AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:53 #21 Del Skrevet torsdag kl 07:53 Jeg har over 300 videoer. Og bilder. Mer enn nok bevis fra to års trakassering. Nå kjører han full bass igjen. Det er virkelig ikke mulig å få ro og jeg skjønner ikke at han selv klarer å være oppe døgnet rundt sånn. Anonymkode: 93afe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:02 #22 Del Skrevet torsdag kl 08:02 Hvorfor ikke flytte? Anonymkode: 6d849...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:13 #23 Del Skrevet torsdag kl 08:13 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har over 300 videoer. Og bilder. Mer enn nok bevis fra to års trakassering. Nå kjører han full bass igjen. Det er virkelig ikke mulig å få ro og jeg skjønner ikke at han selv klarer å være oppe døgnet rundt sånn. Anonymkode: 93afe...486 Men herlighet da anmelder du han for trakassering og psykisk vold. Sendt med alle bilder og videoer. Så ringer du politiet hver eneste gang han bråker eller oppfører seg over grensa. Ikke legg lokk på deg, fortell alt og at du føler deg truet slik at du ikke våger å konfrontere han selv. Hvis han drar inn mindreårige som er så fulle at de ikke klarer å gå selv ringer du umiddelbart og forteller det. Det er virkelig noe du skulle gjort uansett bråk eller ikke, tenk om det var din dater som ble dopet ned og naboene så en annen vei... Er du heldig ender det med at han blir bura inne og da har du det jo stille noen måneder iallfall. Anonymkode: 34c07...5f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:28 #24 Del Skrevet torsdag kl 08:28 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor ikke flytte? Anonymkode: 6d849...847 Hvorfor ikke få fred i sitt eget hjem? Anonymkode: 93afe...486 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:29 #25 Del Skrevet torsdag kl 08:29 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har over 300 videoer. Og bilder. Mer enn nok bevis fra to års trakassering. Nå kjører han full bass igjen. Det er virkelig ikke mulig å få ro og jeg skjønner ikke at han selv klarer å være oppe døgnet rundt sånn. Anonymkode: 93afe...486 Han klarer det fordi han ruser seg. Trenger ikke søvn da. Men det et jo flere i styret enn bare moren? Snakk med de andre naboene også. Så klager dere sammen. Legg fram bevis. Både til styret og politiet. Og vær forsiktig med konfrontasjon til en som ruser seg. Dem kan bli gal. Og moren er sikkert underdanig. Sønnen har helt sikkert makt over henne og hun gjør som han vil. Anonymkode: 0e0b7...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:41 #26 Del Skrevet torsdag kl 08:41 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han klarer det fordi han ruser seg. Trenger ikke søvn da. Men det et jo flere i styret enn bare moren? Snakk med de andre naboene også. Så klager dere sammen. Legg fram bevis. Både til styret og politiet. Og vær forsiktig med konfrontasjon til en som ruser seg. Dem kan bli gal. Og moren er sikkert underdanig. Sønnen har helt sikkert makt over henne og hun gjør som han vil. Anonymkode: 0e0b7...a91 Ja, han er klin gal. Barnet mitt tør ikke gå ut om vedkommende er utenfor boligen selv. Han er ufyselig mot oss begge. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:50 #27 Del Skrevet torsdag kl 08:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Moren eier. Det er selveierboliger. Er fine og ganske nye boliger, tomannsbolig og firemannsboliger… Så man skulle tro det skulle være ordentlig da de koster godt over 3 millioner. Anonymkode: 93afe...486 Dette er mitt verste mareritt ved å kjøpe hus tett på folk, plutselig bor det en amøbefamilie som dette vegg i vegg, uten boevne sammen med andre. Millioner ut vinduet. Anonymkode: 918b9...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:52 #28 Del Skrevet torsdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er mitt verste mareritt ved å kjøpe hus tett på folk, plutselig bor det en amøbefamilie som dette vegg i vegg, uten boevne sammen med andre. Millioner ut vinduet. Anonymkode: 918b9...d1e Nettopp! Og ba megleren spesifikt om et rolig område. Oh the ironi… Anonymkode: 93afe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:53 #29 Del Skrevet torsdag kl 08:53 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp! Og ba megleren spesifikt om et rolig område. Oh the ironi… Anonymkode: 93afe...486 Føler virkelig med deg, eneste rådet jeg har til deg er politi hver gang, og du kan si at vedkommende oppfører seg ruset og skremmende. Anonymkode: 918b9...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:09 #30 Del Skrevet torsdag kl 09:09 Det eneste du kan gjøre, er jo å kontakte politi og styre, igjen og igjen og igjen. Javel, så sitter mor i styret, men det sitter andre der også. Det er jo nesten enda bedre at hun sitter der når denne saken blir diskutert, og ikke bare går rundt uvitende om at hun/sønnen hennes er et problem. Du er vel ikke den eneste som klager heller. Ta det opp, om igjen og om igjen. Om det er 13 år gamle berusede jenter der, så må du i all fall ringe politiet. Og kanskje barnevernet. Doper han dem og har sex med dem, så er det lovbrudd. Å herje og bråke bare for å være jævlig, er vel også strengt tatt forbudt. Ring politiet, om igjen og om igjen. Allier deg med andre naboer, så flere ringer. Politiet har dessverre lite ressurser her til lands, men om de drar og stopper festen omtrent hver gang, kanskje til og med får ransakelsesordre og verdifullt dop eller hanker han inn for sex med mindreårig, så kan det være han tenker seg om. Han gir faen i folk rundt seg, gir faen i loven, men om de tar fra han verdifull narkotika, gir han bøter eller låser han inne, så var det plutselig ikke så kult å bryte loven likevel. Og dokumenter alt. Det kan bli sak av sånne ting. Jeg leste om noen i Stavanger som fikk erstatning, de delte tomannsbolig med samme typen og fikk ikke vite det ved kjøp, og man får jo heller ikke solgt når naboen er sånn. Jeg mener det endte med at bråkeren ble tvangsutflyttet, og pålagt å bo i skauen omtrent. Det var vel ikke helt ordlyden, men det var noe sånt som skjedde. Så det er presedens her. Men man burde ikke trenge loven engang, borettslaget kan kaste ut etter nok klager. Så klag, klag, klag. Anonymkode: 56ce7...3c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet torsdag kl 09:26 #31 Del Skrevet torsdag kl 09:26 Dette kan du ikke gi det på TS! Så klart kan du sende melding om natta når de er våkne og forstyrrer deg! Du ringer også politiet - spesielt om du mistenker at det er mindreårige jenter!!! RING HVER GANG! Kanskje du redder en ung jente fra overgrep! Hva sier de andre naboene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:39 #32 Del Skrevet torsdag kl 09:39 Sirah skrev (10 minutter siden): Dette kan du ikke gi det på TS! Så klart kan du sende melding om natta når de er våkne og forstyrrer deg! Du ringer også politiet - spesielt om du mistenker at det er mindreårige jenter!!! RING HVER GANG! Kanskje du redder en ung jente fra overgrep! Hva sier de andre naboene dine? De andre naboene rister på hodet over de der og har gitt meg opplysninger om hva han bedriver med - mye mer og alvorligere enn det jeg skriver her, men vil ikke utdype det mer men det er virkelig ille… Men bråk er det kun oss som er tilknyttet boligen som merker, de andre naboene bor på andre deler av tunet så de får ikke det bråket så tett på så de plages ikke. Anonymkode: 93afe...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:57 #33 Del Skrevet torsdag kl 09:57 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror han der bor hos mora til han blir tretti. Dessverre. Hender at mora som bor der reiser vekk en helg i ny og ne, hun har nevnt en hytte hun har, og da har han full fest med mindreårige jenter ca tretten år gamle, sim han sleper med seg inn som knapt kan å gå fordi de er så beruset. Det er så bråkete at har hatt to helt ødelagt somre nå hvor han har kjørt masse fester, bråk til klokka tolv om morgenen, og vi ikke engang kan sitte på balkongen uten at han roper og stønner og gjør seg til fra soveromsvinduet sitt for å sørge for at vi går inn igjen. Har klaget inn til styret som er partisk og tar deres del og hun har blitt vara i styret selv nå så er helt nytteløst. Har selv barn som har måtte både sett og høre det han bedriver med. Det er helt sykt det som foregår der. Anonymkode: 93afe...486 Jeg kan ikke skjønne at politiet ikke gjør noe? Her hadde politiet gjort noe for halvparten av det du beskriver. Og bryte natteroen er nok i seg selv, så sant det ikke er veldig travelt. Narkotika, mindreårige overstadig berusa som han sleper med seg? altså det med styret er jo klin kokos, still på styremøte selv. Er det bare deg som blir plaget av dette da? Uansett så høres det mest ut som en politisak. Vet du hvem disse 13 åringene er, og hvem foreldrene er? Anonymkode: 309b5...a0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet torsdag kl 10:00 #34 Del Skrevet torsdag kl 10:00 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De andre naboene rister på hodet over de der og har gitt meg opplysninger om hva han bedriver med - mye mer og alvorligere enn det jeg skriver her, men vil ikke utdype det mer men det er virkelig ille… Men bråk er det kun oss som er tilknyttet boligen som merker, de andre naboene bor på andre deler av tunet så de får ikke det bråket så tett på så de plages ikke. Anonymkode: 93afe...486 Kan dere gå sammen og anmelde? Bråket er en ting. Jeg forstår godt at det er grusomt å leve i, men det er jo heldigvis «bare» skikkelig skikkelig plagsomt. Men det andre du beskriver er jo helt forferdelig 🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:02 #35 Del Skrevet torsdag kl 10:02 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke skjønne at politiet ikke gjør noe? Her hadde politiet gjort noe for halvparten av det du beskriver. Og bryte natteroen er nok i seg selv, så sant det ikke er veldig travelt. Narkotika, mindreårige overstadig berusa som han sleper med seg? Politiet gjør ikke noe fordi TS ikke varsler dem. Politiet lukter ike slik av seg selv, men dmindre han er en kjenning de holder øye med, og da faktisk blir glade for det TS kan bidra med. Anonymkode: 34c07...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:29 #36 Del Skrevet torsdag kl 10:29 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg kan ikke skjønne at politiet ikke gjør noe? Her hadde politiet gjort noe for halvparten av det du beskriver. Og bryte natteroen er nok i seg selv, så sant det ikke er veldig travelt. Narkotika, mindreårige overstadig berusa som han sleper med seg? altså det med styret er jo klin kokos, still på styremøte selv. Er det bare deg som blir plaget av dette da? Uansett så høres det mest ut som en politisak. Vet du hvem disse 13 åringene er, og hvem foreldrene er? Anonymkode: 309b5...a0a Nei aner ikke hvem disse jentene er men de var veldig unge. Typ 13-14. Mulig de snakka med mora. Men det hjelper ikke å snakke med luft, jeg har klagd mye. Det går bare ikke inn, fordi det finnes null respekt og total hensynsløshet. F eks at han driver og slår i veggene og på vinduene våre, røsker i ytterdøra når han passerer. Kaster søppel og diverse ned på vår balkong og søppel i blomsterbedene. Anonymkode: 93afe...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:31 #37 Del Skrevet torsdag kl 10:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke få fred i sitt eget hjem? Anonymkode: 93afe...486 Jo, men det ser ikke ut som at det går! Med så sjuke naboer, det er som å tro på julenissen. Så frekk du er. Det høres ikke sunt ut å bo sånn, og når det blir trusler utenom hjemmet også, så man må jo ta vare på egen helse. Da er å flytte en løsning som jeg anser som den beste, var det så fælt at jeg spurte om hvorfor det ikke er alternativ?? Andre naboer har jo flyttet. Anonymkode: 6d849...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet torsdag kl 13:41 #38 Del Skrevet torsdag kl 13:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei aner ikke hvem disse jentene er men de var veldig unge. Typ 13-14. Mulig de snakka med mora. Men det hjelper ikke å snakke med luft, jeg har klagd mye. Det går bare ikke inn, fordi det finnes null respekt og total hensynsløshet. F eks at han driver og slår i veggene og på vinduene våre, røsker i ytterdøra når han passerer. Kaster søppel og diverse ned på vår balkong og søppel i blomsterbedene. Anonymkode: 93afe...486 Dokumenter alt og anmeld for trakassering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:56 #39 Del Skrevet torsdag kl 17:56 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo, men det ser ikke ut som at det går! Med så sjuke naboer, det er som å tro på julenissen. Så frekk du er. Det høres ikke sunt ut å bo sånn, og når det blir trusler utenom hjemmet også, så man må jo ta vare på egen helse. Da er å flytte en løsning som jeg anser som den beste, var det så fælt at jeg spurte om hvorfor det ikke er alternativ?? Andre naboer har jo flyttet. Anonymkode: 6d849...847 Hun får ikke solgt med en sånn nabo, eller hun vil få dårligere pris og tape masse på det. Det er også masse utgifter til megler og utgifter ved kjøp av ny leilighet. Det er ikke bare å flytte når man eier leiligheten. Pluss at hun har barn. Anonymkode: 687ae...24d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:42 #40 Del Skrevet torsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jo, men det ser ikke ut som at det går! Med så sjuke naboer, det er som å tro på julenissen. Så frekk du er. Det høres ikke sunt ut å bo sånn, og når det blir trusler utenom hjemmet også, så man må jo ta vare på egen helse. Da er å flytte en løsning som jeg anser som den beste, var det så fælt at jeg spurte om hvorfor det ikke er alternativ?? Andre naboer har jo flyttet. Anonymkode: 6d849...847 Men hvordan skal hun få flyttet- det er ikke bare bare å få solgt når grunnen er crazy naboer. Ingen vil jo kjøpe noe da, og kjøpet kan bli omgjort hvis nye naboer skjønner at de har blitt lurt. Man må oppgi ting man kjenner til ang bolig ved salg. Så du hjelper ikke til med dine enkle og urealistiske svar. Anonymkode: 4d88f...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå