Gjest prestekrage Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Uff, hatt litt panikk i det siste... For en tid tilbake(3 år) ble jeg brystredusert, og da jeg først oppdaget en klump i brystet trodde jeg det bare var innvendig arrdannelse. Fastlegen min var litt usikker og sendte meg videre... Var på mamografi og ul sist uke. På konsultasjonen som fulgte sa de at de hadde funnet noen uregelmessigheter i vevet samt en cycte. legen skulle til å ta en vesprøve, men av en eller annen årsak stoppet han opp og ville heller vente til han hadde fått hatt en fagdiskusjon med flere leger og sett nærmere på bildene... Så ville jeg bli inkallt til evt biopsi... Legen mente forresten at det jeg trodde var arr-dannelse var for mykt til å kunne være dette, han mente at evt arrdannelse skulle være hardere....... Dette er i dag en uke siden og jeg har ikke fått noe brev enda. Nesten så en bare kan stryke med av ren nervøstitet.... Noen som har opplevd tilsvarende? Lurer også litt på dette med cycten... Prata med xen min (som er helsearbeider). Han mente at selvom cycten ikke var farlig, ville det likevell bli operasjon.. Noen som vet (sånn generellt)? Huu, har helt hetta jeg. Er jo bare 28, og da skal en jo ikke være nødt til å tenke på sånn engang.
Blackjack Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Hae desverre ingen svar til deg, ville bare gi deg en ! Lykke til, håper de finner ut av det og at det ikke er noe farlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå