Balooo Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg har vært på flere dater med en mann. I starten var det så enkelt, hyggelig og uproblematisk. Han har åpnet seg om en vanskelig tid, som gjør at han ikke er like på under vår dating lenger. Men jeg ser at han fortsatt er veldig aktiv på datingapper, noe jeg synes er merkelig. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen… Endret 8 timer siden av Balooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Du går videre. Om han hadde vært interessert i deg hadde det vært enig om å være ekslusive etter date 2. Anonymkode: d6484...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ingenting forvirrende her. Han er ikke interessert lenger, move on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooo Skrevet 7 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 7 timer siden Jo, jeg er ikke uenig. Tenkte jo først at det bare var manglende interesse som var årsaken til at ting snudde. Men han brukte flere timer på å forklare hvorfor energien hans har endret seg, og jeg vet at akkurat den biten er veldig reel. Sliter litt med å forstå hvorfor han skal bruke så mye tid på meg om han ikke er interessert? Vi har ikke hatt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Balooo skrev (3 minutter siden): Jo, jeg er ikke uenig. Tenkte jo først at det bare var manglende interesse som var årsaken til at ting snudde. Men han brukte flere timer på å forklare hvorfor energien hans har endret seg, og jeg vet at akkurat den biten er veldig reel. Sliter litt med å forstå hvorfor han skal bruke så mye tid på meg om han ikke er interessert? Vi har ikke hatt sex Du er fin hobby psykolog for han. Anonymkode: d6484...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balooo Skrevet 6 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 6 timer siden Sant. Jeg får bare gå videre med hodet hevet. Er å sitte inne på en datingapp mer interessant enn å bruke energien på meg, så er han ikke verdt min tid heller 💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå