Gå til innhold

Sopp eller kjønnsykdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noe utrygg sex den siste tiden av ulike årsaker. Våknet fire dager siden til kløe "der nede". Så der og så sånn typisk hvit belegg man får når man har sopp i underlivet. Skaffet soppmedisiner. 

Nå har jeg gått på de i fire dager. 6 dagers kur. Men det klør og svir fortsatt og plast- insetteren av stikkpiller og trusa får spor av blod. 

Jeg har legetime på onsdag så har tenkt å ta det opp med lege da. Da er jeg også ferdig med kuren.

Jeg kan ikke huske å ha blødd tidligere med sopp/ medisiner og ville trodd at kløen og svien ga seg nå. Etter 4 dager med medisin. 

Blir veldig stresset jeg har fått noe verre fra han jeg sist hadde sex med. 

Anonymkode: 39345...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor pike skrev (2 minutter siden):

Bruker du bare innvendig? Jeg har hatt god erfaring med krem og smøre utenpå også. 

Bruker også krem. 

Men fikk råd at den skulle bare utenpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har hatt noe utrygg sex den siste tiden av ulike årsaker. Våknet fire dager siden til kløe "der nede". Så der og så sånn typisk hvit belegg man får når man har sopp i underlivet. Skaffet soppmedisiner. 

Nå har jeg gått på de i fire dager. 6 dagers kur. Men det klør og svir fortsatt og plast- insetteren av stikkpiller og trusa får spor av blod. 

Jeg har legetime på onsdag så har tenkt å ta det opp med lege da. Da er jeg også ferdig med kuren.

Jeg kan ikke huske å ha blødd tidligere med sopp/ medisiner og ville trodd at kløen og svien ga seg nå. Etter 4 dager med medisin. 

Du er klar over at soppmidler ikke skal brukes uten at du er sikker på at du har sopp, fordi det ellers kan gjøre mer skade enn nytte? 
Skal sette punktum, før jeg skriver noe mer….

Anonymkode: 20fb1...e0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er klar over at soppmidler ikke skal brukes uten at du er sikker på at du har sopp, fordi det ellers kan gjøre mer skade enn nytte? 
Skal sette punktum, før jeg skriver noe mer….

Anonymkode: 20fb1...e0a

Jeg har hatt soppinfeksjon før, og var sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ofte småblødd av soppinfeksjoner, siden det kan gi små sprekker i huden. Det har også skjedd at apotekkurer ikke har fungert slik at jeg har fått reseptbelagte pillekurer. 

Bra at du skal til lege og sjekke!

Anonymkode: ca037...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ofte småblødd av soppinfeksjoner, siden det kan gi små sprekker i huden. Det har også skjedd at apotekkurer ikke har fungert slik at jeg har fått reseptbelagte pillekurer. 

Bra at du skal til lege og sjekke!

Anonymkode: ca037...5b6

Føler det begynner bli bedre nå. Første gang jeg har hatt slike småblødninger med sopp. Ubehagelig. 🫥

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har du testet for kjønnssykdommer, da? Det er mye kjønnsråte/gonoré nå, så bruk beskyttelse og test deg ofte hvis du ligger mye rundt. 

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...