AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Long story short, naboen sin katt bæsjer i hagen min nesten hver eneste dag. Jeg er SIKKER på at det er nabo katten, da han er den eneste som har katt i området, og jeg har sett den snike seg rundt i hagen. Jeg har bedt naboen om å komme å plukke opp bæsjene fra plenen min, men den late jævelen påstår at det ikke er katten hans, men andre dyr sin bæsj. Etter en lang dag på jobb, kom jeg hjem til en bæsj like ved inngangsdøren, og da fikk jeg nokk. jeg plukket bæsjen jeg fant i en pose, og la den i postkassen hans. Men dagen etter lå det en bæsj på dørmatten min, og det var tydelig at det ikke var en bæsj fra noe dyr! Dette er garantert noe han har lagt selv hvordan skal jeg ta dette videre? Anonymkode: d771e...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Hva tror du? Det er et dyr. Anonymkode: 43617...09f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Her bæsjer og tisser nabokatten ned døra og inngangspartiet mitt + alt av gjenstander som står der. Planen i første omgang er å skaffe videokamera. For selv om jeg har tatt katten på fersken flere ganger, så hjelper ikke det.. og med -8 ute får jeg ikke vasket grundig enda. Og nei jeg eier ikke dyr en gang.. Anonymkode: 4ccf0...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden 🧌😴💤 Anonymkode: 01d4d...c19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breeze Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Du må nok skaffe deg et kamera utendørs, så får du bevis på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Om jeg har deg hadde jeg sagt at jeg har videokameraer og at jeg ser alt som skjer forran døren min på en lapp og levert den i postkassen til naboen Anonymkode: 1965b...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om jeg har deg hadde jeg sagt at jeg har videokameraer og at jeg ser alt som skjer forran døren min på en lapp og levert den i postkassen til naboen Anonymkode: 1965b...46c Det kan du ikke si uten å faktisk bevise det. Det er ikke lov å smelle opp kamera hvor som helst og naboen kan kreve å få se bevis på at det er dens katt. Ts, bedre å snakke med naboen. Mulig katten vil bruke en dokasse hvis den får ha det ute under tak. Anonymkode: 8871f...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Katter graver ned avføringen sin, så rart om det ligger så åpent til at du ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Æsj, katter er motbydelige. Og folk lurer på hvorfor de blir så sterkt mislikt. Fysj a meg. Anonymkode: 952ee...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Tulletrolletråd Anonymkode: aa740...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Kan du ikke kjøpe sånn middel som skremmer bort katter? Ville i tillegg satt opp kamera der du tenker at det trengs. Ville sjekket om du kan ha kamera med bevegelsessensor. Dersom det er naboen din som legger bæsj på din eiendom, så kan du anmelde ham for trakassering. Men du må jo da ha bevis. Dersom det er et dyr som bæsjer, så må du jo prøve sånne midler som lager lukt eller lyd som dyrene ikke liker. Anonymkode: 7256f...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Skjønner at det er irriterende. Men. Den du egentlig krangler med er katten. Katten er fri og eier kan ikke kontrollere den, akkurat slik du ikke kan styre katten. Du må slutte å være sint på naboen og bruke fornuften din. Dyr er en del av naturen. Krangler du med skyer om de regner på deg også? Fillerister humla som brant deg? Anonymkode: 50509...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Æsj, katter er motbydelige. Og folk lurer på hvorfor de blir så sterkt mislikt. Fysj a meg. Anonymkode: 952ee...88a Her jeg bor er det massevis av katter som kommer og går over hele tomten. Mus tar de og har jeg sett. Har en bronsekatt på taket og en metallkatt i et bed, så glad i puser her =^.^= (Aldri sett noe avføring fra katter her heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Pink Flamingos 😂 Anonymkode: 384d0...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Alle disse trådene om nabo katter som driter ned plen/inngangsparti/dører må jo være tull? Ser naboens katt i hagen vår relativt ofte men kan ikke si jeg har sett avføring en eneste gang😅 Anonymkode: 60433...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner at det er irriterende. Men. Den du egentlig krangler med er katten. Katten er fri og eier kan ikke kontrollere den, akkurat slik du ikke kan styre katten. Du må slutte å være sint på naboen og bruke fornuften din. Dyr er en del av naturen. Krangler du med skyer om de regner på deg også? Fillerister humla som brant deg? Anonymkode: 50509...c2f Drømmer om båndtvang og like regler for katt som for hund en gang i fremtiden. KANSKJE da, vil kattene få en form for verdi igjen. Anonymkode: 952ee...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle disse trådene om nabo katter som driter ned plen/inngangsparti/dører må jo være tull? Ser naboens katt i hagen vår relativt ofte men kan ikke si jeg har sett avføring en eneste gang😅 Anonymkode: 60433...63d Du er heldig som ikke har opplevd det. Her kryr det av ukastrerte katter og de driter foran inngangsdør og på plen og det stinker! Skulle kanskje bare sluppet hunden min over til naboen og latt den gjøre fra seg der, men av en eller annen grunn er det både uhøflig og utenkelig. Aristoteles skrev (4 timer siden): Katter graver ned avføringen sin, så rart om det ligger så åpent til at du ser det. Nei, katter kan drite helt åpenlyst og ikke grave ned f.eks. for å markere revir. Anonymkode: 546a0...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå