MiominMio Skrevet onsdag kl 19:19 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:19 Har fått forespørsel fra tenåringene at Pinsa er visst tingen nå. Googler og styrer på, men er jo mye å velge mellom. Noen som har en god oppskrift på både bunn og garnityr som dere vil dele? Forstår at deigen skal heve sånn 30 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 19:21 Det er jo bare pizza i en litt annen form… ikke noe mer eller mindre enn det😂 Anonymkode: 88f3a...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 19:22 Ikke bare heve i er døgn men du bør bruke rismel og soyamel i tillegg. Jeg følger oppskrift på youtube, ikke en fornorsket versjon av pinsa. Anonymkode: 2b197...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:22 #4 Del Skrevet onsdag kl 19:22 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo bare pizza i en litt annen form… ikke noe mer eller mindre enn det😂 Anonymkode: 88f3a...ef8 Eh, nei. Anonymkode: 2b197...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet onsdag kl 19:25 Forfatter #5 Del Skrevet onsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo bare pizza i en litt annen form… ikke noe mer eller mindre enn det😂 Anonymkode: 88f3a...ef8 Forstår at det er en slags combo mellom focaccia og pizza? Derfor jeg spør Veit ikke hva det er - bare tenåringene som er gira på det. Hva man ikke gjør for å samle ungdommen til måltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:29 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:29 Kan du ikke bare kjøpe ferdig bunn i butikken? Den er veldig god. Vi bruker å spise den med kremost, ost, sopp og bacon, men du kan variere akkurat som pizza. Den ferdige bunnen du kjøper i butikken er enkel å smøre ost på, så derfor velger jeg ofte smøreost fremfor tomatsaus. Anonymkode: 064c4...007 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:31 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:31 ferdig pinsa med pizzasaus, ost, skinke og champignon er himmelsk godt - og enkelt Anonymkode: 91b5d...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:39 #8 Del Skrevet onsdag kl 19:39 Jeg kjøper ferdig Pinsa i butikken, veldig godt som vanlig pizza med favorittfyll, ellers liker jeg veldig godt som "hvit pizza" med creme fraiche istedenfor tomatsaus, ost og spekeskinke, samt topper med ruccola etter den er ferdig. Anonymkode: 6acf2...68f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå