AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:23 #41 Del Skrevet fredag kl 17:23 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 17.49): Synes langtekkelige akter bare er for at mannen skal showe off. Liker kortere, max 7-10 minutter. Er enig i prinsippet, men høyner kanskje til 12-15. Da snakker vi om penetrasjonssex. Litt forspill og etterpå-kos kommer i tillegg. En kjappis er inntil et minutt. Det korteste er vel en gang på terrassen da han trakk til side bikinitrusa mens jeg lå på magen, trengte inn og ble ferdig på 20 sek mens ungene var på trampolinen. Anonymkode: 7ab00...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet fredag kl 22:09 #42 Del Skrevet fredag kl 22:09 Ja liker kjappiser. Får ikke orgasme av et kort samleie, men ikke av et langt samleie heller. Faktisk nærmere av et kort enn er langt. Men for meg er ikke «få noe utav det» synonymt med orgasme, så veldig langt derifra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værhyggelig Skrevet fredag kl 22:24 #43 Del Skrevet fredag kl 22:24 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 17.35): Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt? Anonymkode: d126a...d11 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:52 #44 Del Skrevet fredag kl 22:52 En kjappis i skogen, ja takk. Kjappis i senga ved leggetid, njæ. Kjappis på morran før jobb (når man allerede nesten burde vært på vei til bilen, ja takk) k47 Anonymkode: 95fb7...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:42 #45 Del Skrevet søndag kl 19:42 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.23): Er enig i prinsippet, men høyner kanskje til 12-15. Da snakker vi om penetrasjonssex. Litt forspill og etterpå-kos kommer i tillegg. En kjappis er inntil et minutt. Det korteste er vel en gang på terrassen da han trakk til side bikinitrusa mens jeg lå på magen, trengte inn og ble ferdig på 20 sek mens ungene var på trampolinen. Anonymkode: 7ab00...0c2 Det siste der hadde jeg faktisk misslikt sterkt og blitt spruta full for ingenting liksom.. men hver sin smak.. Anonymkode: ec6c9...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:47 #46 Del Skrevet søndag kl 19:47 Om jeg liker han og er kåt, ja. Kan egentlig ikke planlegge når sex passer for humøret, er så opp og ned. Anonymkode: d6f4c...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:26 #47 Del Skrevet søndag kl 20:26 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det siste der hadde jeg faktisk misslikt sterkt og blitt spruta full for ingenting liksom.. men hver sin smak.. Anonymkode: ec6c9...86f Enig, med mindre jeg selv kom i løpet av de 20-sekundene. Å la mannen «komme til» bare for å få sprute er helt uaktuelt. Da kan han heller ta seg en runk. Men hvis jeg er like sprengkåt selv er det ok å bare dra til side trusa og få den inn. Da kommer jeg på noen få støt selv. Anonymkode: 32141...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:58 #48 Del Skrevet søndag kl 22:58 Jeg liker best kjappiser, 5-10 minutter. Lange økter er stress stort sett. Jeg vil heller ha oftere sex, gjerne flere ganger per dag og minimum en gang per dag. Alternativt bruker jeg vibratoren, den er også effektiv og jeg fåren orgasme på ett minutt. Det liker jeg. Jeg er dessverre sammen med en fyr som elsker lange økter og utallige posisjoner og variasjoner, mens jeg egentlig bare vil ha inn, ut, inn ut i noen minutter 🙄 Anonymkode: 3db88...460 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:13 #49 Del Skrevet søndag kl 23:13 AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 17.35): Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt? Anonymkode: d126a...d11 Jeg elsker det! Det blir mange kjappiser i hverdagen med små barn. Benytter anledningen når barna ser noe på tv eller om de er hos venner en tur. Og nei, jeg kommer sjeldent ifm kjappiser. Jeg er en elendig gammel kokeplate sånn sett. Bruker stort sett mist 20-30 min på å komme😅 Men jeg tenner svært lett og er ofte kåt likevel. Så bare det å tenke på en kjappis eller om mannen og jeg begynner å snakke/planlegge en kjappis når barna ikke hører det….At han forteller hva han skal gjøre med meg osv. Det kan gjøre at jeg blir så kåt at jeg ikke trenger ytterligere oppvarming når vi da kommer i gang. Og jeg nyter sexen selv om jeg ikke kommer. Samt at jeg ofte fantaserer om kjappisen i mens jeg onanerer slik at jeg kommer på senere tidspunkt☺️ Anonymkode: bc3ae...42d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:25 #50 Del Skrevet mandag kl 06:25 Åpenbart stor forskjell på hva man oppfatter som en kjappis. 5-10 min er en normal sexakt for svært mange; de som hevder dette er en kjappis er både heldige og avanserte. Jeg tenker en kjappis er 1-2 minutt, og ofte bare for at mannen skal få tømt seg. Anonymkode: 591c9...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:40 #51 Del Skrevet mandag kl 06:40 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Åpenbart stor forskjell på hva man oppfatter som en kjappis. 5-10 min er en normal sexakt for svært mange; de som hevder dette er en kjappis er både heldige og avanserte. Jeg tenker en kjappis er 1-2 minutt, og ofte bare for at mannen skal få tømt seg. Anonymkode: 591c9...224 Jeg synes 10 minutter penetrering høres lenge ut. Aldri opplevd en mann som varer lengre enn 5 min tror jeg Anonymkode: 7c3cf...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:15 #52 Del Skrevet mandag kl 08:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker en kjappis er 1-2 minutt, og ofte bare for at mannen skal få tømt seg. Det er intet i begrepet «kjappis» som tilsier at ikke kvinnen skal få utbytte. Det er bare noe du har funnet på. Vi har aldri sex uten at hun får orgasme. Også den sexen som varer fire minutter. Anonymkode: 19c5b...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå