Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #21 Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde sagt nei takk. Jeg VET hva den type mennesker påfører andre. Kroner og ører er ikke alt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #22 Skrevet 9. mars 2006 Litt på siden av saken kanskje, men dersom han har kjøpt leiligheten til henne? Da bør vel også husleien gå til henne? ← Nei, for nå har han kjøpt en større og finere leilighet til henne, og da er denne hans. Leilighetene er vel uansett hans, for de står i hans navn. det er bare det at hun bor der.. men dere, han kommer ikke til å se hvem jeg har besøk av osv. han kommer ikke til å se en dritt fordi han bor et helt annet sted og han er aldri der. venninna mi har ikke sett han der de 2 årene hun bodde der liksom. han kommer bare til å være et kontonummer for meg som jeg setter husleia på.
Gjest lurven Skrevet 9. mars 2006 #23 Skrevet 9. mars 2006 jeg har vært borti det samme, og jeg valgte å ikke leie leilighet der.
Orestes Skrevet 10. mars 2006 #24 Skrevet 10. mars 2006 Jeg vill ikke leid den leiligheten. Ville ikke klart å ha en slik forbindelse med en kjent overgriper.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #25 Skrevet 11. mars 2006 Hvis datteren syns det er greit hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter om jeg selv ikke hadde hatt barn. Jeg mener at om du ikke leier lieligheten er det noen andre som gjør det, og siden han bare kan kjøpe leiligheter til datteren sin tror jeg ikke det vil ha noen innvirkning på økonomienhans i negativ retning om du ikke leier den... Det jeg mener er at han vil uansett ikke få innpå seg ditt syn på saken. Så enten du leier eller ikke leier er det likegyldig for han. Det høres sikkert litt rått ut at jeg sier det sånn, og jeg har ingen erfaring med slike mennesker, men siden det allikevel vil være likegyldig for han, og ok for datteren ser jeg ikke problemet... Om ikke du får et problem med det selv da.. Jeg hadde nok ikke fortalt det til vennene mine om de var på besøk for å si det sånn..
Cata Skrevet 11. mars 2006 #26 Skrevet 11. mars 2006 Hvis det er slik at du aldri treffer fyren, og det er OK for datteren så synes jeg i grunnen du kan leie. Hvis jeg hadde vært i din situasjon så ville jeg nok hørt mye på det datteren har å si (og selvsagt tatt hensyn til om jeg likte leiligheta eller ikke).
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2006 #28 Skrevet 11. mars 2006 Så lenge han ikke er i nærheten og venninnen din vil du skal flytte dit, så hvorfor ikke. Du støtter jo ikke pedofili selv om du bor der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå