AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:05 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:05 Jeg har alltid fått høre at støvletter som går over knærne er tacky, men fant disse med ganske lav hæl (3,5 cm) som jeg synes så mer klassiske ut? Kan man ha lengre skaft når hælene er lavere? Yay or nay? Dame i 40-årene som fryser i isvinden 🥶 Anonymkode: 437cb...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:08 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:08 De var fine! Hvor er de fra? Anonymkode: 65276...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:11 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:11 Min umiddelbare assosiasjon: Anonymkode: 0cb04...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:16 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:16 Mange menn liker horelooken. Anonymkode: 6ee8d...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:23 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:23 Synes de var flotte! Men jeg bruker, skamløst nok, mer enn gjerne over knee-boots selv da. Både med lave og litt høyere hæler. Har ett par fra Zara med 4-5 cm hel, og et par fra Vivaia som er strikket, med lav hel. På Zalando finnes det også masse av denne typen sko, og du kan få lange ullsokker som går langs hele skoen opp også for ekstra varme:D Hilsen lavt stoffskifteguri i kulden.. Anonymkode: 0ec96...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå