AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:43 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:43 At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet torsdag kl 08:48 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce Altså, folk er så dumme. De BAKSNAKKER fordi du deler for lite. De må jo forstå at du deler for lite nettopp fordi du vet at de baksnakker, og ikke ønsker å gi dem informasjon som de kan bruke mot deg? Er de så idioter at de ikke forstår grunnen? 19 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:51 I noen miljøer må man det. Jeg blir antagelig også det. Er møkk lei jobben, og kollegene, har ingen interesse av å hverken ha samtaler med de, eller spørre hva de har gjort i helgen. Enten må du konfrontere, eller så må du la det gå. Anonymkode: 0ecfd...68e 1 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:55 #4 Del Skrevet torsdag kl 08:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): At det er blitt noe de har hengt seg opp i. Jeg synes dette er litt ubehagelig. Jeg deltar i alle samtaler, så ikke utpreget stille. Prøver å engasjere meg i andre og hva de forteller. Må man virkelig brette ut detaljer for å bli akseptert? Anonymkode: 50ac6...cce Det er ganske ironisk å ikke være åpen om det til deg, men til andre fordi du ikke er åpen til dem. Nei, du skal ikke trenge deres styring for åpenhet. For all del ikke brett ut detaljer til disse. Du kan ikke stole på dem før de beviser at de fortjener det. Anonymkode: 8589d...ac9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:25 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:25 Rosalilje84 skrev (35 minutter siden): Altså, folk er så dumme. De BAKSNAKKER fordi du deler for lite. De må jo forstå at du deler for lite nettopp fordi du vet at de baksnakker, og ikke ønsker å gi dem informasjon som de kan bruke mot deg? Er de så idioter at de ikke forstår grunnen? Nei, baksnakkingen oppsto nettopp pga at TS ikke delte. Står i HI. De har hengt seg opp i det. Anonymkode: 2c129...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet torsdag kl 09:26 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, baksnakkingen oppsto nettopp pga at TS ikke delte. Står i HI. De har hengt seg opp i det. Anonymkode: 2c129...770 Folk som baksnakker, gjør det jevnlig. Det er sikkert derfor TS ikke utleverer privatlivet sitt. Hun vet at de baksnakker, og ønsker ikke å gi dem grunn til å baksnakke enda mer. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:27 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:27 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Folk som baksnakker, gjør det jevnlig. Det er sikkert derfor TS ikke utleverer privatlivet sitt. Hun vet at de baksnakker, og ønsker ikke å gi dem grunn til å baksnakke enda mer. Nei, det tror jeg ikke. Du har bare bestemt deg for dette. Anonymkode: 2c129...770 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:15 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:15 Høres ut som et ræva miljø. Ville vært forsiktig der. Og sett etter noe annet Anonymkode: 4c992...cb9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:37 #9 Del Skrevet torsdag kl 16:37 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, baksnakkingen oppsto nettopp pga at TS ikke delte. Står i HI. De har hengt seg opp i det. Anonymkode: 2c129...770 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, det tror jeg ikke. Du har bare bestemt deg for dette. Anonymkode: 2c129...770 Uansett om baksnakkingen oppsto før eller etter, frister det vel i hvert fall ikke nå å dele noe særlig med folk som opptrer slik. Hva skjedde med å respektere at folk er forskjellige? Jeg har noen kollegaer som ikke deler særlig private/personlige ting, men vi baksnakker dem ikke. De er hyggelige og greie folk som sikkert ikke ønsker å slippe alle kollegaer tett innpå seg, og det er helt greit. Jeg er svært selektiv selv med hva jeg deler med kollegaer. Anonymkode: d77b5...72e 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:22 #10 Del Skrevet torsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uansett om baksnakkingen oppsto før eller etter, frister det vel i hvert fall ikke nå å dele noe særlig med folk som opptrer slik. Hva skjedde med å respektere at folk er forskjellige? Jeg har noen kollegaer som ikke deler særlig private/personlige ting, men vi baksnakker dem ikke. De er hyggelige og greie folk som sikkert ikke ønsker å slippe alle kollegaer tett innpå seg, og det er helt greit. Jeg er svært selektiv selv med hva jeg deler med kollegaer. Anonymkode: d77b5...72e Bare å slippe seg løs. Ingen grunn til å være så selektiv, det har liten til ingen hensikt. Anonymkode: 2c129...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:24 #11 Del Skrevet torsdag kl 19:24 Aldri hørt om noe lignende. Hva jobber du med, og hvem er dine kolleger? Anonymkode: 35d8f...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #12 Del Skrevet torsdag kl 20:22 Høres ikke ut som greie folk når de baksnakker. Ikke rart du ikke deler noe med de. 😞♥️ Anonymkode: 60a36...f0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 02:21 #13 Del Skrevet i går, 02:21 Er det en kollega som har fortalt deg dette, eller har du overhørt det? Det er gjerne en liten kjerne med sladrekjerringer (av begge kjønn) alle steder, så ikke bry deg om det. Og for all del, ikke utlever noe som helst som du ikke er komfortabel med på grunn av dette. Det vil alltid være noen som misliker baksnakking og sladder, hold deg heller til dem. Anonymkode: f2247...013 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:04 #14 Del Skrevet i går, 03:04 Hun som har delt med deg at du blir baksnakket fordi du deler for lite..HUN må du passe deg for. Kanskje det er nettopp henne som sprer gift i arbeidsmiljøet.. Anonymkode: 89e81...436 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:11 #15 Del Skrevet i går, 03:11 Hvordan vet du at dette stemmer? Sier meg enig med den over her, egentlig... Anonymkode: 90779...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:34 #16 Del Skrevet i går, 03:34 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare å slippe seg løs. Ingen grunn til å være så selektiv, det har liten til ingen hensikt. Anonymkode: 2c129...770 Ingen grunn til at alle skal vite absolutt alt, det har ingen hensikt. Jeg forteller mer til dem som kan stoles på. Så kan du slippe deg løs og plapre i vei om deg selv til kollegaene dine, men det er merkelig å forvente at alle andre er som deg selv. Anonymkode: d77b5...72e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 03:43 #17 Del Skrevet i går, 03:43 Av og til så må man bare være åpen. Feks: Jeg hadde psykisk syk ungdom som var innlagt. Når jeg har vært åpen om det, så skjønner alle hvorfor jeg ikke deltar på ulik, hvorfor jeg må gå fra jobb osv. Anonymkode: 37490...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:53 #18 Del Skrevet i går, 05:53 Høres som jobben er for lite krevende. Bør ellers være nok å bidra på jobb, og være hyggelig. Anonymkode: d3432...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:05 #19 Del Skrevet i går, 06:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av og til så må man bare være åpen. Feks: Jeg hadde psykisk syk ungdom som var innlagt. Når jeg har vært åpen om det, så skjønner alle hvorfor jeg ikke deltar på ulik, hvorfor jeg må gå fra jobb osv. Anonymkode: 37490...f2a Advarer sterkt mot dette. Hadde heller løyet faktisk. Spesielt til folk som allerede baksnakker! Anonymkode: 3f15b...5b8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:08 #20 Del Skrevet i går, 06:08 Huff, for et arbeidsmiljø! Noen mennesker ønsker å være svært private og det burde da vitterlig respekteres. Det er vel jobbutførelsen som betyr noe. Selv er jeg så inderlig lei av femtiåringen på jobb som har fått et nytt barn med en ung dame og legger ut alle detaljene om hvor utrolig smart denne ungen er og historier som skal dokumentere barnets "smarthet". Synes han burde fokusere på å overholde tidsfrister noe han ikke gjør, kommer seint og går tidlig. Folk, altså. Hev deg over dette nivået, ts. Anonymkode: 21648...9be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå