Gå til innhold

Jeg er sliten av hans fraværende holdning, men vil at det skal funke mellom oss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg føler meg låst. Jeg er ganske interessert i denne guttten, vi har lenge visst hvem hverandre er, men vi har ingen felles bekjente og er sånnsett fremmede for hverandre. Tidligere har han åpnet seg, om ting som han ikke forteller andre, men det er mange år siden nå. Jeg vet egnetlig ikke helt hvorfor jeg får en så god følelse fra og av han,men han kan nesten utelukende gjøre og si nesten hvasomhelst,og jeg tar det. Som i det siste, hvor han begynner å slenge dritt til meg, bl a si at han angrer på at han har fortalt meg om intime detaljer om livet hans,ting han sliter meg, at han nå synes det er ekkelt at vi snakker om sex(jeg snakker om sex, han sier at han ikke har lystp+ på sex med meg lenger,selv om han var det som tidligere var mest keen på sex).

Dette gjør så utrolig vondt, og jeg vet jeg bare må gå,men jeg klarer ikke. Det er vanskelig å finne en annen,og jeg har likt denne gutten bare mer og mer(etter 5 år har ejg enda ikke funnet en som har slått meg ned på samme måte,at jeg liker han). Og jeg gruer meg fremover til samtalene med han. Selv om ejg er årlig med han om hva jeg føler, synes ejg han rømmer fra samtalen,når han sletter meg, og sier at det er uhyggelig å ha meg der, men han oppfører seg jo uhyggelig uansett-Da han mener jeg er uhyggelig, snakker vi ordentlig igjennom ting. Men det vil han ikke. Samtidig så holder han seg tilgjengelig for meg, på SOME-Og jeg er kenn og ønsker kontakt,så jeg melder.

Han har jo rett i at det er jeg som tar kontakt,men han vet jo sikkert innerst inne at dette er det han som har skyld i,og at jeg har rett i hva jeg sier. Men jeg driter i denne  rettten min, jeg vil bare ha han tilbake,og jeg vil at vi skal kunne kose oss, ha det hyggelig og gøy, men det fortusetter at han er ærlig med meg.

Jeg aner ikke hvorfor eller hvordan han ikke får eller har respekt for meg-Det er noe han selv holder ganske skuløt-Men at han ikke har det, lar han skinne igjennom. Vnaksligvis,hadde jeg ikke brydd meg-Men gjør det med han,og lar han vite,at hadde ikke jeg vært interessert, synes han hadde vært så fin- så hadde ejg slettet og blokker han for lengst. Jeg skjønner at dette egentlig bare er positivt for han,slik at kritikk kommer ut som komplimenter, men jeg ønsker jo at han skal være positiv til meg og oss.

Føler jeg trenger litt hjelp her, for jeg vet han liker jenter med bein i nesa, og som skal styre, og jeg gjør jo det,men hver gang,så er det som at det er noe han liker hos jenter-Bare ikke hos meg!!

Trenger innspill, ikke si jeg skal avslutte-Sel om ejg vet det godt selv, og kommer til å gå vein-Enten han eller meg-Men ejg ønsker generelt å få snakket ordentlig, noen som er god til å kunne snakke fornuft med andre og bybge relasjoner-Hva kan jeg få gjort,for å få han til å lytte??

På forhånd takk for tips og råd

Anonymkode: 52286...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ingenting du kan gjøre, han liker behandle deg dritt. Du kan la ham fortsette med det og ha det kjipt, eller du kan ta ansvar for deg selv. Så lenge du tenker på ham som du gjør, kommer du uansett ikke til å være åpen for andre. 

Anonymkode: b32c5...c10

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han ber deg gi faen og du fortsetter klore deg fast - ha selvrespekt og la vær.. 

Anonymkode: d93e2...899

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

han ber deg gi faen og du fortsetter klore deg fast - ha selvrespekt og la vær.. 

Anonymkode: d93e2...899

Ja..men sist snakket,sa jeg alt-innrømmer at jeg er en engasjert jente,så jeg blir litt mye for han,som han sier-men å ikke reagere/engasjere i noe som er relativt enkelt for han å gjøre,som å snakke ordentlig sammen,komme til bunns i ting(som det virker som at han er redd for(?)) Så er det riktig for meg å reagere,et sunt forhold til mine grenser.

HHarsagt det til han,men dette driver han jo ofc bare enda mer vekk...Han sa vi kan snakkes senere,idag er vaøentines,så jeg hadde faktisk tenkt å melde noe fint til han,men akk nå driter jeg jo helt klart i det.

virker jo som at han vil snakke ordentlig,bare ikke på måter som gjør at han svarer for hvorfor han er så frekk,rett og slett

Ironisk og paradoksalt,iogmed st det lar han skinne veldig rett igjennom. Er jo derfor naturlig også når jeg spør-Å klare å snakke om det-igjen-han ville snakke mer senere,så virker jo som at han liker tenke gjennom ting,kansje noe traff han,av hva jeg sa?

Eller så kan det være for min skyld,at han tenkte jrg kunne roe meg ned,men jeg trenger at han snakker,og det ar han setter seg i over meg,ber meg om å roe ned(hvis så er tilfelle) skal jo ikke være han som forteller meg hva jeg trenger, han skal svare på hva jeg konkret spør om..

Btw, avsnittet over definerer måten vi har tendens til å krangle på

Anonymkode: 52286...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er ikke interessert og du kan ikke gjøre noen ting for å endre det, nå er det på tide å finne frem selvrespekten og slette han.

Anonymkode: 7e571...bce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kutt kontakten. Dette er bortkastet tid…

Anonymkode: 1811b...0f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kan ikke overtale noen med å være pågående til å være i ett forhold med deg. 

Hvorfor tenker du at det er greit? 

Anonymkode: 45511...930

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er fullstendig ødeleggende for deg, du viser at det er mangel på selvrespekt når du tillater dette. Og eneste måten du kan endre mønsteret på, er ved å ikke lenger tillate det, du må kutte denne fyren helt av fra din energi. 

Du VET godt at dette ikke er bra for deg, men du fortsetter likevel, så da er spørsmålene;

Hvorfor føler du at du ikke fortjener bedre enn dette? Hvorfor saboterer du din egen lykke ved å velge dette? Hva er det du har lært om kjærlighet i barndommen som gjør at du tror DETTE er kjærlighet, og hvordan kan du reprogrammere deg bort fra den feilaktige lærdommen? 

Anonymkode: 7e5fa...059

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke opp til deg, han har da stemmerett han også å må få si han ikke er interisert.

Når man blir avvist kan man bli opphengt i å bli akseptert, du bør vurdere om det er det som gjør at du henger deg fast i han her.

Anonymkode: 75bb0...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han vil ikke ha deg og liker deg ikke,hvordan skjønner du ikke det? Prøver klore deg fast. Du kan ikke tvinge noen til å like deg. Devil jo aldri bli bra, så du bare ødelegger deg selv ved å holde på sånn

Anonymkode: 47761...557

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...