AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:35 #41 Del Skrevet tirsdag kl 09:35 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jaja, dette bygger under bare min skrekk for å ha sex igjen. Etter fødsel fikk jeg mariske (ekstra husflik) og har ikke ville ha sex med noen etter at jeg ble singel pga dette. Anonymkode: e4aec...dd1 Du vet at dette lett kan opereres bort? Anonymkode: e3b3d...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:49 #42 Del Skrevet tirsdag kl 09:49 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min erfaring er at lyshudede mennesker som vokser opp i kulturer hvor det er helt normalt med bidet, eller slik bidetslange, faktisk ikke er på langt nær like mørke rundt rumpehullet... Anonymkode: 647b8...31b Da vet vi hvor lite bevandret du er... Anonymkode: 33ce5...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copro Skrevet tirsdag kl 09:49 #43 Del Skrevet tirsdag kl 09:49 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jaja, dette bygger under bare min skrekk for å ha sex igjen. Etter fødsel fikk jeg mariske (ekstra husflik) og har ikke ville ha sex med noen etter at jeg ble singel pga dette. Anonymkode: e4aec...dd1 Neiii, nå må du gi deg. Har du mistet følelsene der da? La noen få nyte den deilige vakre muskelen din, rumpehullet ditt er jo ubeskrivelig deilig å kose med uansett om du har en ekstra flik, da er det jo egentlig bare enda mer å slikke og suge på da jo... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:43 #44 Del Skrevet tirsdag kl 19:43 Jeg er naturlig blond og hva som hadde gått under «katagorien» lyst rumpehull men det har jeg dessverre ikke. Er det virkelig ett must? Tenker lyse rumpehull trenger ikke automatisk være finere, de har jo hemorider og andre ting de og😅😅 Anonymkode: 289e7...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:43 #45 Del Skrevet tirsdag kl 19:43 Hørte en gang at kvinner som begynner tidlig med string truse og bruker det jevnlig har mørkere hud rundt analen. Fordi det gjør noe med huden? Anonymkode: 289e7...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet tirsdag kl 19:46 #46 Del Skrevet tirsdag kl 19:46 Snok1 skrev (15 timer siden): Jeg synes mørke rumpehull er deilig syndige og får lyst til å rimme hardt!🤗 Da har vi forskjellig smak der, men det respekterer jeg. Jeg sier ikke at jeg avskyr mørke rompehull, men foretrekker de som har samme farge som resten av huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 19:47 #47 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 Phitta Phjong skrev (Akkurat nå): Da har vi forskjellig smak der, men det respekterer jeg. Jeg sier ikke at jeg avskyr mørke rompehull, men foretrekker de som har samme farge som resten av huden. Smaken er som baken, den er delt. Der fikk jeg brukt et gæmlis-munnhell.🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:50 #48 Del Skrevet tirsdag kl 19:50 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du vet at dette lett kan opereres bort? Anonymkode: e3b3d...489 Lett og lett, du må finne en lege som er villig til å gjøre det. Jeg vurderer å gå privat for å få det gjort.. Anonymkode: 34793...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet tirsdag kl 19:52 #49 Del Skrevet tirsdag kl 19:52 Snok1 skrev (4 minutter siden): Smaken er som baken, den er delt. Der fikk jeg brukt et gæmlis-munnhell.🤗 Ja, den er delt, og i midten er det bare ….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 20:49 #50 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 Phitta Phjong skrev (57 minutter siden): Ja, den er delt, og i midten er det bare ….. Vet ikke? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:59 #51 Del Skrevet tirsdag kl 20:59 Snok1 skrev (8 minutter siden): Vet ikke? Hva er det? Deilig utsmurt bæsj. Snadder Anonymkode: aacfe...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet tirsdag kl 21:29 #52 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 Snok1 skrev (39 minutter siden): Vet ikke? Hva er det? En stjerne. Et vakkert rompehull. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet tirsdag kl 22:17 #53 Del Skrevet tirsdag kl 22:17 Phitta Phjong skrev (47 minutter siden): En stjerne. Et vakkert rompehull. * 🔥😍🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:52 #54 Del Skrevet tirsdag kl 22:52 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lett og lett, du må finne en lege som er villig til å gjøre det. Jeg vurderer å gå privat for å få det gjort.. Anonymkode: 34793...570 Helt riktig! Lett er det ikke, risiko rundt det er det og. Jeg har tatt kontakt med flere private klinikker nå for å få en vurdering og pris. Anonymkode: e4aec...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:02 #55 Del Skrevet onsdag kl 05:02 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hørte en gang at kvinner som begynner tidlig med string truse og bruker det jevnlig har mørkere hud rundt analen. Fordi det gjør noe med huden? Anonymkode: 289e7...06a Forsiktig nå. Jeg har hørt at for mye bullshit farger anus, Anonymkode: b7192...76d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:10 #56 Del Skrevet onsdag kl 05:10 AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 7.28): Så bleket da rettere sagt? Flertallet har jo mørkere farge rundt rumpehullet Anonymkode: 289e7...06a Jeg har aldri vært noen fan av analsex eller noe i den duren, men ser mitt eget anus hver uke i speilet når jeg barberer meg fremme. Jeg aldri bleket det, men det er aldeles ikke mørkt? Det er like lyst som resten av huden rundt… Har virkelig flertallet mørk hud rundt analåpningen? Eller er dette nok en hersketeknikk fra folk som er «mindre» delikat nedentil? Slik som å påstå at «flertallet» av kvinner har digre utstikkende kjønnslepper? For det har ikke jeg… Er jeg bare unormal som i en alder av 40 år har naturlig lyst rumpehull og delikate usynlige kjønnslepper? Anonymkode: 766c6...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:27 #57 Del Skrevet onsdag kl 05:27 AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 21.41): Jaja, dette bygger under bare min skrekk for å ha sex igjen. Etter fødsel fikk jeg mariske (ekstra husflik) og har ikke ville ha sex med noen etter at jeg ble singel pga dette. Anonymkode: e4aec...dd1 Jeg er gift og gravid på nytt og har fått et nytt utbrudd hemoroider. Fra før har jeg marisker fra forrige graviditet. Har følt meg veldig ukomfortabel og usexy pga det, og kan ikke tenke meg hvordan det skulle være å være singel med tilsvarende problem. Har du vurdert operasjon? Jeg var til utredning men de sa det var ikke noe poeng å gjøre noe for rundt 1 år etter siste graviditet var gjennomført. Og er vanskelig å få det dekt offentlig hvis det kun er en kosmetisk grunn. Anonymkode: 21819...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 05:33 #58 Del Skrevet onsdag kl 05:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og er vanskelig å få det dekt offentlig hvis det kun er en kosmetisk grunn. Heldigvis. En kirurg kan ikke gjøre noe med din selvfølelse, men her er et bidrag fra nesten alle menn: Du -og ditt vakre rumpehull- er mer enn bra nok som dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet onsdag kl 11:41 #59 Del Skrevet onsdag kl 11:41 Snok1 skrev (6 timer siden): Heldigvis. En kirurg kan ikke gjøre noe med din selvfølelse, men her er et bidrag fra nesten alle menn: Du -og ditt vakre rumpehull- er mer enn bra nok som dere er. Hihi. Selv er jeg velsignet med et vakkert rompehull. Har fått flere komplimenter både på farge, fasong og smak, men jeg må jo innrømme at jeg godt kan skjønne hvorfor noen ønsker å bleke eller fikse litt der nede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:28 #60 Del Skrevet onsdag kl 21:28 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har aldri vært noen fan av analsex eller noe i den duren, men ser mitt eget anus hver uke i speilet når jeg barberer meg fremme. Jeg aldri bleket det, men det er aldeles ikke mørkt? Det er like lyst som resten av huden rundt… Har virkelig flertallet mørk hud rundt analåpningen? Eller er dette nok en hersketeknikk fra folk som er «mindre» delikat nedentil? Slik som å påstå at «flertallet» av kvinner har digre utstikkende kjønnslepper? For det har ikke jeg… Er jeg bare unormal som i en alder av 40 år har naturlig lyst rumpehull og delikate usynlige kjønnslepper? Anonymkode: 766c6...8dc OMG 🤦♀️ Anonymkode: f989d...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå