Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Hei. Ja hva var gjennomsnittsalderen i kullet ditt, og hvilke høgksole studerte du ved?? Var miljøet bra??
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Statens i Oslo, gjennomsnittsalder, tja...rundt 25. Rundt 60 stykker på kullet og godt miljø. Litt klikkete fordi vi var så mange, men opplevde ikke dette som negativt.
~Belle~ Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Studerte i utlandet. Yngste i klassen var 19 da vi startet og eldste var 53. De fleste var i midten av 20 årene.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Gikk på Høyskolen i Oslo. Yngste var 19 og eldste var noen og femti. Flesteparten var rundt 25-30 år. Bra miljø.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Tja, førsteåret var gjennomsnittalderen rundt 22-23. Kom en del voksne mennesker til etterhvert som hadde hatt permisjon fra kullet over, så da økte snittalderen.
Gjest bellamia Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Studerer ved Universitetet i Stavanger. Gjennomsnittsalder er ca. 23-24 år tenker jeg. De yngste er 19 år og de eldste er 38-39 (tipper jeg...) Hyggelig miljø, litt "klikkete" som en over nevnte, men slik blir det nødvendigvis siden det er så mange studenter på et kull (4 klasser, ca 40 studenter i hver klasse). Opplever ikke det som noe negativt.
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Thanks Da blir jeg med andre ord ganske gjennomsnittlig i alder om jeg søker nå. Var redd jeg begynte bli litt 'gammel' Vet ikke helt hvor jeg kommer til å søke enda, er opptatt av godt miljø og idrettsmuligheter på fritiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå