Gjest -eline- Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Noen som vet hva det produktet som man kan behandle utendørs treverk med slik at dette får en slik grå "eldingsfarge" heter? Sitter og skriver designbeskrivelse og hodet mitt står helt stille, jeg husker ikke hva det heter og ingen av de søkene jeg gjorde på google hjalp.
Gjest -eline- Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 (endret) ...fant ut selv, jeg må lære meg å søke skikkelig før jeg spør Jernvitrol heter det forresten. ..nå må jeg bare finne ut hva det heter på engelsk! Endret 8. mars 2006 av -eline-
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Nå trenger du strengt tatt ikke behandle treverket med noe for at det skal bli grått! Har du kvalitetspanel på veggene vil de godt tåle å stå til de blir grå naturlig uten å råtne. ellers kan det være greit å tenke på at du ikke nødvendigvis vil få den samme effekten av å bruke jernvitrol! Fargen kan godt bli annerleds, ofte med rustflekker..
Gjest -eline- Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Nå trenger du strengt tatt ikke behandle treverket med noe for at det skal bli grått! Har du kvalitetspanel på veggene vil de godt tåle å stå til de blir grå naturlig uten å råtne. ellers kan det være greit å tenke på at du ikke nødvendigvis vil få den samme effekten av å bruke jernvitrol! Fargen kan godt bli annerleds, ofte med rustflekker.. ← Jeg vet det, men siden dette er kun fiktivt (studerer interiørarkitektur) og lærerene mine insisterer på at jeg må finne ut hva det heter så tenker jeg at jeg går for det gitt... Men takk for info.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå