Gå til innhold

Liker kvinner en "kjappis"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enni skrev (1 time siden):

Hvor mange minutter vil dere si en kjappis er da?

Inntil 10 minutter. 

Anonymkode: 2a889...694

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For min del (og min manns) er en kjappis 10- 30 minutter. Det liker jeg. Under det regner jeg ikke som å ha hatt sex. Da har jeg vært sædbøtte. 

Anonymkode: 4ab3b...07e

Er ikke det hele poenget med en kjappis da? Være sædbøtte slik at mannen for tømt seg på 8-10 jukk?

Anonymkode: 591c9...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Må man ha dårlig tid? Kan det ikke bare bety at man bruker kort tid fordi man ikke orker å bruke lang tid i en slitsom hverdag? Derfor tar man bare en kjsppis. 

Anonymkode: 19c5b...fd6

Det ligger jo i navnet da, at man må kjappe seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne en kjappis jeg, så lenge den ikke er kortere enn at jeg kommer. Gidder (selvsagt) ikke ha sex om det bare er for at mannen skal komme. 

Anonymkode: 04fcd...90b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Numii skrev (Akkurat nå):

Eller at man velger å kjappe seg, men må det ikke. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg liker det. Det hender jeg spør etter det selv. Før vi skal på jobb eller noe. 

Anonymkode: a8c3d...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Numii skrev (12 minutter siden):

Har chattet litt med Chatgpt om «kjsppis». Vet ikke helt om det ble mer oppklare de, men morsomt var det:

Begrepet «kjappis» er en uformell og slangbetegnelse som ofte refererer til en seksuell aktivitet som skjer raskt eller impulsivt, vanligvis mellom to personer, og som ikke nødvendigvis er knyttet til et langvarig eller romantisk forhold. Ordet kan ha forskjellige konnotasjoner avhengig av konteksten det brukes i, men generelt beskriver det en kortvarig seksuell handling uten dypere forpliktelser eller følelsesmessige bånd.

Som med alle slanguttrykk, kan betydningen variere litt avhengig av hvem som bruker det og i hvilken sammenheng. Har du flere spørsmål rundt dette eller noe annet?

Men msn kan vel ha det med kona/mannen?

Ja, absolutt! Begrepet «kjappis» kan også brukes om en seksuell aktivitet mellom ektefeller eller par, der det er raskt og spontant, selv om det skjer i et etablert forhold. Det handler mer om hvordan aktiviteten utføres – raskt og kanskje uten mye forberedelse – enn om hvem som er involvert. For et par kan det være en måte å ha spontan eller uformell sex på, selv om de er i et langvarig forhold.

Så det er helt mulig å ha en «kjappis» med ektefellen eller partneren, dersom begge er komfortable med det. Har du andre tanker eller spørsmål om dette?

Handler det om tidspress? 

Ja, «kjappis» kan ofte assosieres med å ha tidspress eller en situasjon der man kanskje ikke har mye tid, men fortsatt ønsker å være intime. Det kan være en rask seksuell aktivitet som skjer når begge parter er enige om at de ønsker å være sammen, men uten nødvendigvis å bruke mye tid på forspill eller lange forberedelser.

Det er viktig å merke seg at tidspresset kan være både fysisk (som å finne tid i en hektisk hverdag) eller mer mentalt (for eksempel i en spontan situasjon). Det betyr ikke nødvendigvis at det er mindre følelsesmessig engasjement, men at aktiviteten er raskere og mer uformell enn mer planlagte seksuelle møter.

Har du flere tanker rundt dette?

Trenger det handle om tidspress? 

Nei, «kjappis» trenger ikke nødvendigvis å handle om tidspress. Selv om uttrykket ofte forbindes med en rask og spontan seksuell handling, kan det også referere til en mer uformell eller spontan seksuell opplevelse uten at det nødvendigvis er knyttet til at man har dårlig tid.

For noen kan det bare være et uttrykk for en rask og energisk aktivitet, uten at det er et resultat av tidspress. Det kan også beskrive en mer avslappet og uformell tilnærming til sex, der man ikke nødvendigvis har satt av mye tid, men begge parter er enige om å ha en rask og spontan opplevelse.

