Gå til innhold

Akutt tap av bevisshet, og rett tilbake til normal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fastlege kan ikke kontaktes da hen er min kollega.

Anonymkode: a4714...877

Og? RIng legekontoret.

Eller er det rus involvert?

Anonymkode: e5ed1...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok helt greit å kontakte fastlegen din. Jeg er ofte i kontakt med fastlegen min i forbindelse med jobben min, og det går helt greit. Man er da profesjonell. 

Anonymkode: 6e0ac...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker helt merkelig. En som jobber i helsetjenesten, men mener hun ikke kan ta kontakt med fastlegen og heller spør her? I

Anonymkode: 6beff...899

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så, så  pust med maaaaagen og ro ned! Ta et skritt tilbake og formuler deg på ny

Anonymkode: bedc1...33c

Pasienter som besvimer uten kjent årsak skal ikke kjøre bil på minst 6 måneder. 
https://www.helsedirektoratet.no/veiledere/forerkortveileder/bevissthetstap-og-bevissthetsforstyrrelser-av-annen-arsak-enn-epilepsi-hjerte-karsykdom-og-diabetes-21-22/enkeltstaende-bevissthetsforstyrrelse-synkope-uten-avklart-arsak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette 

Jeg velger også å stenge denne tråden da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
La til melding om at tråden stenges
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...