AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #1 Skrevet 11. februar 2025 Hei! I det siste har jeg opplevd noen ufrivillige rykninger når jeg er stresset, samtidig som jeg plutselig kan plystre uten at jeg prøver på det. Det føles nesten som en slags tics, og jeg lurer på om noen andre har opplevd noe lignende? Jeg har generelt en del spenning i kroppen, og dette ser ut til å skje når jeg er ekstra anspent. Samtidig merker jeg ikke alltid selv at jeg er stresset, men jeg har nok ikke helt kommet meg etter utbrentheten som slo ut sommeren 2023. Er det vanlig at noe som minner om tics kan oppstå ved stress? Anonymkode: 32bf2...de5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #2 Skrevet 11. februar 2025 Ja, både stress og angst kan trigge tics. Magnesium og b12 er vel noe som også kan mangle ved tics, som også kan gi angst hvis man har for lite. Anonymkode: bdd43...9e3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2025 #3 Skrevet 11. februar 2025 Ja , mange får.mer tics ved stress, ivrig,glad,spent osv Anonymkode: a3e82...f02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå