Gå til innhold

Vondt i ryggen av spiral


Fremhevede innlegg

Skrevet

Satte inn spiral for 1 uke siden. Har de siste dagene vært øm, stiv i ryggen. Dette er ikke noe jeg vanligvis har plager med. Flere som fikk det og hvor lang tid før det gikk over?

Anonymkode: d6c26...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Satte inn spiral for 1 uke siden. Har de siste dagene vært øm, stiv i ryggen. Dette er ikke noe jeg vanligvis har plager med. Flere som fikk det og hvor lang tid før det gikk over?

Anonymkode: d6c26...bb8

Jeg fikk også vondt i rygg og bekken. Har hyper mobile ledd. Så regnet med at det var derfor jeg ble litt «skranglete» , at hormon tilførsel forårsaker dette. Tok vel et par uker før jeg ble bedre. 

Anonymkode: 39e99...ef4

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg fikk også vondt i rygg og bekken. Har hyper mobile ledd. Så regnet med at det var derfor jeg ble litt «skranglete» , at hormon tilførsel forårsaker dette. Tok vel et par uker før jeg ble bedre. 

Anonymkode: 39e99...ef4

Ok. Takk for svar. Håper det gir seg snart. Har også fått litt kviser, men det kan jeg leve med om det ikke blir så veldig mange. 

 

Ts

Anonymkode: d6c26...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...