AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:47 #1 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet tirsdag kl 19:58 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Det er stor forskjell på hvor godt man passer sammen seksuelt. Det har ikke noe med at HUN er god eller dårlig å gjøre. Man er to om det 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:04 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Veldig Anonymkode: 702ed...495 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:04 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 Kjemi har alt å si. Noen ganger er den knall og andre ganger er den rævva. Anonymkode: f1690...0f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:06 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:06 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Ja, veldig. Like stor variasjon som det er med menn vil jeg anta Anonymkode: 7c609...4dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:13 #6 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 Erfarenmann skrev (8 minutter siden): Det er stor forskjell på hvor godt man passer sammen seksuelt. Det har ikke noe med at HUN er god eller dårlig å gjøre. Man er to om det Tja, sannhet med store modifikasjoner. Å være god i sengen handler mye om hvor mye innsats en legger i å tilfredstille partneren, og hvor god en er på å tolke signaler og evnen til å kommunisere om sex og å ha et ønske om at denne kommunikasjonen skal føre sexen når nye høyder. Har en ikke noe av dette, så vil jeg påstå at en umulig kan være veldig god i sengen Anonymkode: 7c609...4dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:14 #7 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Erfarenmann skrev (8 minutter siden): Det er stor forskjell på hvor godt man passer sammen seksuelt. Det har ikke noe med at HUN er god eller dårlig å gjøre. Man er to om det Veeel.. ja, det er forskjell på om man passer sammen. Det pussige er at noen man virkelig klaffer med generelt, kan man oppleve å ikke klaffe med seksuelt. Og personer man kanskje ikke matcher på så mye ellers kan man ha overraskende sex med. Men, og dette gjelder nok uavhengig av kjønn, en partner som ikke er tilstede, ikke kommuniserer, initiativløs og generelt passiv er vel ikke noen man treffer om igjen. Så ja, det er stor forskjell, som en annen sier; sikkert like stor variasjon som blant menn. Og noe kommer an på en selv og hvor godt man klaffer sammen. Anonymkode: ec250...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:16 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Er overraskende stor forskjell mellom kvinner. Noen byr på seg seg og kroppen sin mer enn andre. Noen er potetsekker, mens andre er helt med - der mange er noe midt i mellom. Noen har stram vagina, andre hulere. Noen er skikkelig våt og kåt, andre ikke. Noen lukter tiltrekkende, andre ikke. Kvinner har forskjellige forventninger til mannen og sexakten, og temperamenter som smitter på utstrålingen. Deretter går ting på kjemi, kommunikasjon, humør, seksuelle preferanser, stemning og så klart omgivelsene og inngangen til sexen. Alt påvirker alt. Ellers kan det være greit å minne seg selv på om at man alltid er to om å ha sex. Man har begge ansvar for at sexen skal bli god, og jeg rister på hodet når jeg hører andre klager på at de har opplevd noen som er dårlig i senga. De aller fleste ønsker å være bra, så når det ikke fungerer så ligger det som oftest på begge - eller alt mellom dem. Anonymkode: b4731...a9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet tirsdag kl 22:09 #9 Del Skrevet tirsdag kl 22:09 Erfarenmann skrev (2 timer siden): Det er stor forskjell på hvor godt man passer sammen seksuelt. Det har ikke noe med at HUN er god eller dårlig å gjøre. Man er to om det Sex er både en individuell ferdighet og et samspill. Hans og hennes ferdigheter er absolutt en greie. Det er både menn og kvinner som er dårlige (har lite kunnskap, har få ferdigheter, har få talenter, lav interesse) til "å gjøre sex". Det er ingenting som vi mennesker er naturlig like gode på, selv ikke engang pusting eller bare sitte stille på en stol, så hvorfor skulle sex være noe anerledes? Det vitses jo mye om at menn ikke finner klitoris og det er nok veldig mye sant i det. Eller tror mekanisk puling er gullstandard. Vi er alle enige i at DET viser dårlige ferdigheter i senga. Så om menn kan være dårlige i senga, er det jo veldig sannsynlig at kvinner også kan være like dårlige. Men sex handler også å gjøre noe sammen, så hvordan passer og utfyller hverandre (=kjemi) er OGSÅ en greie. Begge deler påvirker hvordan sexen blir og oppleves. Rent objektivt er ferdigheter veldig viktig, men jeg tror kjemien avgjør mer om hvordan det oppleves i praksis. Man kan altså være dritgod i senga, men har man ikke seksuell kjemi blir det 'helt greit lizzom'. Man kan også være en kløne i senga, men så lenge man har kjemi blir det likevel en god opplevelse. (... og så kan man både være en kløne OG ha dårlig kjemi ... og da får man gode historier å dele med andre til skrekk og advarsel 😛 ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:14 #10 Del Skrevet tirsdag kl 22:14 Alle har jo ikke like mye lyst på den sexen. Samspill, attraksjon, humør, trygghet. Alt henger jo sammen. Og fysiske ting, som om lemmene passer godt. Anonymkode: 3cc58...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet tirsdag kl 22:46 #11 Del Skrevet tirsdag kl 22:46 Det er vel størst forskjell på hvor god en kvinne får deg til å føle deg i senga. Hvis hun får meg til å føle meg bra, blir sexen også god. Når det er sagt, er det jo litt ulikt hvis aktive kvinner er i senga - men ofte er jo mannen aller mest aktiv. Så hvis sexen har vært skikkelig ræva, er det jeg selv som skal ha skylda, tenker nå jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 04:39 #12 Del Skrevet onsdag kl 04:39 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Ja. Erfarenmann skrev (8 timer siden): Det er stor forskjell på hvor godt man passer sammen seksuelt. Det har ikke noe med at HUN er god eller dårlig å gjøre. Man er to om det Jeg vil være helt enig med deg, og klarer det nesten. Det er ingen tvil om at seksuell kjemi og gjensidig tenning er det viktigste. Jeg vil legge til at forhold hvor man opprettholder den gjensidige seksuelle tenningen er fantastiske. Så er det noe med de rent tekniske skillsene. Har man gjort det mye, blir man dyktig. Dette gjelder selvsagt også om man har gjort det mye i ett monogamt forhold, men har man gjort det med mange så får man selvsagt en mer mangfoldig variasjon og inspirasjon. Jeg er sikkert subjektiv siden jeg liker at kvinner er like seksuelt promiskuøse som meg selv, men dette er uansett min mening basert på mine erfaringer. For ordens skyld: Jeg tar det for gitt at jeg blir vurdert på samme måte, og jeg mener på ingen måte at kvaliteten på sexen er hennes ansvar noe mer enn mitt ansvar. Endret onsdag kl 04:41 av Snok1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet onsdag kl 06:25 #13 Del Skrevet onsdag kl 06:25 Veldig stor forskjell slik som det er med det meste. Både hvor godt man klaffer, motpartens erfarenhet, trygghet etc. Har hatt utrolig sex med noen jeg ikke har klaffet eller passet med, og dårlig sex med damer jeg har klaffet perfekt med ellers. Har vært med kvinner som var helt blanke når det kom til sex og nærmest bare lå og ventet på å bli ferdig til kvinner som har lært meg ting jeg ikke ante eller kunne. Finnes alle nyanser, og selvfølgelig noen er så stramme og treffer så godt fysisk at man knapt klarer å holde igjen, mens andre er det så miss match at man knapt kjenner noe og må styre på lenge for å komme noen vei. Finnes uendelig mange variasjoner, og ikke minst kan jo sex være så mangt. Fra den mest intime elskoven til kjappis eller mer å gjøre for å gjøre. Slik er det i forhold også av og til, god tid til sex og kos, andre ganger skynte seg før man skal rekke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet onsdag kl 07:03 #14 Del Skrevet onsdag kl 07:03 Snok1 skrev (2 timer siden): Jeg tar det for gitt at jeg blir vurdert på samme måte, og jeg mener på ingen måte at kvaliteten på sexen er hennes ansvar noe mer enn mitt ansvar. Det var da enda godt. Det er akkurat dette som er mitt poeng med å svare på TS sitt ganske håpløse spørsmål. En kvinne som oppfattes dårlig av en mann kan oppfattes som kjempebra av den neste. Kanskje er hun objektivt sett "bedre" også med nestemann, fordi nestemann selv er bedre mot henne - altså gir mer av det hun trenger - derfor gir hun mer tilbake, nærmest uten å tenke over det. MAN ER TO OM DET. Ferdig snakka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 07:07 #15 Del Skrevet onsdag kl 07:07 Erfarenmann skrev (3 minutter siden): Det var da enda godt. Det er akkurat dette som er mitt poeng med å svare på TS sitt ganske håpløse spørsmål. En kvinne som oppfattes dårlig av en mann kan oppfattes som kjempebra av den neste. Helt åpenbart. Det slo meg på slutten at jeg nok måtte spesifisere dette, selv om det for meg er selvsagt og implisitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet onsdag kl 19:07 #16 Del Skrevet onsdag kl 19:07 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Ja. Svært stor forskjell. Og for min del handler det vel så mye om iboende seksuelle egenskaper som tillærte ferdigheter. Det går overhodet ikke an for "alle" å bli like bra, samme hvor mye ferdigheter og erfaring de har. Akkurat like lite som noen på 1.50 kan lære seg å bli 1.80, eller vice versa. Endret onsdag kl 19:14 av Resignert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #17 Del Skrevet onsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Det er stor forskjell på hvor godt vi matcher i senga og hvor aktiv hun er. Du har de man overhodet ikke matcher med og da blir sexen dårlig samme hvor mye innsatsen er. De dårligste kvinnene er de som er passive og som ikke gir noe tilbake. Dessverre er det en god del av de, noe under halvparten vil jeg si. De beste kvinnene er de som tenner på å være aktive og tenner på å gjøre partneren sin kåt. Det er som natt og dag med de passive som bare venter på at han skal gjøre de kåt, 100% av gangene. Har ligget med 3sifret antall kvinner. Anonymkode: f3d77...f3b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:17 #18 Del Skrevet onsdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er stor forskjell på hvor godt vi matcher i senga og hvor aktiv hun er. Du har de man overhodet ikke matcher med og da blir sexen dårlig samme hvor mye innsatsen er. De dårligste kvinnene er de som er passive og som ikke gir noe tilbake. Dessverre er det en god del av de, noe under halvparten vil jeg si. De beste kvinnene er de som tenner på å være aktive og tenner på å gjøre partneren sin kåt. Det er som natt og dag med de passive som bare venter på at han skal gjøre de kåt, 100% av gangene. Har ligget med 3sifret antall kvinner. Anonymkode: f3d77...f3b De er passive fordi de ikke føler noe. Men det regner jeg med du vet? De er jo ikke permanent dårlige med alle, så fremt de ikke finner noe sexuell lyst med noen. Men jeg tror ikke noen egentlig er dårlige i senga, de må bare finne sin lyst. Anonymkode: 3cc58...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet i går, 11:09 #19 Del Skrevet i går, 11:09 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 20.47): Er det stor forskjell på hvor god en kvinne er i senga? Anonymkode: 585e7...64a Jeg har ikke hat mange men n del. Ja alle damer er for meg forskjellige. men faktisk jeg har likt alle både yngre og eldre har sin sjarm. og fint med variasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå