Lereè Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Vet ikke helt hvordan dette fungerer egentlig.... Men, har ordnet følgende til den store dagen: - Kirke (Mariadalen kapell, fin beliggenhet og passe størrelse!) - Kjole (Bestilt via internett, veldig spent på hvordan det blir.... Men får den i februar, så er det helt bom så har jeg tid til å "redde" det) -Sko -Festlokaler (billig og passe størrelse) -Forlovere og toastmaster -Band (3 snekkere som spiller blues!) -Begynnt å planlegge pynting (med god hjelp av mor og svigermor) -Mat (betalt og ordnet av min far og hans venn som er kokk!) -Drikke (Betalt og ordnet av svigermor! Vi er ganske så heldige som har familie som stiller opp økonomisk og praktisk!) Ellers er resten ikke helt avklart enda, men føler da at vi har ganske god tid enda, så stresser ikke;o) ja ja, var det jeg kom på å skrive nå, skriver vel mer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Hei og hopp! Velkommen som dagbokskriver Lereè.....Håper du kommer til å trives her inne sammen med oss "giftesyke". Lykke til med planleggingen.... Klæmziz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lereè Skrevet 19. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2002 Takk for det :D Jeg er ganske så nybegynner på disse sidene, men må jo innrømme at det er veldig gøy å være i kontakt med andre "giftesyke"! Ha en fortsatt fin dag :kgsmil: Klem fra Lereè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinderella2003 Skrevet 28. april 2003 #4 Del Skrevet 28. april 2003 Hei! Ville bare ønske deg lykke til! Jeg gifter meg samme helga som deg! Nå er det bare 5 små dager igjen Har du kontroll på alt? Hos oss begynner ting å falle på plass, untatt kanskje nervene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå