Hellebusen Skrevet 19. februar #1 Del Skrevet 19. februar Jeg vil jo ut å gå tur. Men mye is på bakken og nå har jeg prøvd icebugsko, pigger under skoene, noe rugete greier under skoen og føler ingenting hjelper, sklir uansett... Har dere tips til annet?? Hjelper sokker utenpå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #2 Del Skrevet 19. februar https://www.fjellsport.no/merker/black-diamond/black-diamond-sabretooth-pro-no-color Anonymkode: b87d2...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar snowline Disse har jeg, har ikke ramlet en eneste gang. Har gått bratte bakker med blankis, null problem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Frida skrev (1 minutt siden): snowline Disse har jeg, har ikke ramlet en eneste gang. Har gått bratte bakker med blankis, null problem. De er gull! Eneste som fungerer på skikkelig is. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Sofiei skrev (Akkurat nå): De er gull! Eneste som fungerer på skikkelig is. Nemlig, og jeg har testet mange typer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Frida skrev (10 minutter siden): snowline Disse har jeg, har ikke ramlet en eneste gang. Har gått bratte bakker med blankis, null problem. Disse er fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Du må ha ordentlige pigger Jeg har disse (https://www.xxl.no/snowline-snowline-trail-rod/p/1131319_1_Style?_gl=1*1jsx8iy*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAiAzvC9BhADEiwAEhtlNy4T928P5R5UaVdDe3sWwOBBUBgrmcxWtePubnR08cp51u0OTnnrvxoCFYkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds), hakket enklere enn de fra Snowline som det er lenket til ovenfor. De er kjempegode på is. Har aldri opplevde å skli selv i bratte bakker og med vann oppå isen. Om det er en del snø oppå blankis, ville jeg kanskje hadde hatt enda lengre pigger, de Frida lenker til. Anonymkode: e92d2...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars Snowline trail bruker jeg hele vinteren, knallgode 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars Frida skrev (På 24.2.2025 den 18.45): snowline Disse har jeg, har ikke ramlet en eneste gang. Har gått bratte bakker med blankis, null problem. Stiller meg bak disse, jeg går på klinkis med de her og sklir aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå