AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg forstod med en gang at noe hadde skjedd da jeg hentet henne på flyplassen etter at hun hadde vært på jentetur sist torsdag - søndag til Berlin. Først på kvelden mandag sa hun noe etter at jeg hadde spurt henne flere ganger. Venninnene hadde dratt på en stor sexklubb på fredagen hvor hun hadde kommet bort fra venninnene ut på kvelden og havnet i en orgie som vel var mer som en gangbang, så lenge det bare var en kvinne til og sikkert 10 menn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne. Anonymkode: 1e354...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Ja men dette har jo aldri skjedd. Kun i din fredag og rødvinfantasi❤️ Anonymkode: 03b78...7b9 23 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Ta med henne på gangbang på Club Fantasy 28.2 og kos deg! Anonymkode: 0784e...a72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Jeg hadde blitt alvorlig bekymret for henne. Dårlige venninner som forlater henne alene på en slik sexklubb. Vet du overhodet om det var frivillig fra hennes side, eller om hun egentlig ble voldtatt? Det er svært uvanlig at en kvinne på et helt fremmed sted frivillig vil gå med på gangbang med bare ukjente. Anonymkode: 5de84...0ef 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Ting som aldri skjedde. Anonymkode: 4f03e...84e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstod med en gang at noe hadde skjedd da jeg hentet henne på flyplassen etter at hun hadde vært på jentetur sist torsdag - søndag til Berlin. Først på kvelden mandag sa hun noe etter at jeg hadde spurt henne flere ganger. Venninnene hadde dratt på en stor sexklubb på fredagen hvor hun hadde kommet bort fra venninnene ut på kvelden og havnet i en orgie som vel var mer som en gangbang, så lenge det bare var en kvinne til og sikkert 10 menn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne. Anonymkode: 1e354...374 Du vet ikke hva du skal gjøre med henne sier du? Det hadde jeg visst. Anonymkode: dfbf3...08f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Dump henne ! Anonymkode: a22d4...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Ble hun voldtatt? Spørr henne Anonymkode: ab379...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde blitt alvorlig bekymret for henne. Dårlige venninner som forlater henne alene på en slik sexklubb. Vet du overhodet om det var frivillig fra hennes side, eller om hun egentlig ble voldtatt? Det er svært uvanlig at en kvinne på et helt fremmed sted frivillig vil gå med på gangbang med bare ukjente. Anonymkode: 5de84...0ef Ja, skal mye til at en kvinne har lyst til det. Hadde vært mitt verste mareritt og jeg er singel. Anonymkode: ab379...98f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, skal mye til at en kvinne har lyst til det. Hadde vært mitt verste mareritt og jeg er singel. Anonymkode: ab379...98f En ting er å ev. gjøre noe slikt på en sexklubb man er kjent på, vet hvordan sikkerhet overholdes osv. Men å gjøre dette frivillig på et slikt sted i et fremmed land, hvor man vet null og niks om andre som er der eller om sikkerheten ivaretas, og man er alene fordi man er blitt forlatt der av de man kom sammen med, det ser jeg på som så godt som helt usannsynlig. Om dette mot formodning er et ekte tilfelle, så tenke jeg at kona til Ts bør skaffe seg helt nye venninner, venninner som faktisk bryr seg om henne! Anonymkode: 5de84...0ef 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden Det høres jo ut som du bør kjøre henne til voldtektsmotaket, og oppfordre henne til å be om å få snake med en terapaut. Høres ut som en fæl situasjon! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden TS her Hun ble ikke voldtatt. Det var frivillig og hun innrømmer at hun godt kan tenke seg å gjøre noe slikt igjen. Men, da med meg sier hun som vel er litt positivt. Anonymkode: 1e354...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Del Skrevet 19 timer siden 1/10 Anonymkode: 8e88c...6c7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 19 timer siden #14 Del Skrevet 19 timer siden Hva skal du gjør med deg selv da, sjalue kontrollerende mann? Du spør henne fordi du er mistenksom. Det blir en selvoppfyllende profeti. Ren psykologi. Kunnskap er makt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #15 Del Skrevet 19 timer siden Altså, dette tror jeg bare ikke på har skjedd nei 😅 Anonymkode: dedb1...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstod med en gang at noe hadde skjedd da jeg hentet henne på flyplassen etter at hun hadde vært på jentetur sist torsdag - søndag til Berlin. Først på kvelden mandag sa hun noe etter at jeg hadde spurt henne flere ganger. Venninnene hadde dratt på en stor sexklubb på fredagen hvor hun hadde kommet bort fra venninnene ut på kvelden og havnet i en orgie som vel var mer som en gangbang, så lenge det bare var en kvinne til og sikkert 10 menn. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med henne. Anonymkode: 1e354...374 Men nå hvorfor så du det allerede på flyplassen. Høres ut som ren fantasi. Anonymkode: d9313...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden Unnskyld, men er det ingen som har lyst til å skrive noe relevant? Anonymkode: 1e354...374 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18 timer siden #19 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Venninnene hadde dratt på en stor sexklubb på fredagen hvor hun hadde kommet bort fra venninnene ut på kvelden og havnet i en orgie som vel var mer som en gangbang, så lenge det bare var en kvinne til og sikkert 10 menn. Det er blitt sååååå utrolig lett å snuble innom et gangbang om dagen….. 😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her Hun ble ikke voldtatt. Det var frivillig og hun innrømmer at hun godt kan tenke seg å gjøre noe slikt igjen. Men, da med meg sier hun som vel er litt positivt. Anonymkode: 1e354...374 Da bør du slå opp,for hun var jo utro. Om du ikke også er åpen for denne livsstilen. Anonymkode: ab379...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå