Gå til innhold

Sykepleiere!

Gjest Gjest_Guro_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Guro_*

Hei.

Ja hva var gjennomsnittsalderen i kullet ditt, og hvilke høgksole studerte du ved??

Var miljøet bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Statens i Oslo, gjennomsnittsalder, tja...rundt 25. Rundt 60 stykker på kullet og godt miljø. Litt klikkete fordi vi var så mange, men opplevde ikke dette som negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerte i utlandet.

Yngste i klassen var 19 da vi startet og eldste var 53. De fleste var i midten av 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gikk på Høyskolen i Oslo. Yngste var 19 og eldste var noen og femti. Flesteparten var rundt 25-30 år.

Bra miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Tja, førsteåret var gjennomsnittalderen rundt 22-23. Kom en del voksne mennesker til etterhvert som hadde hatt permisjon fra kullet over, så da økte snittalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamia

Studerer ved Universitetet i Stavanger.

Gjennomsnittsalder er ca. 23-24 år tenker jeg. De yngste er 19 år og de eldste er 38-39 (tipper jeg...)

Hyggelig miljø, litt "klikkete" som en over nevnte, men slik blir det nødvendigvis siden det er så mange studenter på et kull (4 klasser, ca 40 studenter i hver klasse). Opplever ikke det som noe negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Guro_*

Da blir jeg med andre ord ganske gjennomsnittlig i alder om jeg søker nå. Var redd jeg begynte bli litt 'gammel' :ler:

Vet ikke helt hvor jeg kommer til å søke enda, er opptatt av godt miljø og idrettsmuligheter på fritiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...