Solstråle1 Skrevet 27. mars #181 Skrevet 27. mars Herlighet, noe så rått som den sangteksten. Hva de må stå i, de modige og sterke ungdommene. Og ikke minst foreldrene. Jeg tror at slike program er utrolig lærerikt for andre ungdommer (og voksne). Vi har hatt mange gode samtaler med være ungdommer etter å ha sett serien, det er så viktig å være klar på at alle er mer enn man ser. Og at angst faktisk kan være like funksjonshemmende som fysiske plager. De fine folka. 3 3 2
NedOpp Skrevet 28. mars #182 Skrevet 28. mars Synne imponerer altså så inni h… Og som @Solstråle1 påpeker, at hun viser fram hvordan ikke bare rene fysiske ting kan gi alvorlige funksjonsnedsettelser. Måten kroppen hennes bare «klikker» på ifb med skytinga i starten av gårsdagens episode.viser også så tydelig at det ikke bare er «å ta seg sammen». Det der er for øvrig en kjent følgevanske ved Tourette, ADHD og autisme også, «sinneanfall» som ikke handler om sinne eller utagering og som ikke stemmer med hvordan personen ellers er. Utrolig fint å se hvordan de håndterer henne når det skjer, for det viser også at det er like mye fysisk som psykisk. Og sangen da…fy søren. Alva hadde jo også et gjennombrudd i går! Måten hun plutselig gikk inn og hjalp Erik med skigåingen, og særlig oppoverbakkene, var utrolig fint. Plutselig hadde hun selvtillit og fant stemmen sin, og det funka jo! Var også et godt trekk å sette inn Mikkel og Peder til å hjelpe Erik og Synne med bakkekjørinnga. 5 2
Ella Grisella Skrevet 28. mars #183 Skrevet 28. mars Eleah er så kul! Så blid og positiv, tøff energibunt 🥰 5 1 2
Gjest miaw Skrevet 29. mars #184 Skrevet 29. mars Ella Grisella skrev (14 timer siden): Eleah er så kul! Så blid og positiv, tøff energibunt 🥰 Enig! Ho er så utrolig skjønn. Skikkelig utstråling.
Jaddah123 Skrevet 29. mars #185 Skrevet 29. mars Koselig program, men Pølsa driter seg ut med den overdrevne grininga under sangen til Synne. Blir helt flau🙄 1
Hirondelle Skrevet 29. mars #186 Skrevet 29. mars Jaddah123 skrev (24 minutter siden): Koselig program, men Pølsa driter seg ut med den overdrevne grininga under sangen til Synne. Blir helt flau🙄 Jeg er OVERBEVIST om at Pølsa ikke overdriver, men faktisk aktivt prøver å underdrive gråtingen sin - og at han feiler så absolutt. 6 1 6
Natttåke Skrevet 29. mars #187 Skrevet 29. mars Nydelig og modige ungdommer, Alva sang best, synes jeg.
Jaddah123 Skrevet 29. mars #188 Skrevet 29. mars Hirondelle skrev (11 minutter siden): Jeg er OVERBEVIST om at Pølsa ikke overdriver, men faktisk aktivt prøver å underdrive gråtingen sin - og at han feiler så absolutt. Helt uenig. Følte han overdrev fordi han satt ved siden av faren til Synne. Så kleint. 1
mammamia1 Skrevet 30. mars #189 Skrevet 30. mars Jaddah123 skrev (12 timer siden): Helt uenig. Følte han overdrev fordi han satt ved siden av faren til Synne. Så kleint. Alle med et snev av empati fikk nok en tåre eller flere i øyekroken av dette, synd på deg som er så avstumpet at du irriterer deg over at andre ble rørt......... 16 1
Sinccis Skrevet 30. mars #190 Skrevet 30. mars Alle var utrolig flinke, men gud så nydelig sangstemme på Alva, hun sang som en engel 🥹 5
Jaddah123 Skrevet 1. april #191 Skrevet 1. april mammamia1 skrev (På 30.3.2026 den 7.46): Alle med et snev av empati fikk nok en tåre eller flere i øyekroken av dette, synd på deg som er så avstumpet at du irriterer deg over at andre ble rørt......... Dette tok du svært personlig🤣🤣 1
Fotballfluen Skrevet 1. april #192 Skrevet 1. april Jaddah123 skrev (På 29.3.2026 den 18.39): Koselig program, men Pølsa driter seg ut med den overdrevne grininga under sangen til Synne. Blir helt flau🙄 Han er litt ... mye.... 1
Jaddah123 Skrevet 1. april #193 Skrevet 1. april Fotballfluen skrev (26 minutter siden): Han er litt ... mye.... Veldig mye. 1
mammamia1 Skrevet 2. april #194 Skrevet 2. april Jaddah123 skrev (21 timer siden): Dette tok du svært personlig🤣🤣 Og der understreket du mitt poeng 😂 2
Jaddah123 Skrevet 2. april #195 Skrevet 2. april mammamia1 skrev (2 timer siden): Og der understreket du mitt poeng 😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Natttåke Skrevet 2. april #196 Skrevet 2. april Han er et lagspillende følelsenmenneske og jeg er glad han er seg selv. Han er flink med de unge og. 11 2
Gliffy Skrevet 3. april #197 Skrevet 3. april Natttåke skrev (På 2.4.2026 den 10.01): Han er et lagspillende følelsenmenneske og jeg er glad han er seg selv. Han er flink med de unge og. Enig. jeg gråt også da jeg hørte sangen. Det er hjerteskjærende hvordan en så ung jente føler det på den måten. At hun ønsker så sterkt å bli forstått.. 3
Solstråle1 Skrevet 5. april #198 Skrevet 5. april mammamia1 skrev (På 2.4.2026 den 7.46): Og der understreket du mitt poeng 😂 Men det kommer hn aldri til å skjønne.
Jokke89 Skrevet fredag kl. 15:26 #199 Skrevet fredag kl. 15:26 Anonym90059005 skrev (På 16.3.2026 den 22.53): Men la det være ingen tvil, Synne la seg helt klart ned med vilje, det så alle. Også de andre voksne som var med der. Hun la seg ikke ned med vilje . Jeg har koordinasjonsvansker selv, og hadde nok falt selv. Jeg hadde ikke kommet så langt en gang, for jeg greier ikke koordinere bein og armer. Så det var dumt og ubetenksomt av Øystein å si. Virker som hun greide å tilgi han,da, og det er jo bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå