dobbythehouseelf Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg trodde ikke de sjekket for celleforandringer med mindre hpv testen var positiv? Gynekologen ga meg beskjed om ny celleprøve om 2-3 år. Jeg var for satt ut til å stille spørsmål under telefonsamtalen. Har noen opplevd det samme? Jeg har ikke hatt celleforandringer eller hpv før. Jeg er vaksinert. Hilsen forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden dobbythehouseelf skrev (6 timer siden): Jeg trodde ikke de sjekket for celleforandringer med mindre hpv testen var positiv? Gynekologen ga meg beskjed om ny celleprøve om 2-3 år. Jeg var for satt ut til å stille spørsmål under telefonsamtalen. Har noen opplevd det samme? Jeg har ikke hatt celleforandringer eller hpv før. Jeg er vaksinert. Hilsen forvirret Det sjekkes etter celleforandringer også om du f.eks har symptomer. Anonymkode: 0cf5c...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Har hatt celleforandringer som har gått tilbake ja. Alt bra! Er du usikker så sjekk deg igjen om 1år. Om du føler 2-3år er for lenge. Bedre safe than sorry! Anonymkode: b5bf6...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobbythehouseelf Skrevet 3 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det sjekkes etter celleforandringer også om du f.eks har symptomer. Anonymkode: 0cf5c...47c Har ikke symptomer. Derfor jeg er forvirra siden jeg trodde de kun sjekket for celleforandringer om hpv-testen var positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #5 Del Skrevet 36 minutter siden Jeg ville tatt ny test om et år, det er vanlig at celleforandringer (CIN1) skal sjekkes igjen om et år. Du kan ha hatt HPV tidligere som har gitt celleforandringer og ikke er påvisbar lenger nå, men herpes foreks kan også gi celleforandringer, og noen andre ting, soppinfeksjon bla. Anonymkode: 61f38...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #6 Del Skrevet 27 minutter siden Kroppen lager celleforandringer hele tiden. Vanligvis rydder immunforsvaret raskt opp. Og de aller fleste celleforandringer blir aldri kreft. Men jeg ville tatt ny prøve om ett år, og ikke ventet i tre. Anonymkode: 51881...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå