AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #41 Del Skrevet i går, 15:56 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor skal man gi gave til barna på Valentine's Day? Det er jo en dag for romantisk kjærlighet. Hvorfor må alt vris om til barn? 17.mai er barnas dag, julaften er barnas dag. Er Valentines det neste som også blir barnas dag? Anonymkode: d18b3...1e3 Fordi jeg elsker barna mine Anonymkode: 66dac...c36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:57 #42 Del Skrevet i går, 15:57 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er fordi influencere generelt er uintelligente mennesker som liker å tiltrekke seg oppmerksomhet gjennom moralposering uansett hvor langt ute av kontekst de er og hvor lite innsikt de har i hva de snakker om. Å gi valentinsgaver til barn er på grensa til perverst. (når giveren er voksen, vel å merke) Anonymkode: e8420...b8b Herregud så tåpelig Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:58 #43 Del Skrevet i går, 15:58 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har holdt på med dette til barna lenge før det influensere i det hele tatt var et ord. Og at det er perverst å gjøre noe hyggelig for barna sine på alle hjerters dag, får du selv mene. Må være vondt å bli så provosert over noe andre gjør av godt hjerte mot sine egne barn - som ikke går ut over deg på noe som helst måte. Du burde prøve å se på andres handlinger på en annen måte.. kanskje du får litt lavere blodtrykk. Anonymkode: 1d983...fe1 👏👏👏👏 Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #44 Del Skrevet i går, 15:59 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hva er i veien med å gjøre noe hyggelig mot barna på en bestemt ukedag året rundt, slik barna fikk lørdagsgodt før i tiden, og la dette være en "hjertedag" ...? Ønsker man å være en god forelder, trenger man ikke å vente til det blir 14. februar neste år; disse kunstige merkedagene som man har til forskjellige tider rundt om i verden, er ingenting annet enn et kommersielt påskudd til å bidra til kjøpefesten; gode foreldre bryr seg året rundt. Anonymkode: b55e5...51b Å herregud , er dere så uintelligente? Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:59 #45 Del Skrevet i går, 15:59 Eva-Lena skrev (46 minutter siden): Herregud, det er det dummeste jeg har lest hittil idag. Ett sted får grensen gå altså. Enkelte av disse influensere virker helt tette i pappen. De sier og gjør så mye idiotisk at jeg klarer ikke forstå hvorfor folk gidder å følge de. Ja på seg selv kjenner man andre …. Anonymkode: 66dac...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:00 #46 Del Skrevet i går, 16:00 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva jeg syns om Teslaeiere? Er det en gruppe bestående av en type mennesker? Så du tror at vi som markerer denne dagen med barna våre, ikke forteller barna våre at vi elsker de andre dager i året? At vi de andre 51 ukene i året er elendige foreldre, og ikke kan gjøre noe hyggelig for barna våre andre dager enn 14.februar. Du må gjerne fortelle deg selv det, men fasiten er helt motsatt. Jeg vet jeg er en god forelder stort sett hver eneste dag året gjennom. Anonymkode: 1d983...fe1 Er så dumt vettu at det burde ikke være mulig Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #47 Del Skrevet i går, 16:06 Jeg gir ungdommene mine en oppmerksomhet på valentines. Det begynte for fem år siden da ene barnet mitt ble alvorlig psykisk syk og hun så ungdomstiden sin bare fly forbi utenfor vinduet. Da ble det en liten oppmerksomhet på alle merkedager, og siden har jeg bare fortsatt. Kan ikke gjøre forskjell på de to, så det andre barnet har selvfølgelig fått akkurat likt. Anonymkode: a4aed...408 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #48 Del Skrevet i går, 16:19 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi jeg elsker barna mine Anonymkode: 66dac...c36 Folk burde lære seg forskjellen på eros og agape; kjærlighet til barn er agape, mens det voksne forholdet spiller hen på eros, og det er der 14. februar kommer inn. Å gjøre Valentins dag til en barnefeiring gir like mye mening som å kjøpe kondomer til 9-åringen. Anonymkode: b55e5...51b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:29 #49 Del Skrevet i går, 16:29 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Folk burde lære seg forskjellen på eros og agape; kjærlighet til barn er agape, mens det voksne forholdet spiller hen på eros, og det er der 14. februar kommer inn. Å gjøre Valentins dag til en barnefeiring gir like mye mening som å kjøpe kondomer til 9-åringen. Anonymkode: b55e5...51b For deg - andre har det annerledes. For oss har ikke dagen en erotisk og romantisk betydning, for oss er det er kjærlighetsdag hvor vi viser de rundt oss at vi setter ekstra stor pris på dem. Det er for eksempel vanlig å feire valentinsdagen med venner, om man er singel. Anonymkode: 1d983...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet i går, 16:55 #50 Del Skrevet i går, 16:55 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja på seg selv kjenner man andre …. Anonymkode: 66dac...c36 Når ble jeg influenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #51 Del Skrevet i går, 16:57 De er jo influencere og tar kanskje muligheten til å reklamere for følgere sine på den måten. Anonymkode: b7b77...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 17:04 #52 Del Skrevet i går, 17:04 nei, viser barna mine kjærlighet 365 dager i året og mener også selv at valentine er kjæreste-kjærlighet og støtter ikke handelsstanden i nok en kjøpefest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:16 #53 Del Skrevet i går, 17:16 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For deg - andre har det annerledes. For oss har ikke dagen en erotisk og romantisk betydning, for oss er det er kjærlighetsdag hvor vi viser de rundt oss at vi setter ekstra stor pris på dem. Det er for eksempel vanlig å feire valentinsdagen med venner, om man er singel. Anonymkode: 1d983...fe1 Dette! Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:16 #54 Del Skrevet i går, 17:16 monican94 skrev (12 minutter siden): nei, viser barna mine kjærlighet 365 dager i året og mener også selv at valentine er kjæreste-kjærlighet og støtter ikke handelsstanden i nok en kjøpefest. Man må ikke kjøpe noe… Anonymkode: 66dac...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:17 #55 Del Skrevet i går, 17:17 Eva-Lena skrev (21 minutter siden): Når ble jeg influenser? Enkelte av disse influensere virker helt tette i pappen. De sier og gjør så mye idiotisk at jeg klarer ikke forstå hvorfor folk gidder å følge de. Anonymkode: 66dac...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #56 Del Skrevet i går, 17:18 Influensere gjør det for å skape innhold til plattformene sine. De må jo finne noe å fylle 100 snaps, instainnlegg, instastory og tiktok med. Valentinsdagen begynte vel å bli mer vanlig å gjøre noe på rundt millenniumsskiftet? Jeg pleide å få en liten oppmerksomhet fra mamma, en hjertesjokolade eller noe i den duren. Jeg gjør det samme med mine barn. Det er ikke en stor ting eller noe voldsomt opplegg. I dag fikk de hver sitt lille sjokoladehjerte (de i nett fra nille) etter middag. Er jo bare fordi det er hyggelig Anonymkode: 5e864...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 17:21 #57 Del Skrevet i går, 17:21 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man må ikke kjøpe noe… Anonymkode: 66dac...c36 nei nettopp, spm til ts var jo om man kjøpte noe til barna og det gjør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:50 #58 Del Skrevet i går, 17:50 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser flere influensere kjøper gaver og baker og slikt til barna sine på valentinsdagen. Er dette vanlig? Burde jeg ut å handle noe til de? 🤪 Kommer ikke til å gjøre det altså. Men bare lurte på om dette liksom var vanlig... Anonymkode: 20f8c...ea3 Kjøper alltid en mini pose med sjokoladehjerter innpakket i rød til barna ja. Tradisjon som de elsker! Trenger ikke være mye, bare en liten oppmerksomhet! Anonymkode: e595c...895 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:05 #59 Del Skrevet i går, 18:05 monican94 skrev (43 minutter siden): nei nettopp, spm til ts var jo om man kjøpte noe til barna og det gjør jeg ikke Det står også baker Anonymkode: 66dac...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 19:07 #60 Del Skrevet i går, 19:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det står også baker Anonymkode: 66dac...c36 liker å kverulere du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå