AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:15 #1 Del Skrevet onsdag kl 21:15 F.eks. hvis man bor i en middels stor eller liten by? Hva tror dere? Anonymkode: f2a27...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet onsdag kl 21:17 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): F.eks. hvis man bor i en middels stor eller liten by? Hva tror dere? Anonymkode: f2a27...23b Kommer an på deg og hva du skriver. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 21:18 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): F.eks. hvis man bor i en middels stor eller liten by? Hva tror dere? Anonymkode: f2a27...23b Det er like stor sjangse for å bli gjenkjent på kvinneguiden som alle andre steder på nettet. Det kommer bare ann på hvor mye du utleverer deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:20 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:20 Relativt stor sjanse, mange utleverer seg veldig og jeg har selv kjent igjen et par stk. Anonymkode: e3f54...9ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:25 #5 Del Skrevet onsdag kl 21:25 Tenkt på det samme. Jeg merket at kjæresten min visste hva kvinneguiden var, så for alt jeg vet sitter han å svarer på mine innlegg her på KG 🤭 jeg vil ikke utlevere det til han. Anonymkode: 24794...5f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:31 #6 Del Skrevet onsdag kl 21:31 Jeg fant et innlegg jeg er sikker på omhandler min eks og hans nye kjæreste 😂 Tenkte bare at jeg var glad jeg kom meg kjapt unna 😂 Anonymkode: 9128a...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet onsdag kl 22:00 #7 Del Skrevet onsdag kl 22:00 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): F.eks. hvis man bor i en middels stor eller liten by? Hva tror dere? Anonymkode: f2a27...23b Det er jo et ansvar hver enkelt må ta, de fleste bør vite nå at man ikke bør utlevere alt for mye om seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:04 #8 Del Skrevet onsdag kl 22:04 Ja det er en sjangse. Om dere ikke har utlevert mye, ikke gjør det. Så fremt dere er redd for å bli gjenkjent, kan jo hende dere ikke er Anonymkode: d3f77...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:19 #9 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Ja absolutt. Jeg måtte lage et innlegg en gang med fare for å bli gjenkjent men akkurat det betød lite da svar på hvordan gjøre ting i en utfordrende situasjon veide tyngre. Å få flere innspill har av og til mer verdi. Anonymkode: 010c2...dad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:52 #10 Del Skrevet torsdag kl 11:52 Ingen stor sjanse når man lyver såpass som jeg gjør hvertfall. Anonymkode: c2871...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:56 #11 Del Skrevet torsdag kl 11:56 AnonymBruker skrev (14 timer siden): F.eks. hvis man bor i en middels stor eller liten by? Hva tror dere? Anonymkode: f2a27...23b Nei. Finnes 700.000 mennesker som kan også ha mye likt. Skal mye til. Da må du nesten oppgi navnet ditt osv eller adresse 😂 Anonymkode: 19bde...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:34 #12 Del Skrevet i går, 01:34 Det går an å skrive litt om på historien, slik at du ikke utleverer mennesker som lett blir gjenkjent utfra de særegne historiene om dem. Bruk hodet, tenk om det var deg selv du plutselig leste en historie om. Mennesker har en tendens til å legge på og trekke fra, alt ut fra hvordan de vil at de selv skal fremstå. Så ser jeg regelmessig kommentarer på innlegg som "Er det Erik??" "Er det Johannes han heter?" Da sitter det altså mennesker som tror at det handler om folk de kjenner, som om det ikke finnes massevis av lignende historier i Norges land. Attpå til slenger de ut konkrete navn som de mener TS skal bekrefte. Da er man ute på viddene. Leser ofte historier der jeg tenker at det kan være mennesker jeg vet hvem er, eller kjenner, men så må man altså ha i bakhodet at historien kan være omskrevet nettopp for ikke å bli gjenkjent. Dessuten spiller det veldig liten rolle om en dame jeg vet om skriver her om samlivsproblemene sine, jeg gjør selvsagt ikke noe nummer ut av det. Hvem av oss løper vel rundt på jobben eller til familie og legger ut om noe vi har lest om på KG. Blir i grunnen sjeldent snakket om, med mindre det er veldig relevante ting/saker. Noen liker å fortelle hva de jobber med, og det kan gi en pekepinn på hvem de er. Har gjenkjent noen på bakgrunn av det, men går ut fra at de er såpass oppegående at de ikke bryr seg om de blir gjenkjent, og at de derfor gjerne utleverer mer. Hva man utleverer om seg selv er ens eget valg, men det er noe helt annet å utlevere andre mennesker. Det skal vi tenke over. Anonymkode: 3532b...44a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:42 #13 Del Skrevet i går, 01:42 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei. Finnes 700.000 mennesker som kan også ha mye likt. Skal mye til. Da må du nesten oppgi navnet ditt osv eller adresse 😂 Anonymkode: 19bde...3bf Enig med dette ! Jeg tror at enkelte tror de kjenner igjen folk. Men så er det bare likheter . Anonymkode: d6cb7...075 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Tråden er ryddet for seksualiserende innhold og avsporing. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Sikkert noen som vet hvem jeg er, siden jeg har deltatt i en tråd der det er ganske enkelt å skjønne hvem jeg er. Selv om jeg kanskje synes det er litt flaut om noen gjenkjenner meg og leser innleggene mine mens de tenker at "jasså, så det mener hun altså", så har jeg vel i grunnen ikke skrevet noe jeg ikke kan stå for. Jeg har aldri utlevert noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #16 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det går an å skrive litt om på historien, slik at du ikke utleverer mennesker som lett blir gjenkjent utfra de særegne historiene om dem. Bruk hodet, tenk om det var deg selv du plutselig leste en historie om. Mennesker har en tendens til å legge på og trekke fra, alt ut fra hvordan de vil at de selv skal fremstå. Så ser jeg regelmessig kommentarer på innlegg som "Er det Erik??" "Er det Johannes han heter?" Da sitter det altså mennesker som tror at det handler om folk de kjenner, som om det ikke finnes massevis av lignende historier i Norges land. Attpå til slenger de ut konkrete navn som de mener TS skal bekrefte. Da er man ute på viddene. Leser ofte historier der jeg tenker at det kan være mennesker jeg vet hvem er, eller kjenner, men så må man altså ha i bakhodet at historien kan være omskrevet nettopp for ikke å bli gjenkjent. Dessuten spiller det veldig liten rolle om en dame jeg vet om skriver her om samlivsproblemene sine, jeg gjør selvsagt ikke noe nummer ut av det. Hvem av oss løper vel rundt på jobben eller til familie og legger ut om noe vi har lest om på KG. Blir i grunnen sjeldent snakket om, med mindre det er veldig relevante ting/saker. Noen liker å fortelle hva de jobber med, og det kan gi en pekepinn på hvem de er. Har gjenkjent noen på bakgrunn av det, men går ut fra at de er såpass oppegående at de ikke bryr seg om de blir gjenkjent, og at de derfor gjerne utleverer mer. Hva man utleverer om seg selv er ens eget valg, men det er noe helt annet å utlevere andre mennesker. Det skal vi tenke over. Anonymkode: 3532b...44a Jeg har lest innlegg jeg fint kunne ha skrevet selv og. Kan godt hende noen tror det er meg. Så veldig mange opplever en del like ting og. Anonymkode: bc4b1...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå