AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er litt forsiktig av meg som person og synes det er skummelt og si «kan vi ta en prat?» ansikt til ansikt. Sjefen er veldig opptatt mann og vil ikke forstyrre, og han foretrekker alltid at vi planlegger et møte om vi skal snakke… jeg har tenkt til å si opp og snakke om dette. Er i prøvetid og jobben passer meg ikke. Jeg vil sende en mail der jeg ber om et møte. Er det uproft av meg å sende denne mailen i dag? Jeg er ferdig på jobb for dagen nå… men fikk meg ikke til å sende innkallelse til møte mens jeg var på jobb i frykt for at han skulle komme inn til meg og spørre fysisk. Jeg trenger litt tid på å forberede meg. Innafor å kalle inn til møte til mandag nå? Selv om det nå er helg? Anonymkode: fe03b...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Ville ikke regnet med at det automatisk vil passe for han, men send en mail og foreslå mandag/tirsdag, men la det være opp til han å finne et tidspunkt som passer kanskje? Anonymkode: bf142...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Hva skal du diskutere/snakke med sjefen om, om du har tenkt å si opp? Kan du ikke bare levere oppsigelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 44 minutter siden #4 Del Skrevet 44 minutter siden Det er ingenting å snakke om? Du skriver en kort oppsigelse hvor du er ryddig, opplyser om hva du regner for å være siste arbeidsdag og takker for tiden der og mulighetene du fikk. Deretter banker du på døra til sjefen og spør om han har fem minutter og så sier du at du ønsker å si opp stillingen din og leverer oppsigelsen samtidig. Gjort på 10 minutter maks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå