Gå til innhold

Jeg har en monster pus.

Helene

Anbefalte innlegg

(Åh! Jeg trodde det var en svær fluffy katt som det var bilde av som jeg kunne bli 😍 over å se jeg 9791F09D-82A8-4852-AFF8-3EA59CADEE82.gif.ee0b59c7083f057047a59f22a56c16f9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hjelper det å ha bjelle på? Så hører fuglene katten?

Anonymkode: 353ff...b0d

da hører også rev den.... katter skal ikke ha bjelle på seg eller halsbånd generelt, de kan sette seg fast.

Anonymkode: d6955...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har en normal pus. Men å få 3 fugler inn på en dag er mye. Tror katten har funnet et reir. Har alltid visst at katten jaktet. Hun er et rovdyr. I sommer kom hun hjem med mus. 2 ganger var de levende. Hun skulle leke med dem. Jeg greide å fange disse musene.  Ønsker ikke mus i huset.  Fanget musene, slapp de ut i skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene skrev (43 minutter siden):

Jeg vet at jeg har en normal pus. Men å få 3 fugler inn på en dag er mye. Tror katten har funnet et reir. Har alltid visst at katten jaktet. Hun er et rovdyr. I sommer kom hun hjem med mus. 2 ganger var de levende. Hun skulle leke med dem. Jeg greide å fange disse musene.  Ønsker ikke mus i huset.  Fanget musene, slapp de ut i skogen. 

Før du slapp de løs, sjekket du hvor skadet de var?

Anonymkode: 1bf5b...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (På 13.2.2025 den 3.31):

Ene pusen kom hjem i sommer med  mus. Nå er det vinter. Pus kommer hjem med fugler. Dyrene  er døde når de kommer inn. Noén andre erfariger?

Jeg har også katt og mater fugler men har veldig lite problem. Det jeg gjør er å passe at ingen katt kan skjule seg i nærheten av fuglene. At det er åpent slik at fugler kan se katten komme. Det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...