Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Hvor kan man kjøpe bånd og flagg til bilen? Skal dere binde bokser bak på bilen forresten?
Blueberry Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Flagg får du i de fleste gardin og leketøysbutikker fremover mot 17.mai. Vi kjøpte bånd til bilen på et gartneri som lager blomsterkranser til begravelser o.l.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Vi skal kjøre såpass langt fra kirken til festlokalet, så vi kommer ikke til å ha bokser etter bilen...
Gjest bolle Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Se på www.bryllupsbutikken.no under webshop - festartikler.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Flagg får du i de fleste gardin og leketøysbutikker fremover mot 17.mai. Vi kjøpte bånd til bilen på et gartneri som lager blomsterkranser til begravelser o.l. ← takk
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Se på www.bryllupsbutikken.no under webshop - festartikler. ← takk, men litt for dyrt der..
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det? ←
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det? ← aner ikke..
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det? ← Det har jeg trodd også. Har prøvd å informere alle om at jeg ønsker ballonger (Med "Just Married" på!) Men det kan jo like gjerne bli blikkbokser for alt jeg vet.
Gjest Epica ikke innl Skrevet 8. mars 2006 #11 Skrevet 8. mars 2006 Det har jeg trodd også. Har prøvd å informere alle om at jeg ønsker ballonger (Med "Just Married" på!) Men det kan jo like gjerne bli blikkbokser for alt jeg vet. ← Men når gjør de dette?
Susan Sto Helit Skrevet 8. mars 2006 #12 Skrevet 8. mars 2006 er vel vanlig at de sniker seg ut av kirken rett før brudeparet, eller hvertfall passer på å ordne det før man rekker å kjøre fra kirken. Det går gjerne litt tid der uansett?
Kara W Skrevet 8. mars 2006 #13 Skrevet 8. mars 2006 Men når gjør de dette? ← Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse. Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke. En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant. An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det. Om man ikke vil at noen skal finne på noe "tull" med bilen sin er det nok best å pynte den selv, før vielsen, og så håpe at folk lar den stå i fred.
Kara W Skrevet 8. mars 2006 #14 Skrevet 8. mars 2006 Men når gjør de dette? ← Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse. Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke. En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant. An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det. Om man ikke vil at noen skal finne på noe "tull" med bilen sin er det nok best å pynte den selv, før vielsen, og så håpe at folk lar den stå i fred.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #15 Skrevet 8. mars 2006 Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse. Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke. En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant. An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det. Om man ikke vil at noen skal finne på noe "tull" med bilen sin er det nok best å pynte den selv, før vielsen, og så håpe at folk lar den stå i fred. ← Ok Lurer på om noen egentlig vet om at det er vanlig å gjøre dette.. Jaja, får vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå