AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:01 #1 Del Skrevet fredag kl 11:01 Jeg føler meg kjedelig med mitt lange hår som bare settes opp i en bun. Jeg har hatt kort hår og spart ut til langt igjen nå. Kort hår ble vanskelig å style, jeg så ut som en piasava kost. Hvordan varierer dere, eller hvilken stil kjører dere med langt hår? Anonymkode: fb5ef...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:07 #2 Del Skrevet fredag kl 11:07 Hestehale. Anonymkode: 9efe2...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:07 #3 Del Skrevet fredag kl 11:07 Jeg vasker håret ca annenhver dag. Etter det er vasket og gjennomgredd så fletter jeg det. Jeg går da med flette den dagen. Dagen etter tar jeg ut fletten og grer forsiktig gjennom håret. Da har jeg det løst den dagen og har fint fall i håret etter fletten. Hvis jeg ikke vasker det dagen etter det, så har jeg bare håret i en hestehale. Anonymkode: 38397...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet fredag kl 11:10 #4 Del Skrevet fredag kl 11:10 Her går det bare i hestehale kan ikke ha løst hår rundt 1 åringen og jeg klarer ikke å lage en fin bun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:10 #5 Del Skrevet fredag kl 11:10 Fletter eller half up/half down med klyper Anonymkode: c780a...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet fredag kl 11:15 #6 Del Skrevet fredag kl 11:15 Messy bun. Har flere ganger klippet kort like greit, liksom. Men alltid angret. Tar altfor lang tid å fikse kort hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå