AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #41 Del Skrevet i går, 11:09 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Salt chips uansett billigmerke (smaker saltere tross samme mengde salt?) Anonymkode: c311c...a49 Salt chips i Remas billigmerke er laget av Maarud, og fremstår helt identisk med slik Maarud salt potetgull var på 90-tallet. Ser ingen grunn til å kjøpe noe annet merke, om jeg skal ha enkelt salt potetgull. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kaster meg med på Xtra hvitløksbaguetter, disse er favoritt hos oss også. Men ikke de billige fra Rema. Anonymkode: c01b9...b81 Vi foretrekker de billige fra Rema. Men billige uansett merke er uansett bedre enn de dyrere merkevarene når det gjelder hvitløksbaguetter. Anonymkode: 59235...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:27 #42 Del Skrevet i går, 11:27 newman01 skrev (3 timer siden): Det koster 59kr for en 4-pack med ColaX. PepsiMax koster nå 79 for en 6-pack. Så påstanden om at ColaX er billigere er ikke nødvendigvis helt korrekt. Det hender også at det koster 109 for en 8-pack, som også er billigere Hovedpoenget mitt var vel at Cola X smaker bedre enn Pepsi Max. Burde kanskje presisert det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23 timer siden #43 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å sammenligne ett fullpris produkt med ett tilbudsprodukt blir ganske feil.... Det koster 93 kr på meny for 4 pepsi max, 99,- på Joker... Skal du sammenligne priser må du se på fullpris mot fullpris, eller tilbud mot tilbud... Anonymkode: d2e16...479 Vel, om Rema1000 har fast kampanje med 4-pack for 59 er det billigere enn å kjøpe fire løse flasker, så det kan jo anses som tilbud. Nå har jeg aldri sett Rema1000 ha de på "tilbud", så skal man da aldri sammenligne priser da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22 timer siden #44 Del Skrevet 22 timer siden Sursild fra first price er ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 20 timer siden #45 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): La Rive Her Choice er vel den som skal være kopien til Armanis My Way? Vet du hvilken dyr parfyme In Woman eventuelt skal etterligne? (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 Armani si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #46 Del Skrevet 20 timer siden Rema 1000 bleier! Har opplevd lekkasjer med libero, men aldri med rema 1000. Og rema 1000 tacolefser. Sausen er også god. Anonymkode: abddf...2e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20 timer siden #47 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og grans cola x fremfor Pepsi Max og cola zero! Det er 1000 ganger bedre og mye billigere. Anonymkode: 67cdb...deb Pepsi Max er ille nok, men fake cola, Asina etc er bare av verste skuffe. Min eks kjøpte alltid det. Han fikk ha det for seg selv 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 20 timer siden #48 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 Skal være La Rive Vintage Flowers, men ser ikke ut til at den er å få tak i her til lands enda 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #49 Del Skrevet 19 timer siden Rema sine tortillalefser er de som likes best her i huset! Anonymkode: 1044b...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 19 timer siden #50 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette var en super idé! Kommer definitivt til å følge denne tråden Ble litt nysgjerrig på dette med ullvaskemiddel. Har ikke sett den tråden. Hva er greia? Anonymkode: 8e68d...2b0 Det er at ullvaskemidler fra andre enn Milo er bedre eller like gode. Jeg bruker den fra Unik, og er fornøyd med den. Ellers har Europris en som også fungerer bra! https://forum.kvinneguiden.no/topic/1824015-billigvarianter-av-ullvaskemiddel/#comment-35641185 Jeg liker godt brusen til Coop Extra, spesielt Sprite og Cola. De koster kr 24,- for 2 stk. Bedre enn originalene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #51 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): La Rive Her Choice er vel den som skal være kopien til Armanis My Way? Vet du hvilken dyr parfyme In Woman eventuelt skal etterligne? (Skulle forresten ønske det fantes en rimeligere kopi av Gucci Flora Gorgeous Gardenia..hvis noen vet om en som ligner mye, fra La Rive eller annen produsent, rop gjerne ut!) Anonymkode: 8a40e...aa3 In woman skal være dupe for Si fra Georgio Armani Anonymkode: c01b9...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå