Engel Skrevet onsdag kl 12:50 #41 Del Skrevet onsdag kl 12:50 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ikke alle menn tenner på kink. For meg vil en dame som sier at hun ikke liker kos være et tegn på at hun er prippen og lite fysisk av seg - enten hun tolker det som stryking på arm eller sex. Jeg vil heller bruke tid på damer som er lovende. Anonymkode: ab376...398 Det handler om måten man spør på, man får svar i forhold til det. Det er mange andre måter å finne ut om man er kompatibel på det området enn å slenge ut en sånn setning som en av de første, de aller fleste kvinner har erfart at en sånn melding etterfølges av ren sex-fiksering fra mannen. Og sånne menn er det ingen som ønsker å inngå et forhold med. Sosial kompetanse er viktig om du skal nå fram til noen som har litt mer mellom øra i alle fall. Men igjen kommer det an på hva du ser etter. Men du vil gå glipp av mange kvinner med høy sexlyst ved å lire av deg noe sånt, ikke bare de som er lite fysiske av seg. Vi har ikke lav sexlyst selv om vi ikke ønsker griseprat med fremmede menn. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:54 #42 Del Skrevet onsdag kl 12:54 Irak skrev (18 timer siden): Det er et relevant spørsmål. Finnes mennesker som ikke liker kos, eller ikke er så opptatt av det. Det hadde ikke vært noe for meg. Jeg er en skikkelig kosejente 💕😂 Det er jo ikke kos de spør etter, men om du er åpen for å ligge med dem.. Kos uteblir som regel alltid fra de karene der om jeg skal tro på hva folk som går på limpinnen sier.. Anonymkode: 6c9b8...d61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 12:57 #43 Del Skrevet onsdag kl 12:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke kos de spør etter, men om du er åpen for å ligge med dem.. Kos uteblir som regel alltid fra de karene der om jeg skal tro på hva folk som går på limpinnen sier.. Anonymkode: 6c9b8...d61 Jeg er ikke åpen for å ligge med noen utenom en fast partner... Da får man bare spørre etter presiseringer. Er jeg usikker på hva som menes så gjør jeg det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:09 #44 Del Skrevet onsdag kl 13:09 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ok. Kverulanter er ikke et godt tegn for oss som setter pris på hyggelige damer så da er det kanskje like greit at det aldri blir oss to? Anonymkode: ab376...398 Som du ser av tråden, liker damer stort sett ikke å bli stilt spørsmål på måten du gjør - selv ikke de av oss som er ærlig på at vi virkelig elsker både kroppskontakt og sex. Det finnes bedre måter å få svar på det man lurer på. Anonymkode: 83b3b...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:38 #45 Del Skrevet onsdag kl 20:38 Et helt kurant spørsmål, som også er velegnet for å sile ut maktkamp-kjerringer som skal gjøre sex i et forhold til noe problematisk og konfliktfylt fra første øyeblikk. Svar ja eller nei. Anonymkode: e3e95...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:50 #46 Del Skrevet onsdag kl 20:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et helt kurant spørsmål, som også er velegnet for å sile ut maktkamp-kjerringer som skal gjøre sex i et forhold til noe problematisk og konfliktfylt fra første øyeblikk. Svar ja eller nei. Anonymkode: e3e95...bca Du høres ut som det mannlige motstykket til damer som spør om inntekt på første date. Anonymkode: 83b3b...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:54 #47 Del Skrevet onsdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Et helt kurant spørsmål, som også er velegnet for å sile ut maktkamp-kjerringer som skal gjøre sex i et forhold til noe problematisk og konfliktfylt fra første øyeblikk. Svar ja eller nei. Anonymkode: e3e95...bca Det høres ut som du har vært i forhold med noen som ikke har følt det samme, eller for andre grunner har mistet lyst, ikke hatt samme behov som deg, dere liker ikke det samme også tenker du hun er problematisk istede for å se at sex er noe som ikke bare er lett. Det er ikke å klø seg på albuen, det er ikke noe du bare gjør. Det påvirker deg mentalt på et dypere nivå enn alle andre ting du kan dele med noen. Så selvsagt må hun ha lyst. Så konfliktfylt fordi du ikke ser andre med letthet og blir sur fordi hun ikke vil være nært deg? Anonymkode: f9b85...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:55 #48 Del Skrevet onsdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du høres ut som det mannlige motstykket til damer som spør om inntekt på første date. Anonymkode: 83b3b...de0 … i en hypotetisk verden der halvparten av all parterapi i landet skyldes menn som plutselig ikke lenger har lyst til å ha en inntekt, ja. Ikke i den verden vi faktisk lever i. Anonymkode: e3e95...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:55 #49 Del Skrevet onsdag kl 20:55 Folk som kaller sex for kos og spør om du liker å kose, kan du få gratis av meg. Ha det. Anonymkode: 63f5e...2c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:56 #50 Del Skrevet onsdag kl 20:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres ut som du har vært i forhold med noen som ikke har følt det samme, eller for andre grunner har mistet lyst, ikke hatt samme behov som deg, dere liker ikke det samme også tenker du hun er problematisk istede for å se at sex er noe som ikke bare er lett. Det er ikke å klø seg på albuen, det er ikke noe du bare gjør. Det påvirker deg mentalt på et dypere nivå enn alle andre ting du kan dele med noen. Så selvsagt må hun ha lyst. Så konfliktfylt fordi du ikke ser andre med letthet og blir sur fordi hun ikke vil være nært deg? Anonymkode: f9b85...78c Dynamikken dere imellom i tilegg til hennes naturlige behov/fysiske tilstand der og da influiserer lyst. Anonymkode: f9b85...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:57 #51 Del Skrevet onsdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres ut som du har vært i forhold med noen som ikke har følt det samme, eller for andre grunner har mistet lyst, ikke hatt samme behov som deg, dere liker ikke det samme også tenker du hun er problematisk istede for å se at sex er noe som ikke bare er lett. Stemmer det. Og ja, det var hun som var problemet. Hvilket blant annet kom frem da det viste seg at hun på samme tid hadde hatt et forhold med en kollega bak ryggen min. Men du er nå søt som driver og antar ting, da… 😄 Anonymkode: e3e95...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:13 #52 Del Skrevet onsdag kl 21:13 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Stemmer det. Og ja, det var hun som var problemet. Hvilket blant annet kom frem da det viste seg at hun på samme tid hadde hatt et forhold med en kollega bak ryggen min. Men du er nå søt som driver og antar ting, da… 😄 Anonymkode: e3e95...bca Så hun likte sex da. Bare ikke med deg. Hvordan skulle et sånt spørsmål silt ut det? Anonymkode: d6446...ca2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:16 #53 Del Skrevet onsdag kl 21:16 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hun likte sex da. Bare ikke med deg. Hvordan skulle et sånt spørsmål silt ut det? Anonymkode: d6446...ca2 Det må du spørre vedkommende som kom drassende med antakelsene sine om. Jeg har ikke peiling på hvilken relevans slike barnsligheter har. Anonymkode: e3e95...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:18 #54 Del Skrevet onsdag kl 21:18 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stemmer det. Og ja, det var hun som var problemet. Hvilket blant annet kom frem da det viste seg at hun på samme tid hadde hatt et forhold med en kollega bak ryggen min. Men du er nå søt som driver og antar ting, da… 😄 Anonymkode: e3e95...bca Jeg antar utifra at du virket utrygg, som at du må få tilgang til noens kropp forbi deres ønske ellers skjeller du ut dem. Men jeg forstår du er kjempe lei deg og tenker hun er ei drittkjerring for å være utro. Men er du ikkke heller, slipp meg fri kvinne, istede for, hun skulle ligget med meg også? Anonymkode: f9b85...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:23 #55 Del Skrevet onsdag kl 21:23 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg antar utifra at du virket utrygg, som at du må få tilgang til noens kropp forbi deres ønske ellers skjeller du ut dem. Men jeg forstår du er kjempe lei deg og tenker hun er ei drittkjerring for å være utro. Men er du ikkke heller, slipp meg fri kvinne, istede for, hun skulle ligget med meg også? Anonymkode: f9b85...78c Uten at jeg helt ser hva dette har med tema å gjøre, så lærte jeg i hvert fall at livet er for kort til å skulle være "tålmodig" med ei som plutselig ikke vil ha et sexliv lenger. Det kan hun la være å ha sammen med en annen. Eller hva hun nå enn driver med, som uansett lenger vil være mitt problem. Anonymkode: e3e95...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:25 #56 Del Skrevet onsdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uten at jeg helt ser hva dette har med tema å gjøre, så lærte jeg i hvert fall at livet er for kort til å skulle være "tålmodig" med ei som plutselig ikke vil ha et sexliv lenger. Det kan hun la være å ha sammen med en annen. Eller hva hun nå enn driver med, som uansett lenger vil være mitt problem. Anonymkode: e3e95...bca Det er rimelig og jeg syns det er bedre enn at du skal gå å være aggresive på henne. I situasjoner hvor hun ikke er den utro exn din. Anonymkode: f9b85...78c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:33 #57 Del Skrevet onsdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 14.22): Hva er et godt svar på dette? Anonymkode: 60c6e...924 Hvis dette spørsmålet kommer opp på en app, så er det bare å "legge" på😄 Selv jeg som mann ser jo hva dette gjelder. Derimot hvis personen snakker om dette ansikt til ansikt i et møte mellom dere så fremstår vedkommende som åpen og modig. Du får svare at han kan få en klem hvis du får en bedre 3 retters ute på byen😁 Anonymkode: 36b5d...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:47 #58 Del Skrevet onsdag kl 22:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): … i en hypotetisk verden der halvparten av all parterapi i landet skyldes menn som plutselig ikke lenger har lyst til å ha en inntekt, ja. Ikke i den verden vi faktisk lever i. Anonymkode: e3e95...bca Det eneste man oppnår med intense spørsmål om sexlyst før en relasjonen, er å informere om at "hei, jeg kommer til sannsynligvis å sammenligne deg temmelig mye med den pripne eksen min". Anonymkode: 83b3b...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:19 #59 Del Skrevet i går, 04:19 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det eneste man oppnår med intense spørsmål om sexlyst før en relasjonen, er å informere om at "hei, jeg kommer til sannsynligvis å sammenligne deg temmelig mye med den pripne eksen min". Anonymkode: 83b3b...de0 Ingenting "intenst" her. TS spør om hvordan du reagerer når noen man har bestemt seg for å snakke videre med spør om du liker kos. Spørsmålet gjaldt ikke "intenst", "vulgært", "slibrig" eller noe annet som faktisk ville være ufint. Men konfliktorienterte KG-kjerringer skal selvsagt krisemaksimere umiddelbart. Vel, det er greit å finne ut om dama er sånn, så man ikke kaster bort tiden på en gærning. 🤷♂️ Anonymkode: e3e95...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 04:49 #60 Del Skrevet i går, 04:49 Liker ikke at man bruker kos som synonym til sex. Jeg liker å sitte i armkroken og kose meg på så mange måter. Så da stjeles mitt ord for min kos til å bety noe annet. Så jeg svarer ut fra det. Så da er det ikke mitt problem at de blir skuffa. Men å mase om sex før første kysset en gang , er turm off. Får da være måte på hvor travelt det må være Anonymkode: 54ca2...a41 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå