AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #1 Skrevet 17. februar 2025 Trives dårlig på jobb, det er dårlig miljø der og Inge er villig til å jobbe med å få det bedre. Det er manipulerende folk der,som prøver å manipulere meg til å frivillig ta valg som er bra for dem. Jeg får veldig sjelden tilgang til motorvarmer,folk med webasto bruker de plassene. Jeg får aldri noe positiv feedback og selvfølelse min er dårligere. Så nå er det mandag morgen og kroppen reagerer automatisk med spenninger, med vondt i magen og i hodet. Har levd så lenge i det at det kommer av seg selv, kroppen husker. Hva skal jeg gjøre? Sykemelding? Skifte jobb er ikke aktuelt for jeg har fått år igjen til pensjonsalder. Anonymkode: d6bc5...63d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #2 Skrevet 17. februar 2025 Ville også følt meg dritt om jeg ikke fikk tilgang på motorvarmer på jobb altså... Anonymkode: 75b5d...81f 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #3 Skrevet 17. februar 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ville også følt meg dritt om jeg ikke fikk tilgang på motorvarmer på jobb altså... Anonymkode: 75b5d...81f Det var det hele du leste? Anonymkode: d6bc5...63d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #4 Skrevet 17. februar 2025 Hvis det å bytte jobb ikke er aktuelt, så er alternativene dine: 1. Snakk med tillitsvalgt og leder. 2. Kontakt en psykolog/coach som hjelper deg med selvfølelsen din, slik at du kan slutte å la andre menneskers adferd påvirker hvordan du har det. Sykemelding vil ikke løse noe som helst. Anonymkode: 1346f...74c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #5 Skrevet 17. februar 2025 Snakk med Inge, han er jo villig til å bedre situasjonen. Anonymkode: 913cb...bf0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #6 Skrevet 17. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trives dårlig på jobb, det er dårlig miljø der og INGEN er villig til å jobbe med å få det bedre. Det er manipulerende folk der,som prøver å manipulere meg til å frivillig ta valg som er bra for dem. Jeg får veldig sjelden tilgang til motorvarmer,folk med webasto bruker de plassene. Jeg får aldri noe positiv feedback og selvfølelse min er dårligere. Så nå er det mandag morgen og kroppen reagerer automatisk med spenninger, med vondt i magen og i hodet. Har levd så lenge i det at det kommer av seg selv, kroppen husker. Hva skal jeg gjøre? Sykemelding? Skifte jobb er ikke aktuelt for jeg har fått år igjen til pensjonsalder. Anonymkode: d6bc5...63d Anonymkode: d6bc5...63d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #7 Skrevet 17. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakk med Inge, han er jo villig til å bedre situasjonen. Anonymkode: 913cb...bf0 Tusen takk for ditt bidrag,det gjør formen min mye bedre! Når jeg la tråden under "helse"så trodde jeg folk var litt seriøse. Åpenbart tror jeg for godt om Kg-folk! Anonymkode: d6bc5...63d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #8 Skrevet 17. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for ditt bidrag,det gjør formen min mye bedre! Når jeg la tråden under "helse"så trodde jeg folk var litt seriøse. Åpenbart tror jeg for godt om Kg-folk! Anonymkode: d6bc5...63d ? Anonymkode: 913cb...bf0
_Sol_ Skrevet 17. februar 2025 #9 Skrevet 17. februar 2025 Du har tre valg. 1- Leve med det 2- Gjøre noe med det, snakk med leder/tilitsvalgt/verneombud 3- Bytt jobb/førtidspensjonere deg Det er forferdelig å stå i dårlig miljø på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #10 Skrevet 17. februar 2025 Sorry det var jo litt morsomt at problemet er å ikke få motorvarmeren da... For ganske mange er det er uforståelig problem å henge seg opp i. Kald bil liksom.. seriøst? Ok, litt mer seriøst , så er jo problemet med å skrive dette at du i såfall virker i overkant sensitiv, jeg lurer på hva du gjør for å bidra til et godt arbeidsmiljø - utover å sutre over at bilen blir kald ? Min erfaring er også at de som nærmer seg pensjon ikke er som spesielt aktivt bidrar til arbeidsmiljøet, vet ikke om de ikke orker, eller bare ikke ser poenget når de uansett skal slutte snart. Men uansett, en viss risiko for at du tar på vei for det som kan være småting. Men, gjør du ikke det signerer _sol_ som listet opp dine tre valg. De er reelle, seriøse valg i denne situasjonen. Så må DU ta tak i det. Sykemelding... da må du snakke med legen din. Ikke KG. Om du blir sykemeldt fordi bilen din ofte blir kald når du er på jobb... hvem vet. Anonymkode: e5dcd...f93 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2025 #11 Skrevet 17. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sorry det var jo litt morsomt at problemet er å ikke få motorvarmeren da... For ganske mange er det er uforståelig problem å henge seg opp i. Kald bil liksom.. seriøst? Ok, litt mer seriøst , så er jo problemet med å skrive dette at du i såfall virker i overkant sensitiv, jeg lurer på hva du gjør for å bidra til et godt arbeidsmiljø - utover å sutre over at bilen blir kald ? Min erfaring er også at de som nærmer seg pensjon ikke er som spesielt aktivt bidrar til arbeidsmiljøet, vet ikke om de ikke orker, eller bare ikke ser poenget når de uansett skal slutte snart. Men uansett, en viss risiko for at du tar på vei for det som kan være småting. Men, gjør du ikke det signerer _sol_ som listet opp dine tre valg. De er reelle, seriøse valg i denne situasjonen. Så må DU ta tak i det. Sykemelding... da må du snakke med legen din. Ikke KG. Om du blir sykemeldt fordi bilen din ofte blir kald når du er på jobb... hvem vet. Anonymkode: e5dcd...f93 Så det skal kun være plass til kalde roboter i arbeidslivet? Om jeg er sensitiv så må jeg ta meg sammen? Anonymkode: d6bc5...63d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå