Gå til innhold

Behandling av utendørs panel

Fremhevede innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Noen som vet hva det produktet som man kan behandle utendørs treverk med slik at dette får en slik grå "eldingsfarge" heter?

Sitter og skriver designbeskrivelse og hodet mitt står helt stille, jeg husker ikke hva det heter og ingen av de søkene jeg gjorde på google hjalp.

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet (endret)

...fant ut selv, jeg må lære meg å søke skikkelig før jeg spør ;)

Jernvitrol heter det forresten. ..nå må jeg bare finne ut hva det heter på engelsk!

Endret av -eline-
Gjest gjest1
Skrevet

Nå trenger du strengt tatt ikke behandle treverket med noe for at det skal bli grått! Har du kvalitetspanel på veggene vil de godt tåle å stå til de blir grå naturlig uten å råtne. ellers kan det være greit å tenke på at du ikke nødvendigvis vil få den samme effekten av å bruke jernvitrol! Fargen kan godt bli annerleds, ofte med rustflekker..

Gjest -eline-
Skrevet
Nå trenger du strengt tatt ikke behandle treverket med noe for at det skal bli grått! Har du kvalitetspanel på veggene vil de godt tåle å stå til de blir grå naturlig uten å råtne. ellers kan det være greit å tenke på at du ikke nødvendigvis vil få den samme effekten av å bruke jernvitrol! Fargen kan godt bli annerleds, ofte med rustflekker..

Jeg vet det, men siden dette er kun fiktivt (studerer interiørarkitektur) og lærerene mine insisterer på at jeg må finne ut hva det heter så tenker jeg at jeg går for det gitt...

Men takk for info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...