Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Hei.

Ja hva var gjennomsnittsalderen i kullet ditt, og hvilke høgksole studerte du ved??

Var miljøet bra??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Statens i Oslo, gjennomsnittsalder, tja...rundt 25. Rundt 60 stykker på kullet og godt miljø. Litt klikkete fordi vi var så mange, men opplevde ikke dette som negativt.

Skrevet

Studerte i utlandet.

Yngste i klassen var 19 da vi startet og eldste var 53. De fleste var i midten av 20 årene.

Gjest Gjest
Skrevet

Gikk på Høyskolen i Oslo. Yngste var 19 og eldste var noen og femti. Flesteparten var rundt 25-30 år.

Bra miljø.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Tja, førsteåret var gjennomsnittalderen rundt 22-23. Kom en del voksne mennesker til etterhvert som hadde hatt permisjon fra kullet over, så da økte snittalderen.

Gjest bellamia
Skrevet

Studerer ved Universitetet i Stavanger.

Gjennomsnittsalder er ca. 23-24 år tenker jeg. De yngste er 19 år og de eldste er 38-39 (tipper jeg...)

Hyggelig miljø, litt "klikkete" som en over nevnte, men slik blir det nødvendigvis siden det er så mange studenter på et kull (4 klasser, ca 40 studenter i hver klasse). Opplever ikke det som noe negativt.

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Da blir jeg med andre ord ganske gjennomsnittlig i alder om jeg søker nå. Var redd jeg begynte bli litt 'gammel' :ler:

Vet ikke helt hvor jeg kommer til å søke enda, er opptatt av godt miljø og idrettsmuligheter på fritiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...