Gå til innhold

X-plora og telefon samtidig- med samme nummer?

Rosa Dartle

Anbefalte innlegg

Prøver å finne svar på dette, men syntes ikke det er så lett.

Jeg er veldig fornøyd med Xplora, men nå er det også blitt mer vanlig med telefon. Samtidig er det noen ganger jeg har lyst til å styre at 9-åringen kun har med klokka og ikke telefon, da jeg ser at de som har telefon blir sittende å drive med den hele tiden.

Går det an å få samme nummer over på telefon; en type dual SIM, og bruke begge deler samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! Du må nok ha ulike nr, for Xplora klokken har eget abonnement for klokketelefon. Vi har både mobil og klokke, to forskjellige nr til 9 åringen. Han bruker klokken ute med venner, fotballbanen osv. Har mobilen hjemme som «hustelefon» eller når de ringes for å spille sammen.

Anonymkode: 3c393...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Dartle skrev (3 timer siden):

Prøver å finne svar på dette, men syntes ikke det er så lett.

Jeg er veldig fornøyd med Xplora, men nå er det også blitt mer vanlig med telefon. Samtidig er det noen ganger jeg har lyst til å styre at 9-åringen kun har med klokka og ikke telefon, da jeg ser at de som har telefon blir sittende å drive med den hele tiden.

Går det an å få samme nummer over på telefon; en type dual SIM, og bruke begge deler samtidig?

Du kan ha tvilling sim men da må du ha annet abonoment enn Explora sine. 

Er ingen problem. Har hatt det her til 3 barn. 

Anonymkode: 8748d...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei! Du må nok ha ulike nr, for Xplora klokken har eget abonnement for klokketelefon. Vi har både mobil og klokke, to forskjellige nr til 9 åringen. Han bruker klokken ute med venner, fotballbanen osv. Har mobilen hjemme som «hustelefon» eller når de ringes for å spille sammen.

Det stemmer ikke. Du kan ha hvilket som helst abonnement som har mulighet for tvilling-sim. Dette er null problem. Vi brukte fjordkraft. Husk at du må ha litt data.

Anonymkode: cd108...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det stemmer ikke. Du kan ha hvilket som helst abonnement som har mulighet for tvilling-sim. Dette er null problem. Vi brukte fjordkraft. Husk at du må ha litt data.

Anonymkode: cd108...49f

Supert! Så det enkleste da er bare å bestille abonnement fra noen andre og få ny sim som passer Xplora, pluss et annet til telefonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha Dual Sim ja. jeg syns personlig ikke det er verdt prisen. ICE har juniorabonnement til 50 kroner måneden, da kan man ikke ha dualsim, så du må finne et ordinært abonnement til en høyere pris. Vi har derfor gått bort fra det, og sender heller sønnen avgårde helt uten telefon i ny og ne. Går fint det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosa Dartle skrev (46 minutter siden):

Supert! Så det enkleste da er bare å bestille abonnement fra noen andre og få ny sim som passer Xplora, pluss et annet til telefonen? 

Du må uansett betale for appen til xplora utenom, om du velger et annet abonnement mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...