Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Er det virkelig slik at det koster nesten to hundre kroner, slik som i min by? ...og det er liksom helt normalt for "en varm potet" med litt småting på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Vet ikke. Kjøper aldri bakt potet og vet ikke hvor jeg skulle gått for å finne det heller. Anonymkode: f75d8...bfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden 70kr på ikea bergen Anonymkode: 9f1c3...bbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden 149.90,- Anonymkode: 38a26...86f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 Åhh...dask på lanken der. Greit da vet jeg åssen ståa er der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Det lager jeg selv til en billig penge. Selges ikke noe slik her. Anonymkode: 0f24c...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså, ting koster. Om du kjøper måltid ute betaler du for råvarene, husleie, strømregning, skatt, arbeidsgiveravgift, lønn, vinter-brøyting, konseptet, duker, servietter, oppvask, kjøkkenutstyr og sikkert 40 andre ting jeg ikke kommer på. Tror du det er gratis å drive bedrift i Norge? Anonymkode: 171a5...117 Klarer du ikke å få frem poenget ditt uten å bli frekk og nedlatende? Anonymkode: 9f1c3...bbf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Aner ikke hvor de selger bakt potet her jeg bor. Anonymkode: 10c3c...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden 189 koster det her (Sunnmøre) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Her selger de bakt potet med kjøtt (kebab, kylling e.l.) kryddersmør, mais, ost m.m til kr 159,- Et fullverdig middagsmåltid. Anonymkode: 41ee0...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden 159/169kr ifølge nettside til ene. Ikke kjøpt der selv da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 5 timer siden Mange takk for info. Jeg har faktisk aldri kjøpt en slik, selv om jeg har kjørt forbi noen skilt mange ganger langs veien...men jeg har utsatt det til "neste gang" jeg drar forbi og dermed ble det aldri noe av. Nå er det plutselig en mulighet å få brakt til min dør ser det ut til, så om ikke så lenge skal jeg teste en sånn en og jeg gleder meg. Jeg er superglad i potet, smør og godt tilbehør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå