AnonymBruker Skrevet 15. februar 2025 #21 Skrevet 15. februar 2025 Nå er jeg gift kvinne… men jeg møtte min partner på match.com for jeg syns Tinder var så useriøst og delte for mye, og om dine sosiale medier. Jeg vil være anonym så lenge jeg vil. kanskje noe å tenke på så kanskje dere blir gift og får barn(for de som ønsker det) Anonymkode: 19ea9...76a 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2025 #22 Skrevet 15. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har droppet ut av studier og har mange friår pga. familieproblemer og en elendig ungdomstid som preget hele livet. Jeg er også litt mer en filosifisk type som sliter med å ha interesse/motivasjon for det industrielle/materialistiske jaget, kall meg gjerne litt hippie. Har aldri vært særlig skoleflink. Nå føler jeg dessuten at det er blitt inflasjon av utdanninger og tror staten snart kutter i offentlige stillinger, for å få flere over i helse osv. (eldrebølgen). Dessuten virker alt så vanskelig når jeg er godt voksen og ikke har godt nok nettverk fra før. Jeg jobbet fullt i fjor, men det var i en av disse jobbene som "ingen tar", jobbet natt og fikk ingen fritid eller noe sosialt utav det. Jo, jeg er med på idrettslag og noen fester, men er stort sett det. Føler meg ikke særlig godt likt av de andre uten at jeg forstår grunnen. Også gidder jeg ikke å være med på ting som ikke interesserer meg. Anonymkode: 56744...11f Vel, ingenting du forteller om deg selv er gjennomsnittlig, og må stemme i at når du får 400 matcher er det noe med måten du presenterer deg selv på som jager dem bort. Om det er i nærheten av hvordan du presenterer deg her er det ikke så rart egentlig. Anbefaler deg å legge energi i å finne jobb du kan fungere i, og å få deg sosialt nettverk. Å være med på ting man ikke i utgangspunktet synes er så gøy er en del av å være i relasjoner. Med venner og med kvinner. Anonymkode: dcca3...6f0 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2025 #23 Skrevet 15. februar 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kommer det fram at du synes dette er kjipt, så blir du i tillegg fort oppfattet som bitter. Anonymkode: 4da41...520 Ja, det er kanskje ikke så rart at jeg har det kjipt og er bitter når jeg våkner opp hver dag som verdens mest ensomme person. Ingen av de jeg har møtt IRL de siste årene har invitert meg med på noe, fått ingen komplimenter, ingenting. Hver dag må jeg leve med at jeg ser og hører andre utenfor vinduet har relasjoner/er i forhold mens jeg aldri har vært i nærheten av å få meg kjæreste. Mulighetene dukker bare opp veldig sjeldent, og da sliter jeg siden jeg ikke har erfaring fra før Mistenker at jeg ser veldig rar ut på ekte utenom bildene jeg bruker. Siden jeg alltid ender med å råtne hjemme alene. Anonymkode: 56744...11f 1
Doolittle Skrevet 15. februar 2025 #24 Skrevet 15. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet godt at jeg er langtfra en perfekt mann, for har ingen status i samfunnet, er dessverre ufrivillig usosial og føler meg ikke hjemme i eget land lengre, men jeg kan ikke styre hvordan samfunnet har blitt for de som kommer fra en dårligere sosioøkonomisk bakgrunn/liten bygd f. eks. Her er problemet ditt. En nokså negativ innstilling til både deg selv og verden rundt deg. Ta'rei sammen! 5 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #25 Skrevet 16. februar 2025 Hvis du har fått 400 matcher så er du blandt de 3% som det funker for. Anonymkode: cc9a2...02b 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #26 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har fått 400 matcher så er du blandt de 3% som det funker for. Anonymkode: cc9a2...02b Nei, kun en illusjon. I realiteten så er jeg en taper som alltid går alene, snakker kun med jenter den éne gangen i mnd på byen eller sjeldnere, men etter kort tid mister de interessen og går sin vei. Anonymkode: 56744...11f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #27 Skrevet 16. februar 2025 Du har en veldig negativ innstilling til det meste du skriver om her. Det er lagt ifra tiltrekkende eller sjarmerende. Endre innstilling og bli et JA-menneske så skal du se at du blir mer interresant person å kommunisere med. k37 Anonymkode: 83bc6...69c 2 4
Btw Skrevet 16. februar 2025 #28 Skrevet 16. februar 2025 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva hvis jeg har noen mill i formue, god helse og ingen std’s? Har bra økonomisk sans, selv om jeg kanskje blir ufør pga. mentale barrierer. Hvorfor må jeg ha en jobb? Anonymkode: 56744...11f Omg...Fordi du vil ha damer vel... 🙄 Beklager, men du har ingenting å tilby av personlighet. Damer liker menn med bra personlighet. Endret 16. februar 2025 av Btw 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #29 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har droppet ut av studier og har mange friår pga. familieproblemer og en elendig ungdomstid som preget hele livet. Jeg er også litt mer en filosifisk type som sliter med å ha interesse/motivasjon for det industrielle/materialistiske jaget, kall meg gjerne litt hippie. Har aldri vært særlig skoleflink. Nå føler jeg dessuten at det er blitt inflasjon av utdanninger og tror staten snart kutter i offentlige stillinger, for å få flere over i helse osv. (eldrebølgen). Dessuten virker alt så vanskelig når jeg er godt voksen og ikke har godt nok nettverk fra før. Jeg jobbet fullt i fjor, men det var i en av disse jobbene som "ingen tar", jobbet natt og fikk ingen fritid eller noe sosialt utav det. Jo, jeg er med på idrettslag og noen fester, men er stort sett det. Føler meg ikke særlig godt likt av de andre uten at jeg forstår grunnen. Også gidder jeg ikke å være med på ting som ikke interesserer meg. Anonymkode: 56744...11f Er du for bra for å jobbe på McDonalds? Anonymkode: feab9...535
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #30 Skrevet 16. februar 2025 Det er tydeligvis ikke noe galt med utseende ditt, da du får 400 matcher. Men en negativ personlighet, og ingen jobb drar ned mye. For meg så er personligheten det klart viktigste. Jeg har selv en veldig traumatisk barndom bak meg, ikke kontakt med noe familie, noen kroniske fysiske sykdommer. Men jeg er en positiv person, trener og jobber. Da ønsker jeg det samme fra en mann. Anonymkode: 70bcc...62c 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #31 Skrevet 16. februar 2025 Det er synd det er sånn, men man kan jo ikke bestemme over noen. Om du vil være sosial bør du oppsøke sosiale situasjoner istede. Jeg er heller ikke sosial og har sittet alle helger alene som kvinne. Er kjempe trist, men jeg tar ansvaret på meg. Jeg er den som ikke går på byen, jeg er den som ikke prøver å ringe noen å invitere dem. Mentale helsen min gjør alt veldig skummelt, men staten kan ikke for at jeg har mye angst. Eller, det at det kan skje så mye skummelt som at politiet ikke gjør noe mye ved overgrep er en grunn til at jeg ikke tørr ut på byen og er redd for vold og den type ting. Men ikke på den, gi meg veninner, gi meg en mann ellers holdningen noen av dere har. Det er problematisk at dere menn havner i dette, staten skylder meg å være sosial? Nei. Du forflytte din kropp til en situsjon å prøv å bli venn med de andre der. Bli med på flere hobbyer og annet. Det er ingen garantier, men jeg håper du finner noen. Også alle de urealistiske tankene om kjendisstatus, ingen av kvinnene jeg kjenner er sammen med en kjendis eller forlanger at han er en. Vet ikke hva for noe kvinner du prøver deg på, men jeg tviler på at det er problemet, det er bare en app, de føler ikke noe. Du er bare en profil for dem. Møt opp ute, endre livsstilen din. Kan ta tid, men du har det jo ikke noe bra. Anonymkode: 52891...ffc 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #32 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er synd det er sånn, men man kan jo ikke bestemme over noen. Om du vil være sosial bør du oppsøke sosiale situasjoner istede. Jeg er heller ikke sosial og har sittet alle helger alene som kvinne. Er kjempe trist, men jeg tar ansvaret på meg. Jeg er den som ikke går på byen, jeg er den som ikke prøver å ringe noen å invitere dem. Mentale helsen min gjør alt veldig skummelt, men staten kan ikke for at jeg har mye angst. Eller, det at det kan skje så mye skummelt som at politiet ikke gjør noe mye ved overgrep er en grunn til at jeg ikke tørr ut på byen og er redd for vold og den type ting. Men ikke på den, gi meg veninner, gi meg en mann ellers holdningen noen av dere har. Det er problematisk at dere menn havner i dette, staten skylder meg å være sosial? Nei. Du forflytte din kropp til en situsjon å prøv å bli venn med de andre der. Bli med på flere hobbyer og annet. Det er ingen garantier, men jeg håper du finner noen. Også alle de urealistiske tankene om kjendisstatus, ingen av kvinnene jeg kjenner er sammen med en kjendis eller forlanger at han er en. Vet ikke hva for noe kvinner du prøver deg på, men jeg tviler på at det er problemet, det er bare en app, de føler ikke noe. Du er bare en profil for dem. Møt opp ute, endre livsstilen din. Kan ta tid, men du har det jo ikke noe bra. Anonymkode: 52891...ffc Sitter alle dager alene. Men har ikke så negativ innstilling som deg. Mener ikke det på en, nedtrykkende måte. Men som i at du har bedring potensialet i hvordan du forholder deg til andre. Sorgen er ekte. Å høre andre leve men ikke finne din vei, ekte. Du blir litt gal av å være for mye på egenhånd. Men det du også sier er at du tørr å ta kontakt med andre, du er på byen, du har laget deg en tinder. O du øker mengden og kanskje også får deg jobb, tror jeg du har god potensialet. Jobb er de fleste mennekser sosiale liv idag. Det er prosentvis hemmeligheten. Anonymkode: 52891...ffc 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #33 Skrevet 16. februar 2025 Instagram følgere Anonymkode: 0b572...a68
Brukerano Skrevet 16. februar 2025 #34 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er klar over at jeg har hatt familieproblemer og vært upopulær siden ungdomsårene, men er på litt sosialt gjennom idrettslag av og til. Trodde Norge var en velferdsstat, hvor det er lov å henge litt bakpå, men det er ikke min feil at familien min har blitt liten/utilgjengelig, eller at folk ikke vil inkludere meg. Jeg har jobbet frivillig og gjør ingenting slemt mot andre. Typisk at menn ikke har lov til å slite, selv i Norge… uansett er det ingen av matchene jeg sier dette til, hvertfall ikke før vi møtes men kommer aldri så langt. Anonymkode: 56744...11f «Gjør ingenting slemt mot andre» Gratulerer med å være ett slemt menneske???? Herregud
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #35 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet godt at jeg er langtfra en perfekt mann, for har ingen status i samfunnet, er dessverre ufrivillig usosial og føler meg ikke hjemme i eget land lengre, men jeg kan ikke styre hvordan samfunnet har blitt for de som kommer fra en dårligere sosioøkonomisk bakgrunn/liten bygd f. eks. Det eneste jeg ber om er en dame jeg møter et par ganger i uken minst. Har ikke høye krav men det å være gjennomsnittlig idag er tydeligvis ikke nok, er jeg dømt til å sitte alene i mørket i leiligheten alle lørdagskvelder dette året også, fordi jeg ikke har kjendisstatus? Jeg er godt trent, har sunne interesser og litt penger, men ingen jobb p.d.d. Liker ingen kos lengre, hva skjer? eller er jeg den eneste som ikke har mulighet til å møte folk gjennom venner? Anonymkode: 56744...11f Ingen liker å høre det, men jeg mistenker at personligheten raskt skinner gjennom når du snakker med dem på nett. Du klager over dårlig sosiøkonomisk bakgrunn, dømt til å sitte i mørket, har ikke jobb, og hva er dette med kjendisstatus? At man må være kjendis for å få dame faller på sin egen urimelighet, og det vet du godt. Og du skriver møte et par ganger i uken, og nevner "kos", som for de fleste tindermenn gjerne betyr noe annet. Du gir kort og godt ganske kraftige incel-vibes gjennom det du skriver dessverre. Anonymkode: e712e...12e 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #36 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mistenker at jeg ser veldig rar ut på ekte utenom bildene jeg bruker. Siden jeg alltid ender med å råtne hjemme alene. Anonymkode: 56744...11f Og tror du aller først må lære deg å trives i eget selskap, før andre kan trives i ditt. Man trenger på ingen måte å "råtne" selv om man er alene hjemme. Anonymkode: e712e...12e 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2025 #37 Skrevet 16. februar 2025 Som ung kvinne med stor vennekrets, høy utdanning, fast jobb, og flere boliger i Oslo sentrum, så hadde jeg syntes det var ufattelig usexy med en mann som ikke er i jobb. Ikke fordi jeg trenger å bli forsørget, men bare fordi holdningen er så uattraktiv. Anonymkode: 38381...b14 4 2
Blått Skrevet 16. februar 2025 #38 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har på 2 mnd matchet med over 400 damer som er attraktive for meg. 10% av disse har startet samtalen, og man skulle tro dem var interessert, men ingen vil møtes. Det virker som de bruker appen kun fordi de kjeder seg og trenger oppmerksomhet? Jeg vet godt at jeg er langtfra en perfekt mann, for har ingen status i samfunnet, er dessverre ufrivillig usosial og føler meg ikke hjemme i eget land lengre, men jeg kan ikke styre hvordan samfunnet har blitt for de som kommer fra en dårligere sosioøkonomisk bakgrunn/liten bygd f. eks. Det eneste jeg ber om er en dame jeg møter et par ganger i uken minst. Har ikke høye krav men det å være gjennomsnittlig idag er tydeligvis ikke nok, er jeg dømt til å sitte alene i mørket i leiligheten alle lørdagskvelder dette året også, fordi jeg ikke har kjendisstatus? Jeg er godt trent, har sunne interesser og litt penger, men ingen jobb p.d.d. Liker ingen kos lengre, hva skjer? eller er jeg den eneste som ikke har mulighet til å møte folk gjennom venner? Føler meg bare jævlig lost og liksom som at samfunnet viser meg pekefingeren. Tror ikke livet kunne blitt verre dersom jeg flyttet til utlandet altså, og det er vel litt sykt… Anonymkode: 56744...11f Så det som du er ute på Tinder er sex? En venn med fordeler? Det hadde blitt blankt nei fra meg. Jeg liker sex, men må være glad i han og ha de følelsene for at det skal skje. Dermed så må det være et følelsesmessig bånd! Inntrykket jeg har er at mange menn vil være singel, forventer at damer skal være tilgjengelig for kos også blir veldig lei seg når det ikke går. 3 2
Blått Skrevet 16. februar 2025 #39 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har en veldig negativ innstilling til det meste du skriver om her. Det er lagt ifra tiltrekkende eller sjarmerende. Endre innstilling og bli et JA-menneske så skal du se at du blir mer interresant person å kommunisere med. k37 Anonymkode: 83bc6...69c Veldig enig med deg Det er en veldig negativ innstilling gjennom hele tråden. 1 1
Blått Skrevet 16. februar 2025 #40 Skrevet 16. februar 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva hvis jeg har noen mill i formue, god helse og ingen std’s? Har bra økonomisk sans, selv om jeg kanskje blir ufør pga. mentale barrierer. Hvorfor må jeg ha en jobb? Anonymkode: 56744...11f Mine varsellamper går av i hodet mitt når jeg hører menn si at de ikke har jobb. Ikke fordi at det handler om penger, men fordi at det handler om den psykiske helsen. Det gir mestringsfølelse, impulser og gjør noe med livet, på en god måte. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå