Gå til innhold

Kjøpe pynt til bilen, hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Hvor kan man kjøpe bånd og flagg til bilen?

Skal dere binde bokser bak på bilen forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flagg får du i de fleste gardin og leketøysbutikker fremover mot 17.mai.

Vi kjøpte bånd til bilen på et gartneri som lager blomsterkranser til begravelser o.l.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Vi skal kjøre såpass langt fra kirken til festlokalet, så vi kommer ikke til å ha bokser etter bilen...

Gjest bolle
Skrevet

Se på www.bryllupsbutikken.no under webshop - festartikler.

Gjest gjesta
Skrevet
Flagg får du i de fleste gardin og leketøysbutikker fremover mot 17.mai.

Vi kjøpte bånd til bilen på et gartneri som lager blomsterkranser til begravelser o.l.

takk ;)

Gjest gjesta
Skrevet
Se på www.bryllupsbutikken.no under webshop - festartikler.

takk, men litt for dyrt der.. ;)

Gjest Gjest_Nuwanda_*
Skrevet

Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det?

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er vel ikke brudeparet som skal binde bokser bak på bilen? Det er vel opp til gjestene om de ønsker å gjøre det?

:Nikke:

Gjest gjesta
Skrevet

aner ikke..

Skrevet

Det har jeg trodd også. Har prøvd å informere alle om at jeg ønsker ballonger (Med "Just Married" på!) Men det kan jo like gjerne bli blikkbokser for alt jeg vet.

Gjest Epica ikke innl
Skrevet
Det har jeg trodd også. Har prøvd å informere alle om at jeg ønsker ballonger (Med "Just Married" på!) Men det kan jo like gjerne bli blikkbokser for alt jeg vet.

Men når gjør de dette?

Skrevet

er vel vanlig at de sniker seg ut av kirken rett før brudeparet, eller hvertfall passer på å ordne det før man rekker å kjøre fra kirken. Det går gjerne litt tid der uansett?

Skrevet
Men når gjør de dette?

Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse. Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke. En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant. An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det.

Om man ikke vil at noen skal finne på noe "tull" med bilen sin er det nok best å pynte den selv, før vielsen, og så håpe at folk lar den stå i fred.

Skrevet
Men når gjør de dette?

Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse. Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke. En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant. An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det.

Om man ikke vil at noen skal finne på noe "tull" med bilen sin er det nok best å pynte den selv, før vielsen, og så håpe at folk lar den stå i fred.

Gjest gjesta
Skrevet
Så vidt jeg vet gjøres dette under selve vielsen, slik at brudeparret kommer ut og får seg en overraskelse.  Hvordan dette gjøres praktisk, vet jeg ikke.  En ting jeg kan tenkte meg er at noen sniker seg ut litt tidelig for å ordne det, men dette er jo ikke videre elegant.  An annen ting kunne vært at forlover finner noen venner (som ikke er invitert i bryllupet) og ber dem ordne det.

Ok ;)

Lurer på om noen egentlig vet om at det er vanlig å gjøre dette.. ;)

Jaja, får vente å se... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...