søppel 😅 Anonymkode: 92833...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. februar #55 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sånn er det å være mann. Kvinner kan velge og vrake, menn kan ikke. Sånn er det på byen også. Går en kvinne ut på byen for å få pikk, så får hun pikk. Går en mann på byen for å få fitte, så får han ikke fitte. Og det er derfor kvinnfolk blir kalt horer når de ligger rundt. Samme opplegget. Anonymkode: c6563...f64 Kvinner kan velge og vrake? Ikke alle kvinner vil det. Det handler om å finne noen som passer for meg, og som jeg kan trives sammen med på godt og vondt. Dette var et veldig negativt generaliserende innlegg rettet mot menn. Jeg kjenner ikke mange menn som kaller kvinner for horer. I så fall er det menn jeg ikke vil assosieres med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Del Skrevet 22. februar Da er du ikke så attraktiv som du tror at du er. Det fins mange ting vi kvinner ikke liker. Nå snakker jo jeg for meg selv da men om noen menn har dette på sin profil så liker jeg ikke: - bilder fra treningsstudio - bar overkropp - «jeg er kul» bilder - mye bil og motorsykkel - null utdanning - røyker - trening er eneste interesse/hobby - kun ett bilde - ikke tiltrekkende for meg Men andre kvinner har sikkert andre preferanser Anonymkode: 42ecf...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Del Skrevet 22. februar BobbySocks skrev (1 time siden): Det er ikke det at det er null interesse for meg, det er bare det at de som viser interesse ser ut som små skogtroll. Av den litt overvektige, skitne, potetneseaktige typen. Nei, får heller være singel. Ja, bedre å være singel enn å ta til takke med skogtroll 😬 Anonymkode: 42ecf...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #58 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette stemmer jeg i med. At det står så dårlig til med kvaliteten på menn har jeg forstått. Men herlighet, det er virkelig ikke så veldig bra på kvaliteten hos damene heller. TS, anbefaler deg å ha app som et artig tillegg fremfor å satse på det. Dette kommer fra en mann som matcher med så og si alle damene jeg liker, og jeg er svært kresen. Etter å ha møtt et høyt antall av dem, så er konklusjonen soleklar. 90 prosent av disse damene ville jeg hatt null interesse for å date om jeg hadde truffet dem på «vanlig» vis, 9 prosent er interessante nok, 1 prosent er virkelig bra. Du går virkelig ikke glipp av noe med innhold. Og den ene prosenten er en lidelse å lete etter der inne. Anonymkode: 2dd96...418 Må bare kommentere dette. For selvsagt er det bare 1 % av alle man treffer som man faktisk blir interessert i. Sånn er det vel i det vanlige livet også. Man går jo ikke rundt er interessert i alt og alle, men kun noen ganske få. Problemet med dateapper er at man må avtale å treffe disse personene for å finne det ut, mens man ellers i livet finner det ut ved å omgås naturlig Anonymkode: 42ecf...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. februar #59 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, bedre å være singel enn å ta til takke med skogtroll 😬 Anonymkode: 42ecf...2a7 Jepp, det er mitt motto i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. februar #60 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er en kvinne, middels på utseende, ser etter en normal og snill mann. Men det er så mye utlendinger på tinder (sikkert grei enkelte av de, men jeg ønsker å treffe en som er norsk), menn som var der sist jeg var inne for 3 år siden, mindre pene, eller de med masse motorsykler eller modellbilder. Ønsker bare å treffe en snill og ordentlig mann. Anonymkode: 114d9...ae8 Jeg sliter litt med det samme, bare motsatt. Jeg er ikke interessert i matcher med folk som bor i asia, afrika.. Utenfor Norge egentlig,men det er det veldig mange av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå