AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:22 #21 Del Skrevet torsdag kl 08:22 Snok1 skrev (På 19.2.2025 den 6.21): Jeg har praktisk talt ingen kroppslige preferanser utover et minimum av flid med seg selv. Blondiner, rødhårete, korte, lange, slanke, runde, akademiske, gatesmarte, formelle, sporty, rocka…..jeg har tent på alle og i alle kombinasjoner. Gi meg ei som har sans for sarkasmer, seksuell innuendo, byr på litt motstand og har et fast blikk så er det store sjanser på at jeg spreller på kroken. #altetendeoginkluderende 😊 Anonymkode: 9f8ac...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:33 #22 Del Skrevet torsdag kl 08:33 Jeg er en av de rare som hadde satt blondiner helt nederst på den rangstigen. Vet ikke hvorfor, men de har aldri vært spesielt attraktive for meg. Jeg liker så mørkt hår som mulig. Anonymkode: cad5d...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 09:07 #23 Del Skrevet torsdag kl 09:07 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): #altetendeoginkluderende 😊 Anonymkode: 9f8ac...336 Ja, det kan du si! Det betyr ikke at jeg er på alt med puls, det betyr bare at et spesifikt utseende ikke betyr alt hverken positivt eller negativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:33 #24 Del Skrevet torsdag kl 09:33 Snok1 skrev (24 minutter siden): Ja, det kan du si! Det betyr ikke at jeg er på alt med puls, det betyr bare at et spesifikt utseende ikke betyr alt hverken positivt eller negativt. Skjønner det - det var et kompliment😘 Anonymkode: 9f8ac...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet torsdag kl 12:16 #25 Del Skrevet torsdag kl 12:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner det - det var et kompliment😘 Anonymkode: 9f8ac...336 Da takker jeg for komplimentet. 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:54 #26 Del Skrevet torsdag kl 14:54 AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 16.06): Til andre menn; Å tenke seg en blondine uten klær, en brunette, en rødtopp uten klær-hva er mest spennende? Blondiner er mitt svar. Fordi fargen på kjønnshår kan variere Anonymkode: 228a1...957 brunetter er mest sexy, best til å ri. rødtoppene er de mest ville i sengen. Anonymkode: 970b0...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:07 #27 Del Skrevet torsdag kl 15:07 AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 6.23): Ja det hadde jeg også. Trodde ikke det var en variant 😍 Anonymkode: 228a1...957 😄 Jeg var ikke engang klar over at det var noe spesielt før min eks hevdet at han hadde brunette, rødhåret og blondine i en og samme kvinne. Håret mitt er nemlig mørkt brunt på vinteren, blir rødbrunt om sommeren når det er utsatt for sol (samt at jeg har litt typisk rødhåret lys hud, med noe fregner), og jeg har helt blonde hår i underliv og egentlig på hele kroppen. Så lyst at man egentlig ikke ser noe særlig forskjell om jeg har barbert leggene eller ikke. Tynne fine lyse hår som medfører at jeg kan være slapp med slikt, uten at noen egentlig ser det. For meg er dette normalt, så det tok tid før jeg skjønte at det antagelig er litt uvanlig/en raritet. 😅 Anonymkode: 44d43...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå