Gå til innhold

Støv på soverommet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nytt nattbord i svart metall, og ser plutselig at det er utrolig støvete der! Jeg må tørke av det hver dag. Jeg har en helt vanlig seng, skifter sengetøy ofte, og har ingen klær på soverommet. Ingen andre møbler enn senga og nattbordet, og støvsuger ofte. Er det bare så mye støv rundt oss, men vi ser det ikke på andre overflater??

Anonymkode: ddfe9...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anta den svarte fargen gjør det vises mer? Vil også være avhengig av fargen på støvet, bytte til mørkere sengetøy vil i teorien gjøre støvet mindre synlig? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det hos meg også, jeg ser det veldig godt når solen kommer inn. Støv overalt, selv dagen etter at jeg vasket. Helt sprøtt

Anonymkode: 83a5a...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har angret på det svarte trillebordet jeg kjøpte til badet. Hva var det jeg tenkte? :dåne:

Anonymkode: 6ee03...5be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Slik er det hos meg også, jeg ser det veldig godt når solen kommer inn. Støv overalt, selv dagen etter at jeg vasket. Helt sprøtt

Anonymkode: 83a5a...b96

Her også. Svære vinduer og mørkt gulv 🙈😅

Anonymkode: 5ac76...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har kjøpt nytt nattbord i svart metall, og ser plutselig at det er utrolig støvete der! Jeg må tørke av det hver dag. Jeg har en helt vanlig seng, skifter sengetøy ofte, og har ingen klær på soverommet. Ingen andre møbler enn senga og nattbordet, og støvsuger ofte. Er det bare så mye støv rundt oss, men vi ser det ikke på andre overflater??

Anonymkode: ddfe9...d62

Velkommen i klubben for nye oppdagelser av gamle problemer. 

Anonymkode: e73c4...e30

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan også være litt ekstra støv i luften på slutten av vintersesongen. Nærmer seg et halvt år siden man fikk gjennomluftet huset skikkelig. Men igjen, til våren blir luften fylt opp med pollen, så da blir det også grusomt på alle flater. 

Få tak i en luftrenser som kan fjerne støv fra lufta, kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir fryktelig støvete på soverom pga sengetøyet. Det er tøy som blir "rufset" med titt og ofte, og det støver veldig. 

Ja, det er helt normalt at du får synlig støv på et svart nattbord hver dag. 

Vi har luftrenser på soverommet, og det hjelper en del. Vi fikk det mest pga pollenallergi, men det gir også en forskjell i støvmengde ellers også. 

Anonymkode: 00a05...7c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...