AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:02 #1 Del Skrevet onsdag kl 16:02 Lurer på hva som skjer. Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen, får ikke noen likes? Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer? Blir faen så lei.... Anonymkode: 3d3d1...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:04 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:04 Tinder? Anonymkode: 173db...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IchLiebeDichOder? Skrevet onsdag kl 16:05 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:05 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tinder? Anonymkode: 173db...7ef Hinge Endret onsdag kl 16:05 av IchLiebeDichOder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:06 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:06 Prøv noe annet enn apper da. Live sjekking i stedet, ute blant folk, der damene kan se ditt "fine smil" på et ekte menneske og ikke et halvdårlig lite bilde på en liten mobilskjerm/app. Synes folk har helt sluttet å prøve og bli kjent i virkeligheten i stedet for de evinnelige appene, der folk sitter og scroller som tidsfordriv og bare blir mer og mer kresne og tror de kan velge på øverste hylle, bare fordi utvalget er lined up med bilder. Anonymkode: 43467...e38 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:06 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på hva som skjer. Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen, får ikke noen likes? Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer? Blir faen så lei.... Anonymkode: 3d3d1...f5f Gå ut i verden, se deg omkring, sett deg ned og les en bok, snakk med mennesker rundt deg og vis at du er en trivelig person. Du trenger ikke all verdens apper for alt mulig. Det løser seg, vær sosial utenfor mobilen. Anonymkode: 3a42c...009 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:06 #6 Del Skrevet onsdag kl 16:06 Vi har forlatt datingappene. Anonymkode: 746a7...15c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #7 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Sluttet med datingapper for lengst! Møter folk ute, som i at jeg er ute på byen, reiser på stand-up/show/ting som skjer lokalt, der kommer man ofte i snakk, og derav utveksler snap/nummer. Eller så sier jeg ja til spleising via venner, eller vennegruppen på jobb, reiser på lønningspils, der møter man ofte andre enn folk fra jobb også 😊 K30 Anonymkode: 5ae2c...c65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #8 Del Skrevet onsdag kl 16:10 Tror de fleste har forlatt appene nå rett og slett fordi de ikke funker. Aldri vært på Hinge selv da, men har prøvd Tinder, Happen og Badoo. Grovt summert så var det bare ræl over alt🤷♀️ Anonymkode: f733c...111 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:49 #9 Del Skrevet onsdag kl 16:49 Vet ikke med alle apper, men veldig mange vil kun ha pengene dine og lar algoritmene jobbe i mot deg. De krever minimum at du betaler for premium. Ingen av disse fungerer slik de var når de kom for en del år siden. Tror vel noen andre er litt mer ærlige med brukerne? TS er sikkert ung og unge kvinner i 20 årene er stort sett på datingapper for å bli matet med likes og positiv oppmerksomhet fra simps eller andre kvinner. Anonymkode: 20ec3...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:56 #10 Del Skrevet onsdag kl 16:56 Google «smingel, Norge» singel fester og aktiviteter i bla Oslo 😁 Anonymkode: 2c0f1...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:00 #11 Del Skrevet onsdag kl 17:00 Nå er jeg vel eldre enn deg (40), men kvinne her med blondt, langt hår, høy og normalvektig, ser helt okei ut med fint smil og holder meg godt. Har en okei profil om hvem jeg er og hva jeg interesserer meg for. Null interesse for meg og 😅 Har jo hørt menn sveiper på "alt" men ikke meg i hvert fall 😄 Har i over et år droppet apper og vært mye ute og vært sosial i stedet, men det er jo umulig der og. Alt jeg tiltrekker meg er gifte menn som vil ha sex 😝 Anonymkode: 92833...