Så selv om tidspress kan være en faktor, er det ikke en nødvendighet for at en aktivitet skal bli omtalt som en «kjappis». Har du flere spørsmål eller ønsker å utdype dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæææ... Jeg kan fint få orgasme på noen minutter alene, men sjansen for at det klaffer med kjæresten og at vi begge kommer på kort tid er liten. Hadde jeg hatt en kjæreste som var opptatt av å tilfredsstille meg først, så hadde det nok vært annerledes.

Anonymkode: 0e10a...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke med kjappiser av noe slag da jeg uansett aldri nøyer meg med bare 1 orgasme 😅 Har jeg først fått 1 så jeg ha flere, ellers blir jeg helt gærn 

Anonymkode: 0ae62...539

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei, kvinner! Liker dere en "kjappis" i ny og ne, et raskt samleie i et ledig øyeblikk, eller gir det dere lite? Dere kan umulig rekke å få orgasme av noe sånt?

Anonymkode: d126a...d11

Når jeg var med eksen kunne jeg få orgasme på tre støt om jeg var tilstrekkelig tent, andre ganger elske  utover natten. Ja takk begge deler. Til hvert sitt bruk. Men jeg kommer vaginalt, og flere ganger om jeg vil.

Men oralsex har jeg aldri fått orgasme av, for jeg er så følsom at det gjør vondt rett før orgasmen kommer, så da må det avsluttes med penetrering.  Det er kanskje litt uvanlig.

Anonymkode: 83f94...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg FORETREKKER kjappiser. Jeg er en utålmodig person 😌 Kommer relativt fort og tenner på å "bli brukt" for partners nytelse, så må ikke ha orgasme hver gang heller. Synes sex som varer lenger enn 10-15 min er kjedelig, så må ha en partner som liker det samme.

Anonymkode: 98121...60b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker det. Har ikke behov for "elskov", vi er flinke med kos/ kjærtegn til vanlig. Sex er sex for meg, ikke en lang seanse om nærhet og dyp øyenkontakt. Er også kronisk utålmodig, så hvis det skal være timelange opplegg hver gang mister jeg helt tenningen. Det som tenner meg er faktisk de korte øyeblikkene der man føler man MÅ ha hverandre. Ikke en lang kveld som bygger seg opp mot det eller faste dager der det forventes f.eks. 

Anonymkode: 3df08...caa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjappis for meg skjer ofte, når og nesten hvor som helst, kanskje mest brukt utenfor hjemmet. På vinterstid blir det naturligvis lite. Men i hjemmet er det varmere og da tar vi oss bedre tid, og bedre kontroll på å ikke bli fersket.. Men i "fare" for å bli fersket av andre.. er jo en del av spenningen, det liker iallefall jeg.  Det hender vi må avslutte fordi det kommer noen, men da finner vi fort et nytt skjulested. Tiden vi bruker, variere til vi begge er fornøyd🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Elsker en kjappis! Vi startet dagen med det, men ingen av oss får lov å komme i dag før vi legger oss i kveld 😅 

Bare teasing gjennom dagen, det blir mye oralsex, kos, flørt og kjappe øyeblikk med penetrering før vi legger oss og bruker den tiden vi vil 😅

Anonymkode: 8a0b2...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjappiser gidder vi ikke.  det gir ingen av oss noe særlig. Syntes såkalte kjappiser er dårlig sex og vi gidder ikke dårlig sex.

Anonymkode: f17d5...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tar gjerne en kjappis jeg, så lenge den ikke er kortere enn at jeg kommer. Gidder (selvsagt) ikke ha sex om det bare er for at mannen skal komme. 

Anonymkode: 04fcd...90b

100% enig. En kjappis er digg når man er skikkelig kåt og bare vil ha den inn, og man kommer i løpet av noen få støt. ;)

Sex bare for at mannen skal komme er uaktuelt.

Anonymkode: 32141...a28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...