Gå til innhold

Hvor mye veier du og partneren din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Partneren min veier akkurat det dobbelte av meg. Litt morsomt. Jeg er 55 og han er 110. Han er veldig høy og har endel muskler. 

Hadde en ex som veide 130 i nesten bare fett… Han gikk vel opp 50kg de 3-4 årene vi var sammen

Anonymkode: 80c7d...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier 66, han ca 118. Jeg er på grensen til overvektig, han nærmer seg fedme. Ingen av oss er tilfreds, og vi har tenkt at vi skal ta tak i det, men har ikke kommet helt igang med det.

Anonymkode: 33f6a...326

Skrevet

Jeg er overvektig og veier 55 kg, han er normalvektig å veier 90 kg.

Anonymkode: 5a7f6...d57

Skrevet

Samme her, jeg veier 52, og mannen nesten det dobbelte. Han er veldig høy, jeg er såvidt under gjennomsnittet høy.

Anonymkode: 15b8c...3e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er overvektig og veier 55 kg, han er normalvektig å veier 90 kg.

Hvordan kan du mene at du er overvektig når du veier 55 kg? Er du 120 cm høy? :klo:

Anonymkode: 31bf8...c78

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg veier 75, antar hun veier rundt 65. Jeg er 15 cm høyere og begge er kvinner. Vil si vi er cirka like slanke.

Anonymkode: 8854b...6dd

Skrevet

Jeg veier 61 og mannen, tja ca 90 

Anonymkode: d3bc0...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Partneren min veier akkurat det dobbelte av meg. Litt morsomt. Jeg er 55 og han er 110. Han er veldig høy og har endel muskler. 

Hadde en ex som veide 130 i nesten bare fett… Han gikk vel opp 50kg de 3-4 årene vi var sammen

Anonymkode: 80c7d...82f

Jeg veier 60 og han veier 80. 

Anonymkode: 01a46...f4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan du mene at du er overvektig når du veier 55 kg? Er du 120 cm høy? :klo:

Anonymkode: 31bf8...c78

Hva har dette med tråden å gjøre???? 

Jeg er 140 cm høy om du må vite det, og ja, feit med "bare" 55 kg..... Det er så stygt å anta at man lyver for alt her inne.

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg veier rundt 68. Han veier ca 80.

Anonymkode: 6ced1...c00

Skrevet

Jeg 44 kg. Han 62 kg. Han er 38 cm høyere enn meg. (Høres ut som et mattestykke😅) Begge normale, eller han har lav BMI da, men er frisk og bare bygd sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg veier 57 kg og han rundt 88. Jeg er tynn og han veier litt for mye. Han er lav. 

• Liker 1
Skrevet

Hun er ca 68kg. Jeg er 82. Begge er slanke og muskuløse. Hun er ca 6 cm lavere enn meg.

Anonymkode: 714bc...cbb

Skrevet

Jeg veier 72, han veier 85.

Anonymkode: 2b554...0e1

Skrevet

Jeg er 170 og veier 64 kg. 
mannen er 182 og veier rundt 90 kg. Ingen av oss er fornøyde, før vi fikk barn veide vi begge 10 kg mindre. Nå er snop og usunn mat eneste gleden i livet utenom barna.

Anonymkode: daeec...008

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 170 cm og 52 kg, mannen er 187 cm og 85 kg. Vi er i 30-årene, uten barn og over gjennomsnittet opptatt av helse og kosthold. 

Anonymkode: 283dc...dd9

Skrevet

Jeg er 56 kg og han 86 kg, vi er begge normalvektige. 

Anonymkode: b30b5...6c3

Skrevet

Jeg er 91kg, han er 79kg.

Hadde du spurt for 2 år siden ville svaret vært jeg 64kg og han 84kg. Livet går litt i bølgedaler. 

Anonymkode: 73b65...056

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg 75, han 84.

Anonymkode: e8c16...9e5

Skrevet

Når vi først ble sammen var jeg ca. 60 kg og min partner var ca. 70 kg. Etter noen år så la vi på oss en del begge to. Jeg veide da ca. 82 kg og han veide rundt 90 kg. 

Han begynte å mase på at vi måtte begynne å dra på treningssenter. Jeg sa meg enige og vi lagde medlemskap begge to. Han dro dit et par få ganger og har gjort 0 endringer i kostholdet sitt, og veier fortsatt omtrent det samme. Jeg har vært regelmessig å trent, og har bevisst lagt om kosthold og er i kalori underskudd. Og nå har jeg gått ned såpass at jeg er bare 4 kg unna det jeg veide når vi først ble sammen.... 

Syns det var dumt at han "ga opp" når det var hans idè egentlig... Men jeg orker ikke å pushe han til å bli bedre form, da fokuserer jeg heller på å bli tynnere og sunnere selv.

Anonymkode: c7c9e...7bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...