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:10 #12 Del Skrevet onsdag kl 17:10 Helt umulig, ja. For en som er så introvert for meg så trudde jeg nettdating skulle løse alle mine problemer, men den gang ei. Jeg flyttet til et annet land (for jobb, ikke for sjekking) med en annen datingkultur. Brukte de samme appene der og hadde stor suksess. Skylder ikke på norske kvinner, altså. Jeg trur bare vår norske datingkultur (sex først, bli kjent etterpå) passer helt katastrofalt dårlig sammen med lettvintheten til apper. Slik vil ikke jeg date. Anonymkode: 442fa...f28 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:13 #13 Del Skrevet onsdag kl 17:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt umulig, ja. For en som er så introvert for meg så trudde jeg nettdating skulle løse alle mine problemer, men den gang ei. Jeg flyttet til et annet land (for jobb, ikke for sjekking) med en annen datingkultur. Brukte de samme appene der og hadde stor suksess. Skylder ikke på norske kvinner, altså. Jeg trur bare vår norske datingkultur (sex først, bli kjent etterpå) passer helt katastrofalt dårlig sammen med lettvintheten til apper. Slik vil ikke jeg date. Anonymkode: 442fa...f28 Enig med deg, liker ikke det å ha sex først og så bli kjent... Det er nok derfor jeg ikke finner noen...men håper å finne en god mann Anonymkode: f11e8...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:20 #14 Del Skrevet onsdag kl 17:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hva som skjer. Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen, får ikke noen likes? Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer? Blir faen så lei.... Anonymkode: 3d3d1...f5f Hvorfor så desperat? Anonymkode: 7b495...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:21 #15 Del Skrevet onsdag kl 17:21 Syns ikke jeg fikk så mange likes som kvinne heller, i hvert fall ikke på Hinge. syns apper bare er deprimerende, får dårlig selvtillit av det, kommer ikke til å lage noen profil igjen. Får heller være sosial og spre ordet om at jeg er single og på utkikk i vennegjengen. Anonymkode: ac7d7...0f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:30 #16 Del Skrevet onsdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hva som skjer. Jeg som er en kar med et fint smil, med "bra" høyde og ikke noe upassende eller drøye ting på profilen, får ikke noen likes? Da lurer jeg på hvordan dere kvinner tenker , hvordan dere opererer? Blir faen så lei.... Anonymkode: 3d3d1...f5f Samme her, har gitt opp alle appene. M26 Anonymkode: 5c9bf...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:31 #17 Del Skrevet onsdag kl 17:31 Skjønner deg godt. Jeg er kvinne og får mange likes (joda, vi vet hvorfor). Snakker et par døgn med menn som virker helt «oppegående». Så spør jeg i mitt enfold (?) om vi kan møtes fordi jeg ikke gidder å skrive i det uendelige. Poofffff - borte. Sannsynligheten for at dette er opptatte menn som søker bekreftelse er 95%, så dere snubler i egne ben og ødelegger for dere selv. Anonymkode: 7a49b...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:01 #18 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Jeg har prøvd Hinge og fikk ikke særlig likes ( og alle virker som å være supermodeller). Tinder synes jeg er forvirrende og vanskelig å vurdere, mulig jeg sveipet bort noen som kunne vært noe for meg, men ofte står det for lite eller som oftest «casual»… jeg får som regel de som ønsker seg ons.. noen likes fra andre men som oftest mye eldre enn meg.. tenker å slette hele greia og gå på byen istedenfor…. K45 Anonymkode: 33c04...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:13 #19 Del Skrevet onsdag kl 19:13 Datingapper er ikke noe særlig gøy egentlig. Jeg syntes det var litt spennende i starten, men fant ut etter hvert hvilke apper jeg skulle styre unna. Hinge og tinder fikk jeg ingenting utav, så de slettet jeg fort. Fikk egentlig mest ut av happn og facebook dating. Fant min utkårede på facebook dating. Så angrer absolutt ikke på å ha vært på de appene. Hadde nok gjort det igjen. Men det er klart at jeg prata med noen menn uten at det ble til at vi møttes, eller det ble noe særlig ut av samtalen. Jeg var på date med tre forskjellige menn, før jeg på fjerde forsøk fant han jeg er sammen med i dag. Det var verdt strevet Anonymkode: c267c...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #20 Del Skrevet onsdag kl 19:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sluttet med datingapper for lengst! Møter folk ute, som i at jeg er ute på byen, reiser på stand-up/show/ting som skjer lokalt, der kommer man ofte i snakk, og derav utveksler snap/nummer. Eller så sier jeg ja til spleising via venner, eller vennegruppen på jobb, reiser på lønningspils, der møter man ofte andre enn folk fra jobb også 😊 K30 Anonymkode: 5ae2c...c65 Ute på byen med alkohol har jeg iallfall erfaring med at der finner man ikke så mye seriøst. Og hvis man skal på show ol, må man jo ha venner å gå dit med. Det har jeg også lite av.. Blir vanskelig da. Anonymkode: 114d9...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå