AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:15 #1 Del Skrevet mandag kl 08:15 Har sendt inn en søknad og krysset av for realkompetanse. Det står jeg må dokumentere arbeid, hvordan gjorde dere dette? Anonymkode: 21832...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:23 #2 Del Skrevet mandag kl 08:23 usikker på hva du mener men om det er for å studere holder det at arbeidsgiver for eksempel gir deg en referanse på arbeidsoppgaver du har hatt x antall år vil jeg tro dersom de er relevante for studiet.. Anonymkode: b670e...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:31 #3 Del Skrevet mandag kl 08:31 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): usikker på hva du mener men om det er for å studere holder det at arbeidsgiver for eksempel gir deg en referanse på arbeidsoppgaver du har hatt x antall år vil jeg tro dersom de er relevante for studiet.. Anonymkode: b670e...53a Har vært fast ansatt som helsefagarbeider siden 2011 og har nå søkt på sykepleien så vil tro det skal holde? Anonymkode: 21832...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:06 #4 Del Skrevet mandag kl 10:06 Hvordan søker man om dette? Anonymkode: 76cf5...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:14 #5 Del Skrevet mandag kl 10:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært fast ansatt som helsefagarbeider siden 2011 og har nå søkt på sykepleien så vil tro det skal holde? Anonymkode: 21832...a0d ja kanskje.. I utgangspunktet gjelder dette: Sitat Du må også ha relevant praksis eller utdanning, som kan veie opp for opptakskravet til studiet Universitet og høgskole - Realkompetanse - Samordna opptak Men for sykepleie finner jeg også Sitat Ifølge regelen om realkompetanse, kan du søke til sykepleierutdanningen uten generell studiekompetanse dersom du er over 25 år. Når du søker opptak til høyere utdanning på grunnlag av realkompetanse, må du dokumentere minst 5 år med relevant erfaring.Apr 16, 2024 Anonymkode: b670e...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 9.15): Har sendt inn en søknad og krysset av for realkompetanse. Det står jeg må dokumentere arbeid, hvordan gjorde dere dette? Anonymkode: 21832...a0d Sendte inn arbeid som er registrert hos Nav. Bare å logge inn Anonymkode: 8ee8a...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 11.06): Hvordan søker man om dette? Anonymkode: 76cf5...6bb TS mente vel "søkte med realkompetanse". Altså når man vil studere utdanning uten 100% videregående skole, men har feks jobbet og mener man kanskje har fått nok kunnskaper og erfaringer på den måten i stedet. Da vil noen vurdere dette og enten gi studieplass eller ikke https://www.google.com/search?q=realkompetanse Anonymkode: fad7d...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå