AnonymBruker Skrevet i går, 17:08 #1 Del Skrevet i går, 17:08 God valentinsdag, single, kjærester, og alle sammen! 🥳 Jeg elsker kjærlighet, og synes det er en så fin dag. Det er flere tråder om hvor tåpelig det er, materialisme, osv. Så jeg tenkte en tråd for oss som bare har lyst til å glede oss over kjærlighet, glede oss over hverandre. Jeg elsker romantikk, og jeg elsker vennskap. For meg handler det om ALL kjærlighet ikke bare den mellom ektepar. Jeg syns det er ekstra fint å høre om hva dere har gjort/skal gjøre for å glede noen, eventuelt hva noen har gjort for å glede dere. Det kan være partner og det kan venner, søsken, katter, hva enn. Små ting for å feire! La kjærlighetshistoriene flomme! 🥰 Anonymkode: 2a628...7fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortidsminister Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg snek meg ut og kjøpte blomster De ble behørig satt pris på. Prøver å vise at jeg elsker henne hver dag, men er fint å markere litt ekstra på en dag som denne 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Ikke gjort en dritt. I en dårlig periode med kjæresten. Er på kanten av stupet. Feiret valentine hos psykologen. Happy f...... valentine! Anonymkode: 18fbd...f37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Var jo liksom morsdag forrige helg, med gaver og blomster. Blir litt I overkant med så tette markeringer... Anonymkode: 18fbd...f37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har feiret dagen med å gi oppmerksomhet til venninner i dag, sendt ekstra fine mld til folk jeg følger på instagram. Har bevisst gått inn for å gi omsorg og ros der det passet seg sånn. Jeg har spist en rosa hjerte'donuts og bare slappet av hjemme. Null stress. I love my self😂❤️ klisskliss Anonymkode: a0940...d9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har feiret dagen med å gi oppmerksomhet til venninner i dag, sendt ekstra fine mld til folk jeg følger på instagram. Har bevisst gått inn for å gi omsorg og ros der det passet seg sånn. Jeg har spist en rosa hjerte'donuts og bare slappet av hjemme. Null stress. I love my self😂❤️ klisskliss Anonymkode: a0940...d9b Dvs kosedagen er jo overstått. Er blitt 15.feb👏😁 Anonymkode: a0940...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): God valentinsdag, single, kjærester, og alle sammen! 🥳 Jeg elsker kjærlighet, og synes det er en så fin dag. Det er flere tråder om hvor tåpelig det er, materialisme, osv. Så jeg tenkte en tråd for oss som bare har lyst til å glede oss over kjærlighet, glede oss over hverandre. Jeg elsker romantikk, og jeg elsker vennskap. For meg handler det om ALL kjærlighet ikke bare den mellom ektepar. Jeg syns det er ekstra fint å høre om hva dere har gjort/skal gjøre for å glede noen, eventuelt hva noen har gjort for å glede dere. Det kan være partner og det kan venner, søsken, katter, hva enn. Små ting for å feire! La kjærlighetshistoriene flomme! 🥰 Anonymkode: 2a628...7fb Du ønsket svar - og det virker som om heller ikke andre er så begeistret for dette konseptet. Verdsetter man kjærlighet, kan man vise dette 365 dager i året uten å måtte ta turen innom kinesiskproduserte plasthjerter fra Nille, og i et forhold kan man for eksempel feire bryllupsdagen; Valentin-opplegget er kommersielt søppel importert til Norge av Posten som ville få folk til å sende flere brev, noe som har null sammenheng med kjærlighet. Anonymkode: 97a0b...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har trent, spist, handlet, snakket i telefon, og nå spiser jeg potetgull og skriver på kvinneguiden. Altså en vanlig fredag som singel. Anonymkode: e6d68...ff6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har trent, spist, handlet, snakket i telefon, og nå spiser jeg potetgull og skriver på kvinneguiden. Altså en vanlig fredag som singel. Anonymkode: e6d68...ff6 Hørtes ut som meg dette. Bare en vanlig fredag som singel. Happy Singels Day😂 Anonymkode: a0940...d9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Nada. Hadde svigers over på middag i kveld med kaffe og kake etterpå. Anonymkode: c623e...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Kjæresten sendte blomster og en sjokolade til meg på jobb, så lagde jeg middag til oss, og vi så litt serie sammen før han kjørte hjem. Anonymkode: 170bc...151 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Fortidsminister skrev (1 time siden): Jeg snek meg ut og kjøpte blomster De ble behørig satt pris på. Prøver å vise at jeg elsker henne hver dag, men er fint å markere litt ekstra på en dag som denne Så fint 🥰 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har feiret dagen med å gi oppmerksomhet til venninner i dag, sendt ekstra fine mld til folk jeg følger på instagram. Har bevisst gått inn for å gi omsorg og ros der det passet seg sånn. Jeg har spist en rosa hjerte'donuts og bare slappet av hjemme. Null stress. I love my self😂❤️ klisskliss Anonymkode: a0940...d9b Så nydelig, høres deilig ut å bruke energien på å sende positiv oppmerksomhet ut i verden. ❤️ Rosa hjertedonuts hørtes faktisk skikkelig klisskliss deilig ut, hihi 🥰 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten sendte blomster og en sjokolade til meg på jobb, så lagde jeg middag til oss, og vi så litt serie sammen før han kjørte hjem. Anonymkode: 170bc...151 Aww, så koselig! 🥰 TS Anonymkode: 2a628...7fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Kjæresten satt på jobb hele dagen (langvakt), frustrert over ny, kaotisk turnus. Jeg hadde travel og intens dag på jobb med duo rapportskriving med sjefen, etterfulgt av min oppgave-innlevering på deltidsstudiet (med frist midnatt). Så lo jeg meg fillete av en sang på nett (en slags parodi på kjærlighetssang), tenkte at den ville kjæresten likt. Sendte den til ham og sa happy Valentine, og han lo godt over melding! Så vi var fra hverandre hele dagen, men med litt nærhet likevel... Ja, og så har jeg fått til å møte søstrene mine i morgen. Vi skal samarbeide om hobby. Det er kjærleik 😀 Anonymkode: 1fa6e...78c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Postet et fint innlegg på FB. Vi er egentlig ikke sånne som bryr oss om en sånn type dag i seg selv. Vi viser med ord, handling og små oppmerksomheter gjennom hele året hvor mye vi elsker hverandre ❤️ Anonymkode: dc49c...1e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Satt oppe hele natta og gjorde grundig research på hvilken stor rosebukett som var best og fikk den levert på dagen siden vi ikke bor samme sted Anonymkode: 8044e...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjæresten satt på jobb hele dagen (langvakt), frustrert over ny, kaotisk turnus. Jeg hadde travel og intens dag på jobb med duo rapportskriving med sjefen, etterfulgt av min oppgave-innlevering på deltidsstudiet (med frist midnatt). Så lo jeg meg fillete av en sang på nett (en slags parodi på kjærlighetssang), tenkte at den ville kjæresten likt. Sendte den til ham og sa happy Valentine, og han lo godt over melding! Så vi var fra hverandre hele dagen, men med litt nærhet likevel... Ja, og så har jeg fått til å møte søstrene mine i morgen. Vi skal samarbeide om hobby. Det er kjærleik 😀 Anonymkode: 1fa6e...78c Aw, jeg er sånn som blir rørt av sånn! Det er liksom "deres greie", en sånn fin tosomhet i å ta hverandre referanser. Og det er sant, hobby, vennskap/søstre det er KJÆRLEIK. 🥰 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Postet et fint innlegg på FB. Vi er egentlig ikke sånne som bryr oss om en sånn type dag i seg selv. Vi viser med ord, handling og små oppmerksomheter gjennom hele året hvor mye vi elsker hverandre ❤️ Anonymkode: dc49c...1e9 I love it! Nydelig! ❤️ AnonymBruker skrev (6 timer siden): Satt oppe hele natta og gjorde grundig research på hvilken stor rosebukett som var best og fikk den levert på dagen siden vi ikke bor samme sted Anonymkode: 8044e...fc0 Haha, fantastisk, skikkelig innsats! 😂🥰 TS Anonymkode: 2a628...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå