AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:04 #61 Del Skrevet torsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager, mente Algiers. Men tar gjerne en tur til Tangiers også! Anonymkode: 1be14...f0c Tangier. Veldig fin by, kan også nås på båttur fra det sørlige Spania Anonymkode: 64079...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:05 #62 Del Skrevet torsdag kl 16:05 Mine favoritter er Mexico (pga menneskene, gjestfriheten, maten, festlivet, flotte luksusresorts) Costa Rica (pga menneskene, verdens beste strender ved Stillehavet og karibiske hav, den laid backe livsstilen ved kysten, kule vulkaner, regnskog og mangfoldet i flora og fauna) Bolivia (fordi kulturen var så annerledes av alt annet jeg har opplevd, samt fantastisk natur: alt fra Andesfjellene, random varme kilder man kan bade i i fjellet, saltørken, regnskog, høytliggende innsjøer som f.eks Titicaca. Bylivet var så spesielt i alle byene jeg besøkte). Ser flere nevner Peru som kan sammenlignes litt med Ecuador og Bolivia pga Andesfjellene og at befolkningen i stor grad består av urfolk. Jeg hadde ikke like gode erfaringer i Peru som i Bolivia og Ecuador, synes mange var sure, særlig i Cusco. Men Machu Piccho var helt magisk! Argentina er også helt fantastisk. Særlig bylivet i Buenos Aires. Og fossefallene Iguazu må oppleves, særlig fra argentinsk side. Provinsen Jujuy med sandørken og fjell med ulike farger er fascinerende. Og Brasil... helt fantastisk! Anonymkode: f443b...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:28 #63 Del Skrevet torsdag kl 17:28 Hvis jeg må velge tre: 1. Australia 2. Maldivene 3. Sør-Italia Er også veldig glad i Singapore og Franske riviera. Anonymkode: 38a79...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #64 Del Skrevet i går, 07:17 Gentleman59 skrev (På 12.2.2025 den 21.53): Washington D.C. Washington D.C. Washington D.C. Dette er noe jeg også har vurdert, men da kun på grunn av National Air and Space Museum. Er det noe annet gøy der? Er det verdt å dra ens ærend til USA for D.C.? Jeg tenker på en tur til et par byen på østkysten, og har inkludert D.C. kun pga det museet, Anonymkode: 1be14...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:14 #65 Del Skrevet i går, 16:14 * New york ( upstate, Manhattan og Long Island) * Florida keys (spesielt islamorada) * Boston Anonymkode: 17737...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:26 #66 Del Skrevet i går, 16:26 Saudi-Arabia frister mer og mer. Anonymkode: 1be14...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:39 #67 Del Skrevet i går, 19:39 Safari i Afrika er min soleklare favoritt. Har vært litt forskjellige steder i Sør-Afrika, Botswana, Kenya og Tanzania. Det er helt fantastisk! 🦁🐘 Anonymkode: 42d9c...ab5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #68 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.2.2025 den 23.27): Skottland, Costa Rica, Mexico og Kina har vært mine favoritter. Drømmer om å reise tilbake til Mexico, stort land! Og så er jeg mer sugen på Karibia (har kun vært på Cuba). Jeg ønsker også å reise til Hellas og Balkan (aldri vært). Burma og Nepal står også høyt opp på lista. Anonymkode: 5f10d...394 Anonymkode: d8e74...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #69 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 13.2.2025 den 12.46): Så det er litt som å mellomlande på en flyplass og ha noen timer til overs? Anonymkode: 64079...b94 Bortsett fra at du kan booke (og betale en formue) for å svømme med eksotisk fisk - det er som å være i et akvarium. En katamarantur med snacks og god drikke. Fire-fem timer på en hvit sandstrand, med hengekøyer, og alt du kan tenke deg av fasiliteter. Og kommer tilbake til fint rom med balkong, all-inclusive god mat, og fine dining. Men autentisk Mexico, Belize, Honduras... Det er det ikke. Jeg snakker ikke ned noen reisemål, man reiser jo av ulike grunner, med ulike mål. Dette er ikke noe for meg, da jeg liker å oppleve det autentiske. Men syntes selvfølgelig det var en veldig behagelig uke. Anonymkode: 5af34...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #70 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 8.17): Dette er noe jeg også har vurdert, men da kun på grunn av National Air and Space Museum. Er det noe annet gøy der? Er det verdt å dra ens ærend til USA for D.C.? Jeg tenker på en tur til et par byen på østkysten, og har inkludert D.C. kun pga det museet, Anonymkode: 1be14...f0c Ikke meg du siterer. Men DC er også en av mine favoritter. Historien, museum, monumentene, bygningene. Alt du har lest om, sett i på film og i serier. Mye god mat, og fine områder. Og også noen veldig bra outlets, særlig sko. Jeg kunne lett brukt en uke der. Men pleier kombinere med noen dager i NY. Togforbindelsen er god, ca 4-5 timer mellom byene, eller lei en bil. Baltimore er også verdt en stopp. Anonymkode: 5af34...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #71 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Safari i Afrika er min soleklare favoritt. Har vært litt forskjellige steder i Sør-Afrika, Botswana, Kenya og Tanzania. Det er helt fantastisk! 🦁🐘 Anonymkode: 42d9c...ab5 Kunne du utdypet litt? Favoritter, kombinasjoner. Gjerne litt luksus, og autentiske opplevelser. Dette er noe jeg ikke har gjort, men som absolutt står på lista. Anonymkode: 5af34...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå