Gå til innhold

Hva er ett pent rumpehull?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Phitta Phjong skrev (14 timer siden):

Ikke bare menn som liker vakre rompehull. Et vakkert rompehull er rosa eller vanlig hudfarget. Det skal ikke være mørkere enn huden rundt. Da ser ut som om det er misfarget av det som kommer ut. 
det skal også være uten hår, uten «rester» og helt uten hedoroider og andre unødvendige hudfliker. 

Hedoroider faktisk 😳

Anonymkode: 0dcd3...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phitta Phjong skrev (15 timer siden):

Ikke bare menn som liker vakre rompehull. Et vakkert rompehull er rosa eller vanlig hudfarget. Det skal ikke være mørkere enn huden rundt. Da ser ut som om det er misfarget av det som kommer ut. 
det skal også være uten hår, uten «rester» og helt uten hedoroider og andre unødvendige hudfliker. 

Jaja, dette bygger under bare min skrekk for å ha sex igjen. Etter fødsel fikk jeg mariske (ekstra husflik) og har ikke ville ha sex med noen etter at jeg ble singel pga dette. 

Anonymkode: e4aec...dd1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja, dette bygger under bare min skrekk for å ha sex igjen. Etter fødsel fikk jeg mariske (ekstra husflik) og har ikke ville ha sex med noen etter at jeg ble singel pga dette. 

Hudflik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at vi damer bruker energi på å bekymre oss over den lille cm av kroppen vår. og enkelte menn mener også noe om det. mens de selv...vil tro at ikke et eneste mannlig vesen bryyr seg nooooe om det hullet selv om flertallet av de liker en fing der... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Misfarges rumpehull av avføring? 

Anonymkode: 289e7...06a

Det tror jeg ikke, men hos mange kan det se sånn ut. Da er det lite delikat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monican94 skrev (1 time siden):

tenk at vi damer bruker energi på å bekymre oss over den lille cm av kroppen vår. og enkelte menn mener også noe om det. mens de selv...vil tro at ikke et eneste mannlig vesen bryyr seg nooooe om det hullet selv om flertallet av de liker en fing der... 

Jepp. Slemt å si det, men kvinner er ikke egentlig dem som burde ha bekymret seg så mye, vi gjør allerede langt mer. Å liker menn mindre seksuelt gjør vi også. Mindre nytelse under sex også. 

Irriterende bakvendt, tåpelig at de ikke forstår det. 

Anonymkode: e825e...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hedoroider faktisk 😳

Anonymkode: 0dcd3...b05

Ja, synes ikke det er på innbydende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Et rumpehull har den funksjonen å slippe ut bæsj. Bæsj er ikke delikat, og skal heller ikke være det. 

Anonymkode: 74f4a...7d1

Noen av oss synes det. Det er like normalt som hvilken som helst annen fetish.

Anonymkode: aacfe...432

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du kan si: "Kjære, du har det fineste rumpehullet jeg har sett i hele dag" 

Anonymkode: d8b49...1b8

".. i hele dag" 😅😅

Nei, jeg ser ingen hensikt med å glorifisere et rumpehull, for jeg ser ikke skjønnheten i det..
Det er derfor jeg ikke liker 69 så godt🤭

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jepp. Slemt å si det, men kvinner er ikke egentlig dem som burde ha bekymret seg så mye, vi gjør allerede langt mer. Å liker menn mindre seksuelt gjør vi også. Mindre nytelse under sex også. 

Irriterende bakvendt, tåpelig at de ikke forstår det. 

Angrer på kommentaren her.

Den er ikke speilet av at menn ikke er attraktive, men at jeg så ofte ser menn klage på og kreve tilgang til kvinner som er laaaaaaaangt penere og ofte yngre enn seg innad sex sfæren.

Dermed får jeg en forventning til at menn er mer uattraktiv. Men om jeg tenker to jevnaldrende så er de sikkert ganske like i attraksjon alt ettersom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (6 timer siden):

Jeg synes mørke rumpehull er deilig syndige og får lyst til å rimme hardt!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phitta Phjong skrev (6 timer siden):

Jeg trodde ikke det før, men så flyttet jeg til to land hvor alle vasker seg bak etter avføring, og alle de lydhudene jeg har møtt har lys hud der også. De som har mørke brystvorter, mørke kjlnnslepper, de er mørkere rundt rumpehuklet også, men de med rosa brystvorter og rosa rller rosabrune kjønnslepper, har hatt ca. samme farge på rumpehullet sitt. Helt uten unntak. Jeg tror derfor nå at det må ha en sammenheng.

Anonymkode: 647b8...31b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trodde ikke det før, men så flyttet jeg til to land hvor alle vasker seg bak etter avføring, og alle de lydhudene jeg har møtt har lys hud der også. De som har mørke brystvorter, mørke kjlnnslepper, de er mørkere rundt rumpehuklet også, men de med rosa brystvorter og rosa rller rosabrune kjønnslepper, har hatt ca. samme farge på rumpehullet sitt. Helt uten unntak. Jeg tror derfor nå at det må ha en sammenheng.

Jeg leser hypotesen i en doktoravhandling i medisin her. Trenger du hjelp til feltarbeidet?🤗

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpehullet består jo av en muskel som trekker sammen hud, der hvor det er mye hud er ofte også mange pigmenter samlet og som gir en mørkere farge, noen har også pigmentflekker der som man kan ha alle andre steder. Mørkere farge har ingenting med missfarging å gjøre, missfarging er når kvinnen har bleket åpningen, da blir den unormal for meg. Alle kvinners rumpehull er like deilige enten de er mørke eller lyse og jeg borer gjerne tunga mi inn der. Det som får meg til virkelig å like det enkelte rumpehull er den kvinnen rumpehullet sitter på, hvor veldig mye ligger i hennes person og væremåte, hvordan hun innbyr til å kose rumpehullet hennes. Er man opptatt av utseende så må man ta i betraktning fødsel(er) som kan gi rift revner og hemorider som endrer landskapet i og rundt åpningen. Et rumpehull er like varmt og deilig å slikke rimme og fantastisk å få kose med uansett landskap så lenge kvinnen nyter det selv, det gjør meg også kåt, jeg elsker det og nyter alle sansene det gir meg. 

Så kom igjen alle kvinner, jeg nyter gjerne rumpehullet deres...! ;);)

Endret av copro
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Min erfaring er at lyshudede mennesker som vokser opp i kulturer hvor det er helt normalt med bidet, eller slik bidetslange, faktisk ikke er på langt nær like mørke rundt rumpehullet...

Du har ikke vært mye rundt i verden forstår jeg...

Anonymkode: e56f7...152

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er enke og tror jeg skal forbli alene resten av livet. Har det visst godt alene når jeg leser her 😅

Anonymkode: 5bad8...470

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Wow, jeg har aldri hørt om noen som sjekker ut så mange rumpehull. Hva jobber du med? Eller har du mange sexpartnere i utlandet og hjemme? Er det en slags sexklubb for rumpehullfikserte? Bøyer de seg ned og lar deg sjekke, eller driver du med multirimming rundt om? Har du ført statistikk? For det her har du virkelig peiling på, det finnes til og med ikke unntak på de rumpehullene du har sett. Og du har sett mange.

Jeg tror jeg har sett to rompehull i mitt liv; min manns og min sønns som baby. Jeg har aldri stirret inn i min manns rumpehull eller studert fargen, men før en operasjon hjalp jeg han i sette inn klyster, og da måtte jeg se.

Forstår ikke all denne rumpehullstirringa! 

Anonymkode: f989d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...