Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det og hva er hensikten med den?????

Hva er forskjellen mellom den og en vanlig internett side?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den jeg og. Men hva er forskjellen på dem?? Altså google.no og mozilla???

Aldri brukt Mozilla jeg..

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er det og hva er hensikten med den?????

Hva er forskjellen mellom den og en vanlig internett side?

En vanlig nettside? Hva mener du med det? Hvorfor har IE msn.no?

Uansett, Firefox får penger av google hvis du søker fra den siden.

Skrevet

Firefox har også adresse linje som man kan bruke.. Lurte på om det var noe forskjell og bruke denne siden til å surfe på nettet i forhold til siden du får opp når du går på nettet på vanlig måte.

Det du skriver: "Hvorfor har IE msn. no", skjønte jeg ikke.. :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Firefox har også adresse linje som man kan bruke.. Lurte på om det var noe forskjell og bruke denne siden til å surfe på nettet i forhold til siden du får opp når du går på nettet på vanlig måte.

Hæ?

Det du skriver: "Hvorfor har IE msn. no", skjønte jeg ikke.. :klø:

Jeg skjønte ikke hvorfor det var så rart at Firefox hadde sin egen startside, akkurat som Microsoft har msn.no som startside. Ehm, jeg tror de har msn.no, men uansett.

Skrevet

Skjønner nå at IE er internett explorer. og ja de har msn som startside.

Men det jeg ikke skjønte var HVA firefox var!

om det var bare en søkeside eller noe.. Men glem det, jeg bruker den aldri allikevel....

Gjest Gjest
Skrevet

Firefox er en nettleser, i likhet med IE.

Skrevet

Ok! Da har jeg skjønt det! Takk gjest

Skrevet

Bruker Mozilla Firefox. Det påstås at det er mindre virus som kommer på denne enn på Microsoft Explorer. Liker også denne nettleseren bedre, men det er en smakssak :) Fort gjort å laste den ned er det i hverfall

Gjest Gjest
Skrevet

bruker firefox jeg og, og synes nå at explorer er tungvint. men det er hva man er vant til.

Skrevet

Brukte IE tidligere, men så byttet jeg til Opera.

Men etter å ha gått lei bugsa som er i Opera så byttet jeg til Firefox. Og den er jeg veldig fornøyd med må jeg si. Ikke er man fult så utsatt for angrep heller når man bruker Firefox i stede for IE fra mikroblaut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...