AnonymBruker Skrevet 12. februar #1 Del Skrevet 12. februar Gynekolog skrev ut Letrozol til meg i dag. Han ville ikke gi meg eggløsningssprøyte, mente jeg måtte prøve en stund før det var aktuelt. Ble satt på enkel dose. Etter 6 mnd skulle jeg komme tilbake noen dager før eggløsning og da ved modnet folikkel skulle jeg får eggløsningssprøyte / satt på dobbel dose. Burde jeg be om vurdering et annet sted? Eller doble dosen for å være mer sikker på eggløsning? Anonymkode: 7a477...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Enkel dose funket for meg. Ikke sikkert dobbel dose fungerer bedre for deg. Følg legens råd. Letrozol funker hovedsaklig kun for dem som har hormonelle årsaker til at eggløsning ikke skjer/ er uregelmessig. Anonymkode: 8728a...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12. februar #3 Del Skrevet 12. februar Du må bare prøve deg frem... sprøyten hjelpe ikke om du ikke har modne egg. Jeg brukte 8 mnd med nr 1 og 9 med nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå