AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #1 Skrevet 11. februar 2025 Satte inn spiral for 1 uke siden. Har de siste dagene vært øm, stiv i ryggen. Dette er ikke noe jeg vanligvis har plager med. Flere som fikk det og hvor lang tid før det gikk over? Anonymkode: d6c26...bb8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #2 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Satte inn spiral for 1 uke siden. Har de siste dagene vært øm, stiv i ryggen. Dette er ikke noe jeg vanligvis har plager med. Flere som fikk det og hvor lang tid før det gikk over? Anonymkode: d6c26...bb8 Jeg fikk også vondt i rygg og bekken. Har hyper mobile ledd. Så regnet med at det var derfor jeg ble litt «skranglete» , at hormon tilførsel forårsaker dette. Tok vel et par uker før jeg ble bedre. Anonymkode: 39e99...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #3 Skrevet 11. februar 2025 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg fikk også vondt i rygg og bekken. Har hyper mobile ledd. Så regnet med at det var derfor jeg ble litt «skranglete» , at hormon tilførsel forårsaker dette. Tok vel et par uker før jeg ble bedre. Anonymkode: 39e99...ef4 Ok. Takk for svar. Håper det gir seg snart. Har også fått litt kviser, men det kan jeg leve med om det ikke blir så veldig mange. Ts Anonymkode: d6c26...bb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå