AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:57 #1 Del Skrevet onsdag kl 15:57 Jeg fikk en rar melding av en tenåringsjente i familien midt på natta, helt ut av det blå ,bilde av en gepard som har et hyenehode i munnen, dette er en jente jeg har en familiær inngift relasjon til, men som ikke jeg treffer mer enn et par ganger i året, jeg vet hun ikke går på skolen og har hatt ganske fri oppdragelse…. Hun har også ringt å truet enkelte familie medlemmer tidligere… Hvordan hadde dere tolket dette ??? Anonymkode: 6440d...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet onsdag kl 16:03 #2 Del Skrevet onsdag kl 16:03 Hadde tolket det som at hun var glad i dyr og muligens så på ett program om dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:03 #3 Del Skrevet onsdag kl 16:03 Hadde tenkt den var feilsendt og sendt et spørsmålstegn tilbake. Anonymkode: a7951...474 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:21 #4 Del Skrevet onsdag kl 16:21 Hun har hatt truende oppførsel til familie medlemmer tidligere, bl.a. ripe opp bil med skrujern, stikke kniv i dekka har heldigvis ikke skjedd ennå Anonymkode: 6440d...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:27 #5 Del Skrevet onsdag kl 16:27 Betyr vel at du hyenehodet og hun er geparden. At du er byttet hennes. Det er vel slik jeg hadde tolket. Hadde bare sendt tilbake latter emoji. Anonymkode: b9523...aa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet onsdag kl 16:28 #6 Del Skrevet onsdag kl 16:28 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun har hatt truende oppførsel til familie medlemmer tidligere, bl.a. ripe opp bil med skrujern, stikke kniv i dekka har heldigvis ikke skjedd ennå Anonymkode: 6440d...4ac Har hun gjort det eller truet med det? Gitt historikken her tenker jeg bildet er sendt med intensjon, ellers tenker jeg slike ting kan bli sendt feil mens man ligger og trykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet onsdag kl 16:34 #7 Del Skrevet onsdag kl 16:34 Bare ignore og blokkere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:54 #8 Del Skrevet onsdag kl 16:54 Bacteria skrev (22 minutter siden): Har hun gjort det eller truet med det? Gitt historikken her tenker jeg bildet er sendt med intensjon, ellers tenker jeg slike ting kan bli sendt feil mens man ligger og trykker. Jeg tolker dette som «jeg skal bite hodet av deg» og tror det var ment til å skremme neppe feilsendt, dette er ei som har sin historikk med forskjellige saker å ikke ei jeg ønsker å møte på i mørket Anonymkode: 6440d...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:38 #9 Del Skrevet onsdag kl 17:38 Spiller nok ikke mye rolle da de under 18 år kan gjøre som de vil og det er vanskelig å si om det er en trussel eller en melding for morsomt. Anonymkode: 5396f...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:56 #10 Del Skrevet onsdag kl 17:56 Er hun 13 og ikke går på skole, har hun store problemer i livet, og den meldingen betyr ikke noe annet enn det. Er hun 15-19 og ikke går på skole, var hun sikkert full/rusa, og har sikkert noen problemer i livet. Den meldingen skal dikkert ikke tolkes, men bare svar og spør henne? «Hei, hyggelig å høre fra deg. Betyr dette noe?» Anonymkode: 9808a...081 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:00 #11 Del Skrevet onsdag kl 18:00 Sikkert feilsendt. Anonymkode: f9f61...33c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:01 #12 Del Skrevet onsdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Spiller nok ikke mye rolle da de under 18 år kan gjøre som de vil og det er vanskelig å si om det er en trussel eller en melding for morsomt. Anonymkode: 5396f...2f2 Kjenner du ikke til kriminell lavalder? Anonymkode: 3d949...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet onsdag kl 18:05 #13 Del Skrevet onsdag kl 18:05 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Spiller nok ikke mye rolle da de under 18 år kan gjøre som de vil og det er vanskelig å si om det er en trussel eller en melding for morsomt. Anonymkode: 5396f...2f2 Jeg hadde tolket det som trussel og snakket med henne og evt. foreldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:06 #14 Del Skrevet onsdag kl 18:06 Hvorfor spør du egentlig? Anonymkode: a7951...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet onsdag kl 18:09 #15 Del Skrevet onsdag kl 18:09 Tror jeg bare ville svar noe sånt som dette, jeg: "Hei! Denne tror jeg du sendte feil? Håper alt er bra med deg " Da blir det ingen sak av det, og hun slipper å tape ansikt. Om hun fortsetter å sende sånt, blir det selvsagt noe annet, men i dette ene tilfellet ville jeg tvilen komme henne til gode. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet i går, 05:13 #16 Del Skrevet i går, 05:13 to like tråder slått sammen. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #17 Del Skrevet i går, 09:07 Jeg ville tolket det som en trussel. Anonymkode: ad01f...fd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #18 Del Skrevet i går, 13:56 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville tolket det som en trussel. Anonymkode: ad01f...fd1 Det er det jeg tolker der som også Anonymkode: 4c692...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #19 Del Skrevet i går, 14:01 Hadde tatt kontakt med foreldrene for å melde bekymring. Anonymkode: c0a24...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:14 #20 Del Skrevet i går, 14:14 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde tatt kontakt med foreldrene for å melde bekymring. Anonymkode: c0a24...149 Hennes far har hatt en truende oppførsel mot andre familiemedlemmer også, så jeg er usikker på om det er så lurt, de har også våpen tilgjengelig Anonymkode: 4c692...